Jawel, maar op school is de cappuchino te lekkerquote:Op maandag 1 juli 2013 08:55 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Succes! Kan je geen gewone koffie drinken?
Action, wat heeft die niet! Ga ik ook maar eens kijken dan, want nu de jongste vanaf volgende week niet meer naar school hoeft, fiets ik ook niet meer. Dat weet ik nu al. Ook maar aan de Jillian!quote:
En de chocolademuffins bij de bakker ook. Wat is je punt, meis?quote:Op maandag 1 juli 2013 08:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Jawel, maar op school is de cappuchino te lekker
Dat 1 cappuchino mag :p. Ik hou me verder prima aan de regels.quote:Op maandag 1 juli 2013 09:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
En de chocolademuffins bij de bakker ook. Wat is je punt, meis?
zou je niet eerst eens wat met de tips uit al die andere triljoen topics die je hierover geopend hebt gaan doen..?quote:Op maandag 1 juli 2013 11:41 schreef Braddie het volgende:
*Braddie meld zich.
Probleem:
22 jaar - 1,81 lang - 115 KG.
Wat eet ik:
2 sneetjes brood met 2 plakken beleg `sochtends.
2 sneetjes brood met 2 plakken beleg `smiddags.
`savonds warm eten (Stevige maaltijd, groot bord)
Soms drink ik 1 kop koffie met 2 suiker.
Ik beweeg dagelijks.
Loop 1x 4-5 km per week
Fiets 10 km per dag.
Tot afgelopen vrijdag at ik ook `snachts nog, dit doe ik niet meer..
Hoe kan ik binnen nu en het einde van de zomer vakantie een kilo of 20-25 afvallen?
Ik zag op YouTube "Extreme makeover, weightloss edition"
En daar ging een vent in 1 jaar tijd van 300 kilo naar 130 kilo..
"
Dus per maand 15 kilo ongeveer. Is dat voor mij ook mogelijk als ik het `snachts eten volhoud en gewoon zoveel mogelijk ga bewegen/goed water ga drinken?
Nee, dat is niet mogelijk. Simple as that. Tenzij... je een sloot geld hebt en met een personal trainer aan de slag gaat en je echt voor de volle 100% in gaat zetten, maar ik heb zo'n vermoeden...quote:Op maandag 1 juli 2013 11:41 schreef Braddie het volgende:
*Braddie meld zich.
Probleem:
22 jaar - 1,81 lang - 115 KG.
Wat eet ik:
2 sneetjes brood met 2 plakken beleg `sochtends.
2 sneetjes brood met 2 plakken beleg `smiddags.
`savonds warm eten (Stevige maaltijd, groot bord)
Soms drink ik 1 kop koffie met 2 suiker.
Ik beweeg dagelijks.
Loop 1x 4-5 km per week
Fiets 10 km per dag.
Tot afgelopen vrijdag at ik ook `snachts nog, dit doe ik niet meer..
Hoe kan ik binnen nu en het einde van de zomer vakantie een kilo of 20-25 afvallen?
Ik zag op YouTube "Extreme makeover, weightloss edition"
En daar ging een vent in 1 jaar tijd van 300 kilo naar 130 kilo..
"
Dus per maand 15 kilo ongeveer. Is dat voor mij ook mogelijk als ik het `snachts eten volhoud en gewoon zoveel mogelijk ga bewegen/goed water ga drinken?
Okquote:Op maandag 1 juli 2013 11:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, dat is niet mogelijk. Simple as that. Tenzij... je een sloot geld hebt en met een personal trainer aan de slag gaat en je echt voor de volle 100% in gaat zetten, maar ik heb zo'n vermoeden...
Het is veel realistischer om uit te gaan van ongeveer 1kg per week als je het helemaal zelf wil doen.
Nee..quote:Op maandag 1 juli 2013 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
per maand 15 kilo afvallen is best haalbaar als je meer dan 200 kilo weegt ja. Maar dat weeg je niet.
Als je zo weinig eet als je nu doet kun je best meer afvallen.quote:Op maandag 1 juli 2013 11:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee..
Maar 4KG per maand is voor mij toch wel de max?
quote:Op maandag 1 juli 2013 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
Dat was geen tip of aanmoediging, overigens.
Hoeveel zou ik kunnen afvallen? 6-8 kilo per maand? Wil graag van m`n buik af...quote:Op maandag 1 juli 2013 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je zo weinig eet als je nu doet kun je best meer afvallen.
Jonge, weet ik veel! Da's geen exacte wetenschap!quote:Op maandag 1 juli 2013 11:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoeveel zou ik kunnen afvallen? 6-8 kilo per maand? Wil graag van m`n buik af...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |