SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bobby Haarms kreeg ook een kenkerafscheid met 1-0 tegen MVV thuisquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:24 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt, maar toen werden de punten tenminste nog bijelkaar gesprokkeld. Tevens vond ik Twente - thuis tijdens het 100 jarige bestaan het dieptepunt. Brian Laudrup zorgde er persoonlijk dat seizoen voor dat er nog af en toe wat te genieten viel.
Afgezien van het feit dat potten in Griekenland en Turkije best mooi en heftig zijn, ben ik vooral gebonden aan mijn werk en thuisland wat mij vaak verhinderd potten in west-europa te bezoekenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:10 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat zijn toch zeker niet de mooie uitpotten
Je visuele stoornis op mij trachten te reflecterenquote:
Heeft niks met snappen te maken, die strepen zijn niet zo lelijke dat het een probleem zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jawel, maar dat je dat niet snapt is jouw probleem.
Sponsor van 010quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:07 schreef Adames het volgende:
Zonder strepen is natuurlijk wel mooier, maar ach, je krijgt niet voor niks miljoenen.
Al is het misschien wel een idee om met hun grote concurrent Puma te gaan onderhandelen, die hebben geen strepen.
quote:RTL7 wijdt hele avond aan Sjaak Swart
De jubileumavond van Sjaak Swart zal komende woensdag ruimschoots aandacht krijgen van RTL7. De commerciėle zender zendt eerst de verjaardagswedstrijd uit in het Olympisch Stadion en komt daarna met de documentaire 'Ik voetbal dus ik ben: Mister Ajax'.
De wedstrijd zal beginnen om 18.45 uur en daar doen onder meer Johan Cruijff, Rafael van de Vaart, Wim Jonk, Wesley Sneijder, Frank de Boer, Dennis Bergkamp, Jari Litmanen, Edwin van der Sar en Marc Overmars aan mee.
Je mentale stoornis op mij trachten te reflecterenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Je visuele stoornis op mij trachten te reflecteren
Het feit dat het helemaal niks met Ajax te maken heeft. Zooi van de sponsor op je shirt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is nou precies het storende aan die strepen?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:42 schreef Tyron het volgende:
strepen boeien mij ook geen reet, vind 't wel mooi zo
Eens. Logisch dat Adidas wil dat het duidelijk te zien is dat zij shirtsponsor zijn. Het kan veel erger dan een paar streepjes.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:42 schreef Tyron het volgende:
strepen boeien mij ook geen reet, vind 't wel mooi zo
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het feit dat het helemaal niks met Ajax te maken heeft. Zooi van de sponsor op je shirt.
Inderdaad.quote:
Dat kan niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:39 schreef manny het volgende:
Met of zonder strepen: op naar de 4e op rij. Daarnaast zou een beetje leuke poule in CL mijn humeur ook verder verbeteren, maar dat zal wel weer barcelona, united en bayern worden....
Tegen engelsen en duitsers heb je leuke wedstrijden die je kunt winnen, itt wedstrijden tegen spanjaarden, portugezen of (de meeste)fransen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:39 schreef manny het volgende:
Met of zonder strepen: op naar de 4e op rij. Daarnaast zou een beetje leuke poule in CL mijn humeur ook verder verbeteren, maar dat zal wel weer barcelona, united en bayern worden....
Tegen elke Engelse club heb je ook gewoon kans om te winnen. Zolang je maar geen Real of Barcelona tegen komt want dan weet je gewoon zeker dat je kansloos bentquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Tegen engelsen en duitsers heb je leuke wedstrijden die je kunt winnen, itt wedstrijden tegen spanjaarden, portugezen of (de meeste)fransen.
Uiteindelijk is dat Aegon nog lelijker, maar nog meer centjes, het blijft nog wel stil rond de nieuwe shirtsponsorquote:Op vrijdag 28 juni 2013 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het is niet mooi, maar we krijgen er nu eenmaal meer poen voor.
Nog 2 maanden te gaanquote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:04 schreef stoeltafel het volgende:
Was te verwachten, bleef wel erg stil.
Zou wel een mooie Nederlandse sponsor zijn, mits blauw logoquote:
http://ajax.netwerk.to/ni(...)n%20SDC%20Putten.phpquote:Om 14.30 uur eerste oefenwedstrijd van voorbereiding tegen SDC Putten
Ajax begint om 14.30 uur aan de eerste oefenwedstrijd van de voorbereiding. Het duel tegen de amateurs van SDC Putten is ook de enige wedstrijd tegen amateurs deze voorbereiding. Er wordt gespeeld op Sportpark Putter Eng in Putten, de club komt uit in de zaterdag hoofdklasse A.
Hoewel er cameraploegen van de NOS, Eredivisie Live, Ajax TV en Omroep Gelderland worden verwacht, zal er voor zover op dit moment bekend geen livebeelden te zien zijn van het duel.
Wel is de wedstrijd in zijn geheel te volgen via radiostation Veluw FM, ook via internet: Veluwe FM
Na de oefenwedstrijd tegen SDC Putten (zaterdag om 14:30 uur) genieten de spelers zondag van een vrije dag. Een dag later vertrekt Ajax naar Oostenrijk waar het van 1 tot en met 9 juli verblijft voor een trainingskamp. De internationals sluiten zich op dag van vertrek naar Oostenrijk bij de groep aan.
Compleet nodeloos en zonder onderbouwing maar wat napraten.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:04 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Je mentale stoornis op mij trachten te reflecteren
Blauw logo op een Ajax-shirt willen !!!!!!!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:18 schreef wspa_ het volgende:
[..]
Zou wel een mooie Nederlandse sponsor zijn, mits blauw logo. Las laatst iets over Gazprom, Fly Emirated, Bwin of AON mja geruchten..
KLM sponsort Air France al dus dat gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Blauw logo op een Ajax-shirt willen !!!!!!!![]()
Vind het maar een matige trainer die beter als assistent kan blijven werken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:32 schreef Dven het volgende:
Wat vinden de mensen hier eigenlijk van Alfons Groenendijk?
Hij deed het dacht ik aardig bij Den Bosch, was ook een goede voetballer, alleen was Ajax toen hij er speelde van een heel hoog niveau.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind het maar een matige trainer die beter als assistent kan blijven werken.
Bwin lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:18 schreef wspa_ het volgende:
[..]
Zou wel een mooie Nederlandse sponsor zijn, mits blauw logo. Las laatst iets over Gazprom, Fly Emirated, Bwin of AON mja geruchten..
Hoezo?quote:
Is volgens mij niet geheel legaal in Nederland. Zie: http://www.nu.nl/internet(...)-ondanks-verbod.htmlquote:
Vanaf 1 januari 2015 mag het online gokken ook worden aangeboden door andere spelers dan de Nederlandse overheid. NL staat dus op het punt van een online gokoorlog. Ik kan me goed voorstellen dat sponsoring van de grootste club van het land dan bijzonder interessant is.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:51 schreef Reemi het volgende:
[..]
Is volgens mij niet geheel legaal in Nederland. Zie: http://www.nu.nl/internet(...)-ondanks-verbod.html
En Aegon stopt in 2014. Halfjaartje zonder sponsor spelen, prima.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Vanaf 1 januari 2015 mag het online gokken ook worden aangeboden door andere spelers dan de Nederlandse overheid. NL staat dus op het punt van een online gokoorlog. Ik kan me goed voorstellen dat sponsoring van de grootste club van het land dan bijzonder interessant is.
Zou mooi zijn als ze dan in juli met een shirt beginnen zonder iets eropquote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Vanaf 1 januari 2015 mag het online gokken ook worden aangeboden door andere spelers dan de Nederlandse overheid. NL staat dus op het punt van een online gokoorlog. Ik kan me goed voorstellen dat sponsoring van de grootste club van het land dan bijzonder interessant is.
Als ze maar betalen mag het wel leeg voor 6 maanden tochquote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
En Aegon stopt in 2014. Halfjaartje zonder sponsor spelen, prima.
Graag zelfsquote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ze maar betalen mag het wel leeg voor 6 maanden toch
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:53 schreef Reemi het volgende:
[..]
En Aegon stopt in 2014. Halfjaartje zonder sponsor spelen, prima.
Sponsor mag je wel gewoon zijn. Half jaar geen sponsor klinkt prima maar ze zullen er dan gewoon op staan. Zeker omdat de uitrol natuurlijk veel eerder zal geschieden dan 1 januari 2015quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze dan in juli met een shirt beginnen zonder iets erop
Ik weet niet of dat wel mag zolang het niet legaal is, sponsoren uiteraard wel, maar reclame uitingen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:57 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Sponsor mag je wel gewoon zijn. Half jaar geen sponsor klinkt prima maar ze zullen er dan gewoon op staan. Zeker omdat de uitrol natuurlijk veel eerder zal geschieden dan 1 januari 2015
Er is al eens aangegeven dat dat zonder problemen mogelijk is. Zal de bron wel even opzoeken. Maar ik twijfel er niet eens aan dat Bwin graag Ajax zou willen sponseren. Grote club, relatief veel (inter)nationale aandacht, gevestigd in een land waar de markt voor het online gokken geopend gaat worden (tientallen miljoenen vallen te winnen) en de huidige hoofdsponsor vertrekt slechts een half jaar voordat het online gokken gelegaliseerd is.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wel mag zolang het niet legaal is, sponsoren uiteraard wel, maar reclame uitingen.
Nee. Volgens mij werd dat afgeplakt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Buitenlandse clubs mogen hier toch ook gewoon met Betwin adverteren. Er zullen vast wel CL wedstrijden zijn geweest met Betwin shirt sponsor
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee. Volgens mij werd dat afgeplakt.
Kortom, de ene keer wel en de andere keer niet?!?quote:
Snap het ook niet.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Kortom, de ene keer wel en de andere keer niet?!?
nu al zin in 2015quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Ehm, nee....quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die foto van Dven is waarschijnlijk een foto van de uitwedstrijd
Real in het blauw bij een thuiswedstrijd?????quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja. Ik zal het compleet begrijpen als in Spanje Ajax in het thuistenue speelt terwijl Real Madrid het uitshirt draagt. En dat ze Bernabeu de look van de Arena geven.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En in Bernabeu zitten al helemaal geen open hoeken..quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:20 schreef Omega het volgende:
[..]
Real in het blauw bij een thuiswedstrijd?????
Dat is dan de vierde keer op rij meen ik? Geloof dat ze nu al het record in handen hebben van meest tegen elkaar loten achter elkaar. Dan wordt het helemaal onbreekbaarquote:
Ze spelen dan iig niet met bwin op het shirt.quote:
de kans was 3 jaar terug 0,25 procent en is nu gewoon 12,5quote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is dan de vierde keer op rij meen ik? Geloof dat ze nu al het record in handen hebben van meest tegen elkaar loten achter elkaar. Dan wordt het helemaal onbreekbaar
ah dat scheelt een hoopquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ze spelen dan iig niet met bwin op het shirt.
Misschien toch een keertje een punt pakken tegen die Spanjolen.quote:
Meleg onze nieuwe rechtsbuiten hopelijk.twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 13:21:32Putten - Ajax (14:30): Ajax 1e helft: Cillessen; Ligeon, Veltman, Denswil, Boilesen; Poulsen, Klaassen, Serero; Meleg, Sana, Boerrigter. reageer retweet
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 13:23:40En zo wil Ajax in 2e helft spelen: Van der Hart; Tete, Sporkslede, Nieuwpoort, Koppers; Boccara, Bazoer, De Kamps; Lukoki, Van Kessel, De Sa reageer retweet
Gaat niks worden natuurlijk, een middenveld bestaande uit 3 verdedigende middenvelders.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:27 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ben ik persoonlijk juist benieuwd naar.
Dit dus. Elk jaar hetzelfde verhaalquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gaat niks worden natuurlijk, een middenveld bestaande uit 3 verdedigende middenvelders.
Maakt mij niet zoveel uit. Het gaat mij er vooral om dat ik Bazoer en Boccara aan het werk kan zien.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gaat niks worden natuurlijk, een middenveld bestaande uit 3 verdedigende middenvelders.
zonder eriksenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:47 schreef Tyron het volgende:
deze wedstrijd zal veel zeggen over de rest van het seizoen
het is alles of niets
gaat 'm inderdaad niet worden vandaag danquote:
Opmerking van het jaar ditquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:18 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Superster Maher komt waarschijnlijk niet , interesse in Lerin fucking Duarte. Nee wordt niks. Tussenjaartje. Net als afgelopen seizoen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
gaat 'm inderdaad niet worden vandaag dan
helaas, psv zal dit seizoen weer de kampioenfavoriet zijn
ik denk dat anderewereld en fer meer blijvenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:55 schreef ejfaar het volgende:
Beter gaan Alderweireld/Vermeer/Eriksen snel weg of tekenen ze direct bij. Dit schiet niet op zo. Last minute vertrekken en geen vervanger kunnen halen.
Oké man, leuk voor je.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Veel dommer kan een opmerking niet worden
Ben benieuwd of iedereen die nu een seizoen heeft gekocht het morgen kwijt is.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:59 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Overmogen nieuwe abonnementen voor Ajax Exclusive TV trouwens. 15 euro voor het hele seizoen.
Tete, Boccara, Bazoer zijn nog wel interessant. Wel erg veel verdedigende middenvelders op het middenveld de tweede helft met Boccara, De Kamps en Sporkskledequote:
Ik denk het wel, ik heb expres gewacht met het kopen van een seizoen abo omdat het niet duidelijk op de website stond of het nou echt tot de 30ste was of gewoon een jaar lang door.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ben benieuwd of iedereen die nu een seizoen heeft gekocht het morgen kwijt is.
Ze hadden de site wel even mogen updaten.
We moeten Putten niet onderschatten. Het moet verdedigend dus goed staan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:03 schreef Syntix het volgende:
[..]
Tete, Boccara, Bazoer zijn nog wel interessant. Wel erg veel verdedigende middenvelders op het middenveld de tweede helft met Boccara, De Kamps en Sporksklede
Zitten soms interessante wedstrijden tussen, persconferenties en het is een steuntje voor de clubquote:
Bazoer staat op het middenveld, Sporkslede rechts achterin.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:03 schreef Syntix het volgende:
[..]
Tete, Boccara, Bazoer zijn nog wel interessant. Wel erg veel verdedigende middenvelders op het middenveld de tweede helft met Boccara, De Kamps en Sporksklede
Ah ze gaan door met het experiment Bazoer op VM dus. Alsnog staat ie met Boccara en De Kamps met twee andere VMs op het middenveld.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bazoer staat op het middenveld, Sporkslede rechts achterin.
"krijg je een seizoen lang (19 juni 2012 tot en met 30 juni 2013) exclusief toegang tot alle video's."quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:04 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik denk het wel, ik heb expres gewacht met het kopen van een seizoen abo omdat het niet duidelijk op de website stond of het nou echt tot de 30ste was of gewoon een jaar lang door.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
"krijg je een seizoen lang (19 juni 2012 tot en met 30 juni 2013) exclusief toegang tot alle video's."
Duidelijker dan dit kan niet volgens mij, alleen niet zo handig als de eerste wedstrijd op 29 juni is.
Mja dat hebben ze begin vorig seizoen er waarschijnlijk op gegooid zonder na te denken over wanneer het volgend seizoen zal beginnen. Ze zullen hoogstwaarschijnlijk coulant zijn en het laten doorlopen maar ik wacht wel even.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
"krijg je een seizoen lang (19 juni 2012 tot en met 30 juni 2013) exclusief toegang tot alle video's."
Duidelijker dan dit kan niet volgens mij, alleen niet zo handig als de eerste wedstrijd op 29 juni is.
Dat betwijfel ikquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Mja dat hebben ze begin vorig seizoen er waarschijnlijk op gegooid zonder na te denken over wanneer het volgend seizoen zal beginnen. Ze zullen hoogstwaarschijnlijk coulant zijn en het laten doorlopen maar ik wacht wel even.
Boilesen valt me tot nu toe zeer positief op ja. Maarja, hij heeft verdedigend nog 0,0 te doen gehad.quote:
Als Boilesen fit blijft dan is hij echt een stuk beter dan Blind.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:50 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Boilesen valt me tot nu toe zeer positief op ja. Maarja, hij heeft verdedigend nog 0,0 te doen gehad.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:54 schreef Reemi het volgende:
Meleg krult er even in één keer een hoekschop in![]()
Hoe is de kwaliteit op ajax.nl bij jou dan? Ik heb het hele doelpunt niet gezienquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik neem het niet op, moet ik na de wedstrijd even maken.
Ik ook niet, daarom neem ik ook niks op.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:59 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Hoe is de kwaliteit op ajax.nl bij jou dan? Ik heb het hele doelpunt niet gezien
Haha ok, is dat normaal ook zo? Heb wel eens eerder een wedstrijd van Jong Ajax proberen te kijken en dat was ook al niet denderend, maar normaal heb jij wel redelijke goede kwaliteit gifjes.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom neem ik ook niks op.
Normaal is het veel beter.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:02 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Haha ok, is dat normaal ook zo? Heb wel eens eerder een wedstrijd van Jong Ajax proberen te kijken en dat was ook al niet denderend, maar normaal heb jij wel redelijke goede kwaliteit gifjes.
Hij was precies tijdens de goal aan het bufferenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:59 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Hoe is de kwaliteit op ajax.nl bij jou dan? Ik heb het hele doelpunt niet gezien
Staat genoteerd, volgende graag.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:05 schreef Krunep het volgende:
Ik verveel me en deze wedstrijd is niet op Eredivisie Live te zien, kan geen stream vinden en heb geen Ajax exclusive.
Dat is altijd met streams en voetbalwedstrijden, tijdens goals, vrije trappen, corners etc. altijd bufferen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hij was precies tijdens de goal aan het bufferen
Moeilijk snelquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:08 schreef Kopsterk het volgende:
Ligeon is echt moeilijk snel. De tering.
Geniaal inderdaad.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:08 schreef Kopsterk het volgende:
Ligeon is echt moeilijk snel. De tering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |