Valt Rotterdam niet onder de randstad dan?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:41 schreef Pyjama het volgende:
Hij is voor mij uit Rotterdam verhuisd om samen te wonen in een huis in de randstad.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:41 schreef Pyjama het volgende:
Zo heeft hij in de eerste paar maanden mij indirect maar met opzet veel (fysieke) pijn gedaan. Dit is echter maar eenmalig voorgekomen.
Zoek een baan, vraag een uitkering aan, ga tijdelijk bij vrienden/ouders wonen, ga in ieder geval weg.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:41 schreef Pyjama het volgende:
Ik heb geen gevoelens meer voor hem. Maar, hoe kan ik hem verlaten? Ik heb niet genoeg geld, hij betaalt de hypotheek grotendeels en vrijwel al het andere. Ook heeft hij zijn hele oude leven opgegeven voor mij!
Verhuizen, zijn oude vriendengroep niet meer zien.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:44 schreef Smack10 het volgende:
Wat is zijn hele oude leven opgeven dan?
Wat heeft geld hier nu mee te maken?
Dan kun je dus lenen bij DUO, probleem qua geld opgelostquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:47 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Verhuizen, zijn oude vriendengroep niet meer zien.
Hij heeft heel veel voor me betaald en ik voel me schuldig. Ik kan bovendien niet weg omdat ik zowel fysiek gehandicapt als student ben en dus weinig geld heb.
Tenzij ze dat niet wil en liever heeft dat anderen de zaken voor haar regelenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:48 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dan kun je dus lenen bij DUO, probleem qua geld opgelost
We zaten in de auto en ik was net aan mijn rug geopereerd. Hij is toen met opzet hard gaan rijden en over verkeersdrempels heengereden.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:44 schreef Pienata het volgende:
Hoe doe je iemand indirect maar opzettelijk fysiek pijn?
Welke bron(nen) van inkomsten heb je wél?
Het was niet Rotterdam, ik wilde het zo anoniem mogelijk houden.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:45 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Valt Rotterdam niet onder de randstad dan?
[..]
[..]
Zoek een baan, vraag een uitkering aan, ga tijdelijk bij vrienden/ouders wonen, ga in ieder geval weg.
dan is t iets lastiger om even een baantje te vinden he.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:48 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dan kun je dus lenen bij DUO, probleem qua geld opgelostSnap overigens niet waarom het uitmaakt dat je gehandicapt bent.
Jezus, kan je niet terug naar je ouders? Dat klink als een sadistquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:50 schreef Pyjama het volgende:
[..]
We zaten in de auto en ik was net aan mijn rug geopereerd. Hij is toen met opzet hard gaan rijden en over verkeersdrempels heengereden.
Ik heb een kleine wajong en studiefinanciering
Ze krijgt wajong, dus dat is dan in plaats van een bijbaantje. Verder blijft lenen van toepassing.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dan is t iets lastiger om even een baantje te vinden he.
Beetje raar dat hij dat met opzet doet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:50 schreef Pyjama het volgende:
[..]
We zaten in de auto en ik was net aan mijn rug geopereerd. Hij is toen met opzet hard gaan rijden en over verkeersdrempels heengereden.
Waarom zou hij dat doen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:50 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Omdat ik had gezegd dat ik de sprinkhanen die hij net als voer voor zijn reptielen gekocht had niet voor in de auto wilde hebben.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:53 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Waarom zou hij dat doen?
En waarom ben je op hem gevallen dan?
Nee, helaas kan ik niet terug naar mijn ouders. Sowieso heeft hij me nogal van de buitenwereld afgesloten.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jezus, kan je niet terug naar je ouders? Dat klink als een sadist
Ik heb deze gevoelens nog nooit naar hem geuit nee. Ik ben bang voor wat hij zal doen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
dan is t iets lastiger om even een baantje te vinden he.
Heb je deze gevoelens wel eens naar hem geuit?
en is dit geen optie?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:55 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Nee, helaas kan ik niet terug naar mijn ouders. Sowieso heeft hij me nogal van de buitenwereld afgesloten.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:53 schreef Brocco_Li het volgende:
Je kunt wel weg. Rot voor hem dat 'ie een huis heeft gekocht, maar bij de koop was niet inbegrepen dat 'ie jou verrot mocht schelden.
http://www.blijfzhz.nl/
http://www.kwintes.nl/opvang
Dus van de één op de andere dag is hij een monster geworden, zonder signalen vooraf? Sorry, daar geloof ik niet in..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:54 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Omdat ik had gezegd dat ik de sprinkhanen die hij net als voer voor zijn reptielen gekocht had niet voor in de auto wilde hebben.
Ik ben op hem gevallen omdat hij in het begin gewoon totaal anders was.
Hij was in het begin anders maar hij heeft je meteen al wel fysiek mishandeld?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:54 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Omdat ik had gezegd dat ik de sprinkhanen die hij net als voer voor zijn reptielen gekocht had niet voor in de auto wilde hebben.
Wat bedoel je precies hiermee? Wat heeft hij gedaan dan?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:56 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Ik heb deze gevoelens nog nooit naar hem geuit nee. Ik ben bang voor wat hij zal doen.
quote:Mijn vriend heeft een nogal opvliegend karakter. Zo heeft hij in de eerste paar maanden mij indirect maar met opzet veel (fysieke) pijn gedaan.
Nee, hij is niet van de een op de andere dag een monster geworden. Het is er langzaam ingeslopen en hij is zo veel beter met woorden dan ik, hij lult me altijd in een hoek. Ik was naief genoeg te denken dat het gewoon stress was en dat ik hem wel kon veranderen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:56 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dus van de één op de andere dag is hij een monster geworden, zonder signalen vooraf? Sorry, daar geloof ik niet in..
Je kan ook stoppen met jezelf als eeuwig slachtoffer te zien en gewoon eens iets ondernemen om het beter te maken..
Laat dit tot je doordringen: de totaal andere lieve vent die hij was is niet zijn ware persoonlijkheid. In het begin deed hij zich beter voor dan hij was, tot hij zijn act kon laten vallen. De eikel die jou achterlijk noemt, dat is zijn ware persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:54 schreef Pyjama het volgende:
Omdat ze helemaal niks met die tips wil/gaat doen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:57 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Hij was in het begin anders maar hij heeft je meteen al wel fysiek mishandeld?
In ieder geval ontgaat mij één ding volledig. Namelijk: je opent een topic over een probleem, vraagt om tips en vervolgens reageer je alleen op de mensen die opheldering willen waardoor steeds meer details naar voren komen over jouw relatie. Maar je geeft geen reactie op de tips. Waarom is dat?
Meestal sluipt zoiets erin. Het is natuurlijk niet zo dat zulke personen een partner meteen helemaal tot moes slaan.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:56 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dus van de één op de andere dag is hij een monster geworden, zonder signalen vooraf? Sorry, daar geloof ik niet in..
Je kan ook stoppen met jezelf als eeuwig slachtoffer te zien en gewoon eens iets ondernemen om het beter te maken..
Ik denk dat dat laatste is omdat het er zo is ingeslopen dat ik mezelf moet verbaal moet verdedigen. Ik ga me nu richten op de tips, je hebt helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:57 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Hij was in het begin anders maar hij heeft je meteen al wel fysiek mishandeld?
In ieder geval ontgaat mij één ding volledig. Namelijk: je opent een topic over een probleem, vraagt om tips en vervolgens reageer je alleen op de mensen die opheldering willen waardoor steeds meer details naar voren komen over jouw relatie. Maar je geeft geen reactie op de tips. Waarom is dat?
Nou ik heb maar één tip en dat is wegwezen daar en snel ook, die vent veranderd niet hoor,quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:00 schreef Pyjama het volgende:
Ik
[..]
Ik denk dat dat laatste is omdat het er zo is ingeslopen dat ik mezelf moet verbaal moet verdedigen. Ik ga me nu richten op de tips, je hebt helemaal gelijk.
veilig?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:02 schreef Pyjama het volgende:
Ik ben ook bang om weg te gaan, omdat ik dan weer helemaal overnieuw moet beginnen. Ik heb jaren antikraak gewoond en woon nu eindelijk in een veilig, mooi huis. Dit topic openen is een eerste stap voor mij, misschien heeft CherryOnTop wel gelijk en doe ik uiteindelijk niks...
Veilig huis? Ik denk het niet als ik dat zo lees, maar als jij een mooi huis belangrijkerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:02 schreef Pyjama het volgende:
Ik ben ook bang om weg te gaan, omdat ik dan weer helemaal overnieuw moet beginnen. Ik heb jaren antikraak gewoond en woon nu eindelijk in een veilig, mooi huis. Dit topic openen is een eerste stap voor mij, misschien heeft CherryOnTop wel gelijk en doe ik uiteindelijk niks...
Die gaf Brocco_Li maar dat maakt verder niet uit! Als je maar gaat!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:04 schreef Pyjama het volgende:
Ik ga nu even naar die websites die FANNvanhetlaatsteuur heeft gegevenBedankt!
Misschien is het niet zijn ware persoonlijkheid, maar vindt hij haar daadwerkelijk achterlijk. Misschien zijn deze twee personen geen goede match waardoor zijn vervelende kant erg naar boven komt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:59 schreef Brocco_Li het volgende:
[..]
Laat dit tot je doordringen: de totaal andere lieve vent die hij was is niet zijn ware persoonlijkheid. In het begin deed hij zich beter voor dan hij was, tot hij zijn act kon laten vallen. De eikel die jou achterlijk noemt, dat is zijn ware persoonlijkheid.
Laat zien dat je niet achterlijk bent, vertrek en kijk niet meer achterom.
Je spullen pakken en weggaan?quote:
Foute mannen en labiele, onzekere vrouwen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:05 schreef HSG het volgende:
Vrouwen en foute mannen.... het zijn twee magneten.
Ik denk dat hiermee de eerste stap wel is gezet. Stichting Kwintes spreekt mij erg aan, ik ga ze als mijn vriend niet thuis is bellen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die gaf Brocco_Li maar dat maakt verder niet uit! Als je maar gaat!
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:10 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Ik denk dat hiermee de eerste stap wel is gezet. Stichting Kwintes spreekt mij erg aan, ik ga ze als mijn vriend niet thuis is bellen.
Misschien ben ik weleens labiel en onzeker, maar ik heb zeker ook goede kanten en ik verdien deze behandeling van hem niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:10 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Foute mannen en labiele, onzekere vrouwen.
Hou die gedachte vast!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:12 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Misschien ben ik weleens labiel en onzeker, maar ik heb zeker ook goede kanten en ik verdien deze behandeling van hem niet.
Ja en dat zou ik ook tegenover hem niet doen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:13 schreef Pyjama het volgende:
Over de Wajong en mijn locatie waar ik wil gaan wonen laat ik verder niks los i.v.m privacy, ik hoop dat jullie dat begrijpen.
Alsof labiliteit en onzekerheid per definitie slecht zijn, dat is iedereen wel eens. Het gaat erom dat dit soort mannen vaak (ook niet altijd) op bepaalde types vallen. Types die dat soort walgelijke gedrag accepteren.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:12 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Misschien ben ik weleens labiel en onzeker, maar ik heb zeker ook goede kanten en ik verdien deze behandeling van hem niet.
Fijn te horen dat je je dat besseftquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:12 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Ik was serieus.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:47 schreef Hyaenidae het volgende:
- Reageer nou eens serieus in R&P man. -
Ik weet het inderdaad ook heel goed, ik denk dat ik wacht op het goede moment ofzo. Het liefst ga ik naar het buitenland. En het is inderdaad zo, dat ondanks het 'verbal abuse' hij toch een soort van veilige haven is. Hij neemt me weleens mee uit eten en heeft laatst bloemen voor me meegebracht.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:05 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Volgens mij weet je zelf goed wat de (enige) goede oplossing is. Maar ik snap je gevoel wel om te blijven... toch een soort "veilige" haven.
Toch, probeer weg te gaan daar, zul je geen spijt van krijgen..
Ik geloof ook niet dat hij voor jou verhuisd is uit "Rotterdam", maar het kan natuurlijk wel handig uitkomen op sommige momenten...
Ik ben er vrij zeker van dat het aan zijn persoonlijkheid ligt, over vorige relaties heeft hij verteld dat hij een ex bijna gewurgd en uit zijn appartement gesleurd heeft.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:08 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Misschien is het niet zijn ware persoonlijkheid, maar vindt hij haar daadwerkelijk achterlijk. Misschien zijn deze twee personen geen goede match waardoor zijn vervelende kant erg naar boven komt.
Nou ja, je moet niet elk bloemetje gelijk uitvergroten , kan best lief bedoeld zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:26 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Ik weet het inderdaad ook heel goed, ik denk dat ik wacht op het goede moment ofzo. Het liefst ga ik naar het buitenland. En het is inderdaad zo, dat ondanks het 'verbal abuse' hij toch een soort van veilige haven is. Hij neemt me weleens mee uit eten en heeft laatst bloemen voor me meegebracht.
Zo ontzettend waar. Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:59 schreef Brocco_Li het volgende:
[..]
Laat dit tot je doordringen: de totaal andere lieve vent die hij was is niet zijn ware persoonlijkheid. In het begin deed hij zich beter voor dan hij was, tot hij zijn act kon laten vallen. De eikel die jou achterlijk noemt, dat is zijn ware persoonlijkheid.
Laat zien dat je niet achterlijk bent, vertrek en kijk niet meer achterom.
Dat verdien je absoluut niet!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:12 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Oh je gaat gelijk de bruiloft cancellen?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:50 schreef Pyjama het volgende:
Maar jullie vinden met dus geen bitch als ik zomaar wegga na alles wat hij voor me gedaan heeft? Vakanties betalen, sieraden voor me kopen, sparen voor een bruiloft, studietrips betalen, een huis kopen dat groot genoeg is voor kinderen...
Wat denk je zelf? Mhaw hij heeft zoveel uitgegeven, dus nu kan hij dit doen en zeggen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:50 schreef Pyjama het volgende:
Maar jullie vinden met dus geen bitch als ik zomaar wegga na alles wat hij voor me gedaan heeft? Vakanties betalen, sieraden voor me kopen, sparen voor een bruiloft, studietrips betalen, een huis kopen dat groot genoeg is voor kinderen...
Wellicht is dat allemaal met voorbedachte rade gedaan om je bij hem te lokken en je van hem afhankelijk te maken zodat hij jou als voetveeg kon gaan behandelen. Wat hij ook voor goeds heeft gedaan, dat weegt toch niet op tegen zijn gedrag? Of wil je de volgende zijn met zijn handen om de nek in een wurggreep?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:50 schreef Pyjama het volgende:
Ja, dan wel ja...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh je gaat gelijk de bruiloft cancellen?
Ware liefde.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:58 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Ik was naief genoeg te denken dat het gewoon stress was en dat ik hem wel kon veranderen.
Licht dit eens toe?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:52 schreef Pyjama het volgende:
Ik ben achter in de 20 en was een heel stuk zelfstandiger en mondiger voor deze relatie helemaal fout ging.
Ik denk niet dat het met voorbedachte rade is gedaan. Hij zegt meerdere malen per dag dat hij van me houdt (hij heeft alleen niet eens gemerkt dat ik zijn verlovingsring al weken niet meer draag).quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:56 schreef Peter het volgende:
[..]
Wellicht is dat allemaal met voorbedachte rade gedaan om je bij hem te lokken en je van hem afhankelijk te maken zodat hij jou als voetveeg kon gaan behandelen. Wat hij ook voor goeds heeft gedaan, dat weegt toch niet op tegen zijn gedrag? Of wil je de volgende zijn met zijn handen om de nek in een wurggreep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |