quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:10 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Ik denk dat hiermee de eerste stap wel is gezet. Stichting Kwintes spreekt mij erg aan, ik ga ze als mijn vriend niet thuis is bellen.
Misschien ben ik weleens labiel en onzeker, maar ik heb zeker ook goede kanten en ik verdien deze behandeling van hem niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:10 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Foute mannen en labiele, onzekere vrouwen.
Hou die gedachte vast!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:12 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Misschien ben ik weleens labiel en onzeker, maar ik heb zeker ook goede kanten en ik verdien deze behandeling van hem niet.
Ja en dat zou ik ook tegenover hem niet doen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:13 schreef Pyjama het volgende:
Over de Wajong en mijn locatie waar ik wil gaan wonen laat ik verder niks los i.v.m privacy, ik hoop dat jullie dat begrijpen.
Alsof labiliteit en onzekerheid per definitie slecht zijn, dat is iedereen wel eens. Het gaat erom dat dit soort mannen vaak (ook niet altijd) op bepaalde types vallen. Types die dat soort walgelijke gedrag accepteren.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:12 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Misschien ben ik weleens labiel en onzeker, maar ik heb zeker ook goede kanten en ik verdien deze behandeling van hem niet.
Fijn te horen dat je je dat besseftquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:12 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Ik was serieus.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:47 schreef Hyaenidae het volgende:
- Reageer nou eens serieus in R&P man. -
Ik weet het inderdaad ook heel goed, ik denk dat ik wacht op het goede moment ofzo. Het liefst ga ik naar het buitenland. En het is inderdaad zo, dat ondanks het 'verbal abuse' hij toch een soort van veilige haven is. Hij neemt me weleens mee uit eten en heeft laatst bloemen voor me meegebracht.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:05 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Volgens mij weet je zelf goed wat de (enige) goede oplossing is. Maar ik snap je gevoel wel om te blijven... toch een soort "veilige" haven.
Toch, probeer weg te gaan daar, zul je geen spijt van krijgen..
Ik geloof ook niet dat hij voor jou verhuisd is uit "Rotterdam", maar het kan natuurlijk wel handig uitkomen op sommige momenten...
Ik ben er vrij zeker van dat het aan zijn persoonlijkheid ligt, over vorige relaties heeft hij verteld dat hij een ex bijna gewurgd en uit zijn appartement gesleurd heeft.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:08 schreef Krullie. het volgende:
[..]
Misschien is het niet zijn ware persoonlijkheid, maar vindt hij haar daadwerkelijk achterlijk. Misschien zijn deze twee personen geen goede match waardoor zijn vervelende kant erg naar boven komt.
Nou ja, je moet niet elk bloemetje gelijk uitvergroten , kan best lief bedoeld zijn.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:26 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Ik weet het inderdaad ook heel goed, ik denk dat ik wacht op het goede moment ofzo. Het liefst ga ik naar het buitenland. En het is inderdaad zo, dat ondanks het 'verbal abuse' hij toch een soort van veilige haven is. Hij neemt me weleens mee uit eten en heeft laatst bloemen voor me meegebracht.
Zo ontzettend waar. Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:59 schreef Brocco_Li het volgende:
[..]
Laat dit tot je doordringen: de totaal andere lieve vent die hij was is niet zijn ware persoonlijkheid. In het begin deed hij zich beter voor dan hij was, tot hij zijn act kon laten vallen. De eikel die jou achterlijk noemt, dat is zijn ware persoonlijkheid.
Laat zien dat je niet achterlijk bent, vertrek en kijk niet meer achterom.
Dat verdien je absoluut niet!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:12 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Oh je gaat gelijk de bruiloft cancellen?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:50 schreef Pyjama het volgende:
Maar jullie vinden met dus geen bitch als ik zomaar wegga na alles wat hij voor me gedaan heeft? Vakanties betalen, sieraden voor me kopen, sparen voor een bruiloft, studietrips betalen, een huis kopen dat groot genoeg is voor kinderen...
Wat denk je zelf? Mhaw hij heeft zoveel uitgegeven, dus nu kan hij dit doen en zeggen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:50 schreef Pyjama het volgende:
Maar jullie vinden met dus geen bitch als ik zomaar wegga na alles wat hij voor me gedaan heeft? Vakanties betalen, sieraden voor me kopen, sparen voor een bruiloft, studietrips betalen, een huis kopen dat groot genoeg is voor kinderen...
Wellicht is dat allemaal met voorbedachte rade gedaan om je bij hem te lokken en je van hem afhankelijk te maken zodat hij jou als voetveeg kon gaan behandelen. Wat hij ook voor goeds heeft gedaan, dat weegt toch niet op tegen zijn gedrag? Of wil je de volgende zijn met zijn handen om de nek in een wurggreep?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:50 schreef Pyjama het volgende:
Ja, dan wel ja...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh je gaat gelijk de bruiloft cancellen?
Ware liefde.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:58 schreef Pyjama het volgende:
[..]
Ik was naief genoeg te denken dat het gewoon stress was en dat ik hem wel kon veranderen.
Licht dit eens toe?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:52 schreef Pyjama het volgende:
Ik ben achter in de 20 en was een heel stuk zelfstandiger en mondiger voor deze relatie helemaal fout ging.
Ik denk niet dat het met voorbedachte rade is gedaan. Hij zegt meerdere malen per dag dat hij van me houdt (hij heeft alleen niet eens gemerkt dat ik zijn verlovingsring al weken niet meer draag).quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:56 schreef Peter het volgende:
[..]
Wellicht is dat allemaal met voorbedachte rade gedaan om je bij hem te lokken en je van hem afhankelijk te maken zodat hij jou als voetveeg kon gaan behandelen. Wat hij ook voor goeds heeft gedaan, dat weegt toch niet op tegen zijn gedrag? Of wil je de volgende zijn met zijn handen om de nek in een wurggreep?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |