Bij beide gaat niet. Ik zie het nog niet op de website staan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:21 schreef Tikbalang het volgende:
[..]
Ik vul het dan maar bij allebei in. Duurt zo'n 2-3 werkdagen voordat je het ziet op de website.
Heeft dit geen consequenties voor de investeerder dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb ook soms het idee dat niet iedereen het overmaakt en dat ze ipv hem weer open te gooien gewoon met iets minder voort kunnen.
Nee, alleen kan de risicocategorie wel hoger (beter) worden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:39 schreef SCG94 het volgende:
[..]
Heeft dit geen consequenties voor de investeerder dan?
edit: zo mijn eerste project is vol, kijken wanneer ik mijn geld kan gaan overmaken.
ING doet er anders niet moeilijk over als ik het bij kenmerk en mededelingen invul. Wat die er dan verder mee doet zit ik eigenlijk niet me. Het geld komt wel over in ieder geval.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bij beide gaat niet. Ik zie het nog niet op de website staan.
Heb ze maar eens een mailtje gestuurd
Tof!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:39 schreef SCG94 het volgende:
edit: zo mijn eerste project is vol, kijken wanneer ik mijn geld kan gaan overmaken.
Ja inderdaad, zo op het begin allemaal nog nieuw en kan dan ook niet wachten tot de eerste paar projecten lopen. Al is het voor mij nog paar enkele euro's die ik per maand terug ga krijgen, het gaat toch om het idee!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tof!
Maar kan lang duren zoals gezegd maar daar hoef je je dus niet druk om te maken. Alleen in het begin is dat klote opzich omdat je dan alleen maar aan het wachten bent maar als je eenmaal wat dingen hebt lopen maakt het minder uit.
-edit- Net weer een verzoek tot overmaken en die heeft 4 weken geduurd.
Kan, risico is er altijd.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:21 schreef frederik het volgende:
Is dit hele verhaal niet vergelijkbaar met boober? Daar kon ook niets verkeerd gaan dacht men, en bleek het achteraf toch ook strepen te worden. Er zijn toen (rond 2007) hier op FOK ook meerdere topics geweest met vergelijkbare toon als nu hier in het topic.
Edit: kijk bijvoorbeeld maar eens in WGR / BOOBER Fan topic (investeerders kant) de laatste posts zijn toch niet echt positief meer te noemen
quote:Op maandag 15 juli 2013 14:15 schreef Blik het volgende:
Beetje jammer dat er geen locatie genoemd wordt, zo is het lastig inschatten of de tent wel/niet succesvol kan worden
15k inwoners.quote:Producten en of diensten: opstart van restaurant 't Weck` te Maarssendorp
Ik bedoelde de straatnaam. Ik woon ongeveer om de hoek van Maarssen, dus dan is locatie wel interessant om te weten.quote:
Inderdaad erg ambitieus, al ga ik er vanuit dat, aangezien het 'nieuw' is, er ook mensen van buiten Purmerend wel heen zullen gaan?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:47 schreef mrbombastic het volgende:
Heeft iemand die cijfers van MonkeyTown al eens nagerekend?
Ze hebben al een vestiging in Alkmaar en een in Uitgeest, dus bijna al hun klanten zullen ze uit Purmerend zelf moeten halen. Voor 2013 is de prognose van het aantal basisscholieren (4 t/m 12 jaar) in Purmerend 6840 en dit aantal is dalende. Tel je er een derde bij op voor 1 t/m 3 jarigen (in werkelijkheid waarschijnlijk minder vanwege dalende prognose), dan kom je op 9120 leerlingen.
De verwachte omzet van MonkeyTown Purmerend is 60.000 bezoekers per jaar. Dat betekent dat gemiddeld ieder kind van 1 t/m 12 in Purmerend 6,5 keer MonkeyTown moet bezoeken per jaar.
Vervolgens is de verwachte omzet 8 ton. Bij een entreeprijs van 7 euro (gemiddeld nog iets lager vanwege speciaal peutertarief), betekent dit dat gemiddeld bij ieder kind per bezoek nog eens wordt uitgegaan van extra uitgaven (consumpties neem ik aan) a 6,33 euro.
Ik vind dat ambitieus.
Energie opwekken met een zweefvliegtuig dat aan een generator trekt... Oftewel een vliegtuig, oftewel Wubbo's laddermolen met slechts 1 vlieger.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 06:42 schreef sig000 het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer deze gaat vliegen. http://www.nuzakelijk.nl/(...)ton-crowdfunden.html
Er staan er maar een aantal open, de rest heb je niets aan natuurlijk omdat die al vol zitten. Dus je kunt gewoon filteren op percentage vol.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 13:19 schreef Ceased2Be het volgende:
Kom hier ook maar eens kijken, had al geïnvesteerd in dat zorgpaspoort n.a.v. een tip van een collega en zit nu een beetje te zoeken naar wat andere korte (max 24 maanden) projecten maar vind het zoeken naar interessante projecten op de site nogal een crime.
Kan ik ergens de succesvolle projecten er makkelijk uitfilteren?
Enigzins zeker zou ik het willen noemen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:10 schreef frederik het volgende:
Als ik eens kijk bij alle projecten dan valt me op dat op 1 na alle openstaande projecten de E klasse hebben. De klasse van 85 tot 100% afloscapaciteit (of startende ondernemers). Een afloscapaciteit die bovendien bepaalt wordt op het moment van indienen van de aanvraag, en daarna nooit meer aangepast zal worden (dus ook niet naar een niet bestaande F van +100%). Bovendien vraag ik me af of die capaciteit wel zo juist berekend is, of onzekere waardes als loon uit tijdelijke contracten bijvoorbeeld als vaststaand gegeven meegenomen wordt
Zijn die projecten wel zo zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |