Ja idd, en ze krijgen echt bizar veel airplay voor dit niksige nummer 'We are... more than we say that we are'' x10000quote:
Serious Talent he.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, en ze krijgen echt bizar veel airplay voor dit niksige nummer 'We are... more than we say that we are'' x10000
Het andere talent was niet serieus?quote:
Kinderachtige users die de OP veranderen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:21 schreef Iwanius het volgende:
Waarom die hiaat richting Coldplay in de OP?
Ze heet Lanaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Nou die Lara heeft geen vrienden meer.
Er stond iets over de Foo Fightersquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kinderachtige users die de OP veranderen.
Ja maar Lara moet erbuiten blijvenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Whatever. Ze is iig vriendinloos.
Achja waar het hart vol van is he?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja maar Lara moet erbuiten blijven
Da's waarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Achja waar het hart vol van is he?
Haha, inderdaadquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:33 schreef ddx het volgende:
Exception
An exception occurred during the execution of your request. This probably means something is wrong. Please contact your administrator.
Hier niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:33 schreef ddx het volgende:
Exception
An exception occurred during the execution of your request. This probably means something is wrong. Please contact your administrator.
Welk bandje?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, en ze krijgen echt bizar veel airplay voor dit niksige nummer 'We are... more than we say that we are'' x10000
Wat een kutfoto inderdaadquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:43 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hee 3FM.nl is vernieuwd. Die foto van Rob.
Ja.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:43 schreef henkde_j het volgende:
Dus vanavond live vanaf CAS terwijl Glastonbury bezig is?
Hij is toch ook gewoon een oude lul die gewoon iets te veel eet?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoe slechte belichting een foto kan verneuken zeg![]()
[ afbeelding ]
Daar heeft 3FM ook niks te zoeken dat doet de BBC al en ook zeer goed.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:43 schreef henkde_j het volgende:
Dus vanavond live vanaf CAS terwijl Glastonbury bezig is?
Goed punt. Maar ik heb geen bbc 3 en 4quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Daar heeft 3FM ook niks te zoeken dat doet de BBC al en ook zeer goed.
stenders is een jonge god!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij is toch ook gewoon een oude lul die gewoon iets te veel eet?
BBC2 zend ook uit.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Goed punt. Maar ik heb geen bbc 3 en 4
Op de bootquote:
De Stones zijn morgen live op BBC2 om half 12quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Goed punt. Maar ik heb geen bbc 3 en 4
Inderdaad. Waardeloos werk. Ik kan mij niet voorstellen dat er geen betere foto's warenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:02 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Tuurlijk, een actiefoto is leuker dan een statisch portret. Maar dit is gewoon slecht:
[ afbeelding ]
Het idee is zeker goed, dat wel.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:04 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inderdaad. Waardeloos werk. Ik kan mij niet voorstellen dat er geen betere foto's waren
Geniet nog maar van je bereikbaarheidquote:
Je bent de eerste die 'm lelijk vind...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:06 schreef themauster het volgende:
Oeh die nieuwe website van 3FM is best wel oerlelijk maar iederen zijn eigen smaak natuurlijk
Foto's zijn snel uitgezocht uit een beperkte hoeveelheid, kunnen in de nabije toekomst nog veranderen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:02 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Tuurlijk, een actiefoto is leuker dan een statisch portret. Maar dit is gewoon slecht:
[ afbeelding ]
Zet er maar een nummertje 2 bij.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je bent de eerste die 'm lelijk vind...
Dus ligt aan jou.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:08 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Sander is elke foto goed.
Cookiemelding blijft hier steeds staan.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je bent de eerste die 'm lelijk vind...
Dus ligt aan jou.
Zou reeds opgelost moeten zijn, waren net nog problemen mee idd.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Cookiemelding blijft hier steeds staan.
Elke plaat die ik tot nu toe van hem op de radio hoor vind ik goed te pruimen iddquote:
Heb z'n hele album geluisterd, zitten ook mindere nummers op helaas.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Elke plaat die ik tot nu toe van hem op de radio hoor vind ik goed te pruimen idd
Ik werk al een tijdje met beiden (al een paar maanden), en vind het wel lekker om wat meer ruimte te hebben horizontaal.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind de oude website wel fijner dan de nieuwe, maar het kan ook wennen zijn.
Hihihiquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:21 schreef henkde_j het volgende:
Vannacht Memphis Maniacs op CAS
Altijd een feestje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het ontwerp nogal rammelenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik werk al een tijdje met beiden (al een paar maanden), en vind het wel lekker om wat meer ruimte te hebben horizontaal.
Nee, ik ben niet de designer...
Leunt ie nou met z'n gezicht op die plopkap?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:02 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind ik echt totaal niet op elkaar lijken. En dan vind ik Can't Hold Us ook nog eens 100x beterquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:19 schreef alors het volgende:
[..]
Het blijft een slap aftreksel van All Of The Lights.
Waarom 'Channels' en waarom niet gewoon 'Kanalen'?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik werk al een tijdje met beiden (al een paar maanden), en vind het wel lekker om wat meer ruimte te hebben horizontaal.
Nee, ik ben niet de designer...
Ik wel, niet per se qua melodie, maar qua opzet, de blazers, die drums, de 'break'.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Vind ik echt totaal niet op elkaar lijken. En dan vind ik Can't Hold Us ook nog eens 100x beter
Ik hoor het ook welquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wel, niet per se qua melodie, maar qua opzet, de blazers, die drums, de 'break'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |