SPOILER: BroodkruimelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
En ik maar denken dat mods van alle markten thuis zijn.quote:
Dat zijn we ook, maar ik heb vooralsnog geen mening.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:43 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
En ik maar denken dat mods van alle markten thuis zijn.
Zo te zien niet.quote:Vraagje: werken quote-alerts als quotes in een spoiler staan?
quote:
Ja, dat geef ik al aan in de OP. Maar zolang dat nog open is voor discussie laat ik 't even in het midden. Maar het 'tweede' is, wat mij betreft, idd de beste aanpak.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:22 schreef belsen het volgende:
Ik zou wel even nadenken over wat 'house' is, of accepteer je gewoon dat iedereen de electronische dansmuziek post, die hij of zij house wil noemen? Bij het tweede voorkom je wel overloze genrediscussies.
Ik heb zoiets van, welke versie het meest genoemd wordt, komt in de lijst. Zijn het gelijke aantallen, dan heeft het origineel voorrang. Maar in ieder geval niet 3 versies in 1 lijst.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:25 schreef ranja het volgende:
Oh waar je misschien ook over na moet denken zijn verschillende versies van dezelfde nummers.
Zeker met al die verschillende remixen. Zet iemand de 'harder than hard dj X remix' en de volgende de 'tougher than tough dj Y remix' van hetzelfde nummer in de lijst, tel je die dan bij elkaar of niet?
Voor de jaarlijkse single-top100 strip ik al die remix informatie er altijd af zodat alleen de titel overblijft.
Mocht je iets met een playlist/uitzending van plan zijn moet je wel kiezen welke versie je neemt natuurlijk
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:35 schreef D. het volgende:
Voor een Fok top 100, wat zou de best opzet zijn?
Iedereen eerst een X aantal nominaties laten doen en dan de meest genomineerden punten laten geven?
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:38 schreef Netsplitter het volgende:
Waarom het wiel opnieuw uit willen vinden terwijl we even in een ander topic kunnen loeren om te kijken hoe ze het daar gedaan hebben.
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:39 schreef donroyco het volgende:
Je wil wel de meeste inzendingen krijgen, yes
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:48 schreef Che_ het volgende:
Op radio draaien ze meestal een hele gare remix hiervan.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:47 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Deze is wel heeeel erg lekker!
quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 16:32 schreef Gitank2 het volgende:
First Rebirth, gisteren nog lekker op staan stampen toen M.I.K.E. die als toegift draaide
Herstrooiing broodkruimels.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:36 schreef nostra het volgende:
Mensen gisteren nog in de Melkweg geweest? Wat een treurnis was dįt zeg.![]()
Wel een mooie oude baas gezien van rond de 70 die in zijn uppie bezig was met een flesje appelsap.
Snap ik, ik had ook gehoopt op bijval van diegenen die ik gequotet had. Maar als niemand reageert, ontstaat er ook geen discussie, met uiteindelijke duidelijkheid van wat wel en niet meegerekend wordt.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:03 schreef ranja het volgende:
gestemd op house, hangt wel een beetje af van wat in de categorien 'e.d ' en 'enz' valt
Dat was niet echt het idee, nee.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:13 schreef ranja het volgende:
Klopt, maar als je bv triphop meeneemt denk ik dat van je oorspronkelijke houselijst weinig overblijft en veel portishead/massive attack achtige dingen bovenaan komen staan. Op zich niet erg maar dat was het doel niet dacht ik
De term Club kan je vergeten.quote:Op maandag 1 juli 2013 20:22 schreef ranja het volgende:
Ik ben ook verre van expert, ben al blij als ik club, techno en trance uitelkaar houd
maar bv Daft Punk mag die?
electroclash als Ladytron en Adult?
industrial met een beat zoals Atari Teenage Riot en VNV Nation?
verhouste pop/rock zoals Kane in de tiesto mix?
SPOILER: puntentellingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen andere aantallen graag, want dat gaat raar lopen met de puntentelling (!).
• Geen nummers van nį 2010, dus check de releasedata.
• Er geldt een maximum per lijst hoe vaak een artiest genoemd mag worden.
Top 10 --> 1x ; Top 20/25 --> 2x ; Top 50 --> 3x ; Top 100 --> 5x
• In het geval van remixes vs originele versies, je mag maar 1 versie vermelden in je lijst. De versie die het meest genoemd wordt, komt in de uiteindelijke lijst te staan. In het geval van gelijke stand, heeft het origineel voorrang.
• Twijfel je of een bepaald nummer meegeteld zal worden, check de Fresh FM House Top 1000-lijst, onze huidige inspiratiebron. Staat ie daarbij, dan wordt 't hier ook wel goedgekeurd. Zo niet en twijfel je nog steeds, vraag 't hier in dit topic. Niet in House Top 100 topic zelf (zo blijft 't overzichtelijk).
Eens?Oneens?
Of nog verdere suggesties? Laat 't weten...'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Ik hoop 't.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:42 schreef ranja het volgende:
Lijkt me vrij duidelijk toch?
Ik zou niet te strak vasthouden aan die vaste aantallen top's, goed voor de afronding bij gelijke spelen als iemand een top 15 of top 72 inlevert
Wat een gedoe. Of gebeurt dat automatisch naar bepaalde formules die je gebruikt?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:19 schreef ranja het volgende:
Nee, ik doe inderdaad steeds 100 punten voor de nummer 1, zelfde telling als jij beschrijft.
Maar als iemand dan een top 72 inlevert krijgt de nummer 2 98,61 en de nummer 3 97,22
En dat ondanks dat je mensen steeds vraagt te letten op de schrijfwijze?quote:Het meeste werk kost mij altijd het ervoor zorgen dat alles dezelfde schrijfwijze krijgt, dus dat The Prodigy en Prodigy bij elkaar opgeteld wordt bijvoorbeeld
Nee, geen ervaring mee, maar ik zie dat dat gratis te downloaden is?quote:Ik heb een spreadsheet in open office, ik weet niet of je dat wel hebt? Dan kan ik je die sturen met wat uitleg...
daar heb ik een formule voor jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:35 schreef The_Substitute het volgende:
Wat een gedoe. Of gebeurt dat automatisch naar bepaalde formules die je gebruikt?
Hoop dat het te behappen is. Ik heb ooit wel training in Excel gehad met formules e.d., maar da's ook al weer 10jr geleden. (lees: zwart gat)quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:41 schreef ranja het volgende:
daar heb ik een formule voor ja
volgens mij stond open office op m'n pc toen ik die kocht, maar het is inderdaad gratis.
openoffice calc dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |