Als ik structureel zou werken zou ik het niet moeilijk vinden maar op dit moment is het zo veranderlijk als het weer. Ene keer moet ik langer blijven (hou je geen rekening mee), andere keer word ik een kwartier van te voren afgebeld. Daar kan ik heel moeilijk mee om gaan. Dus ik heb meer structuur nu ik een week vrij ben, en niet ingepland sta en ook geen achterwacht ben.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Huh, jij kan makkelijker structuur vinden als je niet werkt? Dat vind ik bijzonder. Ik heb TOTAAL geen ritme als ik thuis ben. Gaat dus structureel elk weekend mis. Zelfs als ik thuis werk wordt het al moeilijk![]()
Werken
Tis een wonder dat ik mezelf weer herpakt heb.quote:Op maandag 1 juli 2013 12:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, is normaal toch, komt vanzelf goed!
Ik heb ook altijd de neiging nogal te overdrijven als ik mezelf net weer herpakt heb
Dat is logisch, maar ZOVEEL!quote:Op maandag 1 juli 2013 12:44 schreef V1z0R het volgende:
Wat? Vocht vasthouden omdat er een 'gif' dat je lichaam uitdroogt naar binnen wordt gegoten?
Is dat lekker met courgette ja? Kan me er zo weinig bij voorstellen..quote:Op maandag 1 juli 2013 12:48 schreef Lonaa het volgende:
Smoothie met 100 gram yoghurt, 300 gram aardbeien, 1 bosperzik, 100 gram courgette, 1 banaan en water.
Nomnom.
Ik geef het trouwens op voor vandaag. Had al t idee dat t allemaal niet wilde. Heb net koffie over de schone was heel geflikkerd en een glas gebroken tijdens de afwas. Alles wat ik nog ga doen vandaag doe ik voorzichtig.
Misschien ben je dan licht allergisch voor alcoholquote:
vast!quote:Op maandag 1 juli 2013 13:00 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Misschien ben je dan licht allergisch voor alcohol
Je proeft het niet, maar krijgt wel groente binnen.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:00 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Is dat lekker met courgette ja? Kan me er zo weinig bij voorstellen..
Herkenbaarquote:Op maandag 1 juli 2013 13:08 schreef Lonaa het volgende:
Ik wil ook planten in huis, alleen mijn kat vreet alles op.
Kut.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Herkenbaar
Zelfs mijn kat eet slippers
Ja goffer slippers van 40 euroquote:Op maandag 1 juli 2013 13:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kut.
1 van mijn 2 katten vreet alles wat groen is. Bloemen, planten, groente, fruit. Bijzonder irritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Wandelen op de plaats een optiequote:Op maandag 1 juli 2013 13:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
En goffer, ik ben mijn sleutel vergeten dus kan ik nu niet wandelen omdat ik dan het kantoor niet meer in kom.
Ik heb vanochtend al een mile met Leslie gelopenquote:Op maandag 1 juli 2013 14:21 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Wandelen op de plaats een optieBalen dat het dan niet zo loopt als je had gepland he!
Bierkaas ja? Aspergekaas kan ik me wat bij voorstellen maar bierkaas
Meer keukengerei aanschaffen? Wij hebben zo'n smalle vaatwasser, daar past niet alles in. Ik hou er dus wel rekening mee wat ik morgen weer nodig heb en wat niet. Gisteren is de citruspers en bijvoorbeeld niet in gegaan omdat mijn vriend voor vandaag en morgen geperst heeft. Kwestie van plannenquote:Op maandag 1 juli 2013 14:22 schreef Zeester het volgende:
Ik kan ook beter diëten op vrije dagen. Maar ik werk de hele dag met eten, en sta de hele tijd de afwas te doen, en dan zoals vandaag als ik tegen kwart over 7 met honger thuiskom, en dan nog moet koken en afwassen, wat ik de hele dat al heb gedaan ook nog, dan kan ik daar echt de kracht niet voor vinden. Dan wil ik even zitten en vegeteren en niet meer staan vooral. Volgens mij zou ik een veel betere Afvaller zijn als ik een vaatwasser had. Serieus, als ik ongezond avondeten eet is de reden 90% van de tijd dat ik geen puf heb voor de afwas!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |