Elke stad krijgt de burgemeester die het verdient.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:12 schreef borisz het volgende:
Jammer voor Utrecht. Agnes Jongerius gaat wrs Wolfsen opvolgen als burgemeester.
Wel leuk, op LL wel eens gezien, maar erg 'slick'.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:11 schreef golfer het volgende:
Glastonburt...Artic Monkeys...not my cup of tea.
Nee, het is een beetje behelpen dit jaar met de artiesten. Veel nietszeggende namen:quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Ah ze hebben dit jaar geen hoofdact op dat festival? Ik denk dat dat met Beyonce dan iets anders was. Dat is 1 optreden van iemand dacht ik, waarvan zij tot nu toe de enige vrouw is die er mocht staan (voor 100.000 man).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door golfer op 29-06-2013 01:29:08 ]There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Nee, alleen jonge talentjes dit jaar, geld was op.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Ah ze hebben dit jaar geen hoofdact op dat festival? Ik denk dat dat met Beyonce dan iets anders was. Dat is 1 optreden van iemand dacht ik, waarvan zij tot nu toe de enige vrouw is die er mocht staan (voor 100.000 man).
Ze wilden dit jaar echte artiestenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Ze stond in 2011 op Glastonbury. Wat jij bedoelt dan weet ik niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Schijnt een stel oude mannen te zijn met oude rock, een beetje zoals dat tv-programma waarbij ze van bejaarden een rockband maken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Ze stond in 2011 op Glastonbury. Wat jij bedoelt dan weet ik niet.
En verder moest ik wel een beetje gniffelen hoor. De Rolling Stones is natuurlijk maar een klein bandje wat niemand kent![]()
Ja zo iets geloof ik ook..quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Schijnt een stel oude mannen te zijn met oude rock, een beetje zoals dat tv-programma waarbij ze van bejaarden een rockband maken.
Hipster band dusquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Schijnt een stel oude mannen te zijn met oude rock, een beetje zoals dat tv-programma waarbij ze van bejaarden een rockband maken.
Bah, hipsterquote:
Alsof Bix Beiderbecke op Kralingen zouden hebben gestaanquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Want?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bah, hipster
Ik wil taarten bakken! En room kloppenEn iets met chocolade au bain marie doen. En dan mijn vingers aflikken
Maar misschien toch maar niet doen
Want heupen.quote:
Beetje heup kan geen kwaadquote:
Ik vroeg of er geen hoofdact was omdat ik 300 artiesten hier lees. Dan kun je zeggen dat de Rolling Stones dat zijnquote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ze stond in 2011 op Glastonbury. Wat jij bedoelt dan weet ik niet.
En verder moest ik wel een beetje gniffelen hoor. De Rolling Stones is natuurlijk maar een klein bandje wat niemand kent![]()
Je kunt het natuurlijk weggeven. Collega's, buren enzovoorts schijnen doorgaans prijs te stellen op dat soort dingen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bah, hipster
Ik wil taarten bakken! En room kloppenEn iets met chocolade au bain marie doen. En dan mijn vingers aflikken
Maar misschien toch maar niet doen
Van het staan en omhoog kijken de hele tijd?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:39 schreef PdeHoog het volgende:
Isa, ik ben trouwens blij dat parkpop morgen niet doorgaatIk heb na gister last van mijn voeten, rug en schouders
Collega's zie ik dinsdag pas weer en dan is het niet echt vers meer. Ik werk dit weekend ook wel, maar de koelkast zit al propvol op het werk met lekker eten, daar hoef ik niets aan toe te voegen. En buren? Nah.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:39 schreef minilot het volgende:
Je kunt het natuurlijk weggeven. Collega's, buren enzovoorts schijnen doorgaans prijs te stellen op dat soort dingen.
Ik heb een boven buurman die alleen maar herrie kan maken, een onder buurman die klaagt dat ik door mijn huis loop (gehorige woning) en een buurvrouw naast me die niet goed snik isquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Gewoon lekker gaan bakken en maken, vervolgens dat wat er teveel is weggeven aan buren?
Yep. Ik heb natuurlijk heel blaaskakerig geroepen dat ik mijn hand niet omdraai voor een razend lekkere barbecue voor twaalf-en-en-half man, maar had geen rekening gehouden met een fel buikgriepje, herriemakende bovenburen van 03:00 tot 05:00 en dat ik vanmiddag tot overmaat van ramp ook nog even op mijn werk moet invallen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:42 schreef Isabeau het volgende:
En ik ken het. Dat je beloofd hebt allerlei heerlijkheden te gaan maken en op de dag dat je dat moet gaan doen wil je met een dekentje op de bank een boekje lezen.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:43 schreef minilot het volgende:
Ha! Ik zit nu serieus al een paar minuten te zoeken naar waarom Parkpop ineens niet door zou gaan... Niks kunnen vinden..
Jullie bedoelen zeker dat jullie zelf van plan waren om te gaan, maar bij nader inzien niet?![]()
Misschien moet ik even een dutje doen voordat ik ga koken. Straks verlies ik een vinger. Of steek ik het huis in de fik.
-boks-quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een boven buurman die alleen maar herrie kan maken
Hij heeft dus een goede invloedquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:48 schreef minilot het volgende:
-boks-
Onze bovenburen zijn zó erg dat ze voor minstens één-derde verantwoordelijk zijn voor het feit dat we besloten hebben toch maar eens een huis te gaan kopen dit jaar.
Er was geen vliegoperatiequote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Van het staan en omhoog kijken de hele tijd?En ik vind het nog steeds jammer eigenlijk.
Even hier vragen hoor, want jij bent de laatste tijd zo'n bbq-beest..quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Gewoon lekker gaan bakken en maken, vervolgens dat wat er teveel is weggeven aan buren?
Dat laatste jaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:43 schreef minilot het volgende:
Ha! Ik zit nu serieus al een paar minuten te zoeken naar waarom Parkpop ineens niet door zou gaan... Niks kunnen vinden..
Jullie bedoelen zeker dat jullie zelf van plan waren om te gaan, maar bij nader inzien niet?![]()
Zij. En haar tienerdochter. En de verschillende 'huisvrienden'. Het sneue is: ze zijn niet eens onaardig maar er is wel een beetje een steekje los op het randje van zou-begeleid-wonen-niet-beter-zijn en ze hebben ook geen harde muziek opstaan ofzo, maar ze praten van nature gewoon keihard en met heel doordringende, schelle stemmen. En daar beginnen ze dan steevast ná middernacht mee. Ik heb het idee dat ze er zelf niet eens zoveel aan kunnen doen, dus er kwaad op worden lukt me niet.quote:
oh! Mijn boven buurjongen is ook alleraardigst hoor, echt een leuke knul. Maar hij houdt dus van een soort hardcore (denk ik, ik heb er echt helemaal geen verstand van) 'muziek' waarbij ik alleen maar heel luid BOEM BOEM BOEM hoor. En dat uren lang. En hij doet dat gelukkig niet pas na middernacht, maar ik slaap natuurlijk wel heel vaak overdag. Kan hij ook niet weten, maar het is wel enorm vervelend.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:52 schreef minilot het volgende:
Zij. En haar tienerdochter. En de verschillende 'huisvrienden'. Het sneue is: ze zijn niet eens onaardig maar er is wel een beetje een steekje los op het randje van zou-begeleid-wonen-niet-beter-zijn en ze hebben ook geen harde muziek opstaan ofzo, maar ze praten van nature gewoon keihard en met heel doordringende, schelle stemmen. En daar beginnen ze dan steevast ná middernacht mee. Ik heb het idee dat ze er zelf niet eens zoveel aan kunnen doen, dus er kwaad op worden lukt me niet.
Wat voor herrie maakt de jouwe?
O, maar dat klinkt als iets waar je het toch gerust eens over zou kunnen hebben? Als hij inderdaad nog niet weet dat jij wegens nachtdiensten vaak overdag slaapt is het niet ondenkbaar dat hij daar best rekening mee wil houden? Proberen kan altijd.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
oh! Mijn boven buurjongen is ook alleraardigst hoor, echt een leuke knul. Maar hij houdt dus van een soort hardcore (denk ik, ik heb er echt helemaal geen verstand van) 'muziek' waarbij ik alleen maar heel luid BOEM BOEM BOEM hoor. En dat uren lang. En hij doet dat gelukkig niet pas na middernacht, maar ik slaap natuurlijk wel heel vaak overdag. Kan hij ook niet weten, maar het is wel enorm vervelend.
Hè, wat sneu. Ik wil bij dat soort dingen altijd eigenlijk gewoon het liefste helpen, maar ik weet niet hoe en dan doe ik maar niks, behalve er heel erg aardig voor zijn.quote:De zou-begeleid-wonen-niet-beter zijn is wel van toepassing op mijn buurvrouw en haar zoonDie hebben ook heel vaak ruzie. Veel geschreeuw, gegil etc. En hij ziet er uit als een beetje ondervoede jongen van 10. Al 5 jaar lang.
Als je nacht/dagrust je wat waard is kun je als ultieme lieve-onderbuurvrouw-hint natuurlijk gewoon zo'n hip setje Dr.Dre Beats kopen, strik erom, een kaartje met "Veel luisterplezier! huisnummer x" erbij en voor z'n deur zetten.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:58 schreef Isabeau het volgende:
En die bastonen gaan overigens gewoon door mijn oordopjes heen
De meeste mensen kiezen Marvin Gaye ofzo voor dat kwartiertje...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:08 schreef Sarabi het volgende:
Hier hebben we buren die van Marco Borsato houden, gelukkig maar af en toe een kwartiertje.........
Hahaha kan me niet voorstellen dat je deze muziek kiest inderdaad.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De meeste mensen kiezen Marvin Gaye ofzo voor dat kwartiertje...
In geval van weinig tijd gaat er niks boven één van de stampers op Rammsteins Sehnsuchtquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De meeste mensen kiezen Marvin Gaye ofzo voor dat kwartiertje...
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:16 schreef minilot het volgende:
[..]
In geval van weinig tijd gaat er niks boven één van de stampers op Rammsteins Sehnsucht![]()
In een muffinvorm: gesmoorde groenten ( fijngesneden 4/5 bosui+ knof+rode + groene paprika).quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:47 schreef minilot het volgende:
Toe maar! Anne, wat zijn tortillamuffins?!
Tortilla is toch groenten met eimengsel.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:10 schreef minilot het volgende:
Snap ik, klinkt als prima te pruimen, maar er zit dus geen tortilla in? Dat dacht ik even.![]()
(Momenteel in bed, met laptop.Ik heb een wekker gezet: tot 13:00 hangen en dan aan de slag)
quote:
Ja, als je niet verwacht dat het een hartige hap is. Brrr.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:17 schreef minilot het volgende:
Ah! Het is de schuld van Rudolph van Veen, met z'n scala aan onsmakelijk ogende 'hartige cupcakes'!
http://www.24kitchen.nl/recepten/viva-mexico-cupcakes
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:16 schreef minilot het volgende:
[..]
In geval van weinig tijd gaat er niks boven één van de stampers op Rammsteins Sehnsucht![]()
Ik geloof jequote:
Hoe durf jequote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:46 schreef Isabeau het volgende:
een onder buurman die klaagt dat ik door mijn huis loop
Ik gooi nooit braadworst op de bbq, komt teveel vet uit en dan heb je blauwe walmquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Even hier vragen hoor, want jij bent de laatste tijd zo'n bbq-beest..
Ik eet nooooooooit braadworsten en ik heb zelf geen barbecue. Hoe lang moet zo'n worst er eigenlijk op voordat -ie gaar is?
Als je de kolen aan één kant houdt en een lekbakje aan de andere kant kan je boven dat bakje prima braadworsten doen is mijn ervaring. Doe ik overigens met het meeste vlees. Dichtschroeien boven de kooltjes, dan naar de 'koude' kant om te garen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik gooi nooit braadworst op de bbq, komt teveel vet uit en dan heb je blauwe walm
Dank! En hoe lang doet een gemiddelde braadworst erover om te garen?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:06 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
[..]
Als je de kolen aan één kant houdt en een lekbakje aan de andere kant kan je boven dat bakje prima braadworsten doen is mijn ervaring. Doe ik overigens met het meeste vlees. Dichtschroeien boven de kooltjes, dan naar de 'koude' kant om te garen.
Druk aan het voorbereiden.quote:
Weet ik niet, ik doe het altijd op gevoel. Als in erop druk, met m'n vinger of een spatel, en er blijft geen afdruk staan zijn ze goedquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:21 schreef minilot het volgende:
[..]
Dank! En hoe lang doet een gemiddelde braadworst erover om te garen?
Ik raad het je ook van harte aan!quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:29 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik doe het altijd op gevoel. Als in erop druk, met m'n vinger of een spatel, en er blijft geen afdruk staan zijn ze goedOhja, doe een beetje water in het bakje, dat voorkomt het walmen ook.
Alles beter dan witte rookquote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik gooi nooit braadworst op de bbq, komt teveel vet uit en dan heb je blauwe walm
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:09 schreef minilot het volgende:
Als je nacht/dagrust je wat waard is kun je als ultieme lieve-onderbuurvrouw-hint natuurlijk gewoon zo'n hip setje Dr.Dre Beats kopen, strik erom, een kaartje met "Veel luisterplezier! huisnummer x" erbij en voor z'n deur zetten.
Wat lief!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:44 schreef Isabeau het volgende:
Muziek is zijn hobby, dat hoort bij hem.
Hmm. Daar heb je wel een punt ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:44 schreef FutureFairytale het volgende:
mini, je verzorgt het vlees maar moet je het bbq'en zelf ook doen? ga lekker zitten en genieten en laat iemand anders dat doen
Je had het ook zelf even op kunnen zoekenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik vroeg of er geen hoofdact was omdat ik 300 artiesten hier lees. Dan kun je zeggen dat de Rolling Stones dat zijn
Soms kan een voedselallergie weg gaan als je langer dan een jaar niets van dat voedsel gehad hebt (schijnt). Maar dat gaat volgens mij ook vooral bij kinderen op.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Balen Isa. Wel moedig dat je het weer probeert
Had ik ook gedaan. Maar ik dacht dus dat het wat anders inhield.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je had het ook zelf even op kunnen zoeken
Yes als kind kon ik niet tegen bruine bonen en boter op brood (margarine). Nu kan ik wel tegen bruine bonen maar de margarine nog steeds niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Soms kan een voedselallergie weg gaan als je langer dan een jaar niets van dat voedsel gehad hebt (schijnt). Maar dat gaat volgens mij ook vooral bij kinderen op.
Ik hou het in gedachten voor als de gelegenheid zich voordoetquote:
Margarine is een product van de duivelquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Yes als kind kon ik niet tegen bruine bonen en boter op brood (margarine). Nu kan ik wel tegen bruine bonen maar de margarine nog steeds niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |