Van harte gefeliciteerd! Waar precies?quote:
Industrieel Product Ontwerpen in Den Haag. Zelfde opleiding dus, andere school.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:33 schreef Strega het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd! Waar precies?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1e of 2e jaar?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Industrieel Product Ontwerpen in Den Haag. Zelfde opleiding dus, andere school.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:43 schreef Strega het volgende:
Ja, op zich wel lekker, kun je gewoon vanaf het begin beginnen.![]()
Echt fijn voor je!
Ja, en nu dus lekker met een gerust hart vakantie hebben!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
yes, ben hier heel blij mee, benieuwd naar september.
Blijf je eerst thuis wonen of ga je op zoek?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:54 schreef DeZwabber het volgende:
Druk aan het knutsleen wel, bed gemaakt, kast aan het afmaken
Neh, voorlopig nog thuis, de reistijd is korter dan naar Rotterdam. Ook al is het hemelsbreed verder wegquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:00 schreef Strega het volgende:
[..]
Blijf je eerst thuis wonen of ga je op zoek?
Wat fijn dat het gelukt isquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Industrieel Product Ontwerpen in Den Haag. Zelfde opleiding dus, andere school.
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag vanmiddag zo'n oude VW Bus, voor Lut.............. Paar uur later zag ik een oude Kangoo met de volledige print en kleuren van de hippie look voor die VW Bus van LutInclusief peace teken, bloemen, etc.
Krijgen ze ook echte woodstock/FlowerPower-namen?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 23:21 schreef Lutte het volgende:
[..]Kan ik wel mooi m'n regenboog aan kiddo's in vervoeren
ZwabZwab foto's!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |