Ik weet niet, maar ik vind het echt lelijk en onvrouwelijk.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:12 schreef nodig het volgende:
hoeland zou eva simons iedere ochtend bezig zijn met haar haar :s :s
[ afbeelding ]
subtiele hossel gespotquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:13 schreef Nikonlover het volgende:
LAPO!!!!!!!!! Zwerty mag het nieuwe topic openen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb al een dinnetjequote:
Is het ook met die zijkanten zo opgeschorenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar ik vind het echt lelijk en onvrouwelijk.
Ja, dat wel...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Is het ook met die zijkanten zo opgeschoren![]()
Maar voor een videoclip is het best vet
Neequote:
haha jaloersquote:
Nou zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:37 schreef nodig het volgende:
hhahahhaha lmi was gisteravond dronken hahahha
heb je de serie al af?quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Raar is dan nog zacht uitgedrukt volgens mij
Goed bezig!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:38 schreef arachide. het volgende:
Yay! Bank besteld, solli gehad, inschrijving gemeente compleet
* LETMEIN geeft TV een stickerquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:42 schreef TienVingers het volgende:
Kamer opgeruimd ik verdien een sticker
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
wow, ik heb nog niks gedaan vandaag. Zit nu aan m'n ontbijt
oh ik was vanochtend klaarquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:39 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Moet alleen de laatste aflevering nog
Als je die van mij ook doet krijg je er 2quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:42 schreef TienVingers het volgende:
Kamer opgeruimd ik verdien een sticker
Ben al onderweg, nu ik toch in de schoonmaakmood zit.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Als je die van mij ook doet krijg je er 2
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:44 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ben al onderweg, nu ik toch in de schoonmaakmood zit.
Maar ben klein beetje aangeschoten.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:45 schreef xcachet het volgende:
vertel eens LMI wat staat daar nou eigenlijk?
gfdvk?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar ben klein beetje aangeschoten.
Valt nog mee.
Maar 11 bier.
...
Ben na een tijdje maar gestopt met typen want ik kwam er achter dat het een beetje vaag werd allemaalquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:49 schreef zwerty het volgende:
Vind dat "dronken" gesprek een beetje fake overkomen eigenlijk
Beetje maar hoorquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ben na een tijdje maar gestopt met typen want ik kwam er achter dat het een beetje vaag werd allemaal
Hij doet nepdronken :s :squote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:49 schreef zwerty het volgende:
Vind dat "dronken" gesprek een beetje fake overkomen eigenlijk
Ga je altijd whappen met xcachet als je dronken bentquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Na +/- 15 bier en 4 jägermeisters ben je echt wel dronken kan ik je vertellen
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:54 schreef zwerty het volgende:
Waarom nemen mensen op een avond bijv 10 glazen bier? Je neemt toch ook geen 10 glazen cola/water/fanta ?
Op school was het gratisquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:54 schreef zwerty het volgende:
Waarom nemen mensen op een avond bijv 10 glazen bier? Je neemt toch ook geen 10 glazen cola/water/fanta ?
wel als daar likeur in zitquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:54 schreef zwerty het volgende:
Dat vraag ik me dus ook afquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:54 schreef zwerty het volgende:
Dan snap ik hetquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:55 schreef nodig het volgende:
[..]
Omdat daar alcohol inzit en door alcohol droog je uit.
iedereen heeft een luier dus dan hoeven ze niet naar de wc en kunnen ze gewoon drinken hahaahhahahhhahahhhhhquote:
Wedstrijdje wie het langste kan uithouden, en het is in sommige culturen stoer om dronken te zijnquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:57 schreef supersof het volgende:
[..]
iedereen heeft een luier dus dan hoeven ze niet naar de wc en kunnen ze gewoon drinken hahaahhahahhhahahhhhh
Wie het langste vol kan houden zonder te pissen, succesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:57 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wedstrijdje wie het langste kan uithouden, en het is in sommige culturen stoer om dronken te zijn
Moest lachenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:57 schreef supersof het volgende:
[..]
iedereen heeft een luier dus dan hoeven ze niet naar de wc en kunnen ze gewoon drinken hahaahhahahhhahahhhhh
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
* AdoraBelle gaat tegen nodig aan liggen.
* nodig droomtquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
* AdoraBelle gaat tegen nodig aan liggen.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik lig samen met adora in bed, zwerty zingt mij inslaap en ik droom over xcachet
Hihiquote:
Wat een dik paardquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:25 schreef xcachet het volgende:
Nederland weer landelijk kampioen in Aken
[ afbeelding ]
Paardenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:25 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
Xeorquote:
Heb ik ook :s :squote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:26 schreef nodig het volgende:
Als ik met boeken inleveren de laatste keer naar school ga is echt raar :s :s
Ciao bellaquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:25 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
Paarden happen altijd naar mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
6.3quote:
playurquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik lig samen met adora in bed, zwerty zingt mij inslaap en ik droom over xcachet
Dat weet ik wel zeker, want ik probeerde hetquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die is best wel lang, volgens mij wordt 'ie dan te groot.
beter dan een kettingroker :squote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:46 schreef zwerty het volgende:
heb vandaag al 3 zakjes oreo's op
ben een kettingeter :s
Ik las die quote van mezelf uit context, dat is echt zo'n foute opmerkingquote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker, want ik probeerde het
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die is best wel lang, volgens mij wordt 'ie dan te groot.
weet nietquote:
hij is er nu iig nietquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:02 schreef nodig het volgende:
[..]
er heet iemand toto49toto maar dat zal hij vast wel niet zijn dan
Hooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:
Jij bent nieuw hier?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:09 schreef Nikonlover het volgende:
Ik heb al sinds gisterochtend niet meer gerookt
Koop nieuwequote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:09 schreef zwerty het volgende:
halp batterijen van m'n muis zijn op en geen batterijen in huis
Nee?quote:
Luilakquote:
Oohh...sinds vandaag zit ik in dit topicquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:11 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik heb je hier anders nog nooit gezien
Goedzo!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:09 schreef Nikonlover het volgende:
Ik heb al sinds gisterochtend niet meer gerookt
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 14:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik las die quote van mezelf uit context, dat is echt zo'n foute opmerking.
[..]
Ik had al zoiets van "heb ik dat echt gezegd?" toen ik die post van jou las met die quote erin.quote:
hoiquote:
ff serieusquote:
Dus jij bent LBquote:
wat?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:18 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dus jij bent LBIedereen heeft het over je
lay on the table design en voor stootjes etcquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:21 schreef zwerty het volgende:
Wat is het nut van een iPhone bumper? Dat beschermt toch totaal niet?
quote:
quote:
Lees maar eens terugquote:
Geneuktquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik las weergvd.
Wat heb je gedaan dan / ga je doen?
kan niks vinden?quote:
Het vorige topicquote:
ah zag het jaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:46 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Het vorige topic(of dat topic daarvoor
Iedereen begon ineens over LB te praten
Voorbereidingen treffen voor de verhuizing. Ik vind het zo spannnnn0ndquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik las weergvd.
Wat heb je gedaan dan / ga je doen?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ah zag het ja
ben ik jouw nichtje wat?? :S
weet niet eens dat ik een neef hebquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:50 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Weet je niet eens dat je neef ook op FOK! zit?
Komt wel goed joh.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Voorbereidingen treffen voor de verhuizing. Ik vind het zo spannnnn0nd
Aangenaam kennis te makenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
weet niet eens dat ik een neef heb
hoiquote:
quote:
Aldo is mn broerquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:52 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nja, was maar een grapje hoor, wilde die mafketels hier ff opnaaien
Wie is aldo?quote:
jawelquote:
AldoTheApachequote:
Wat heb je gekocht?quote:
quote:
Wat heb je gekocht?quote:
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2013 15:58:15 ]
Haha!! Coowwlquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een beauty pakket bij Rituals en een goede epileer pincet
quote:
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:59 schreef xcachet het volgende:
Moest ook nog nieuwe oortjes hebben maar lastig te vinden. Alles is tegenwoordig in-ear
Dan kan je jezelf nog mooier makenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kun je ook wel gebruikenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Cliché hossel.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:59 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dan kan je jezelf nog mooier maken
Die dingen bijven bij mij niet zitten. Dat is er mis meequote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
En als je alleen maar in-ear kan vinden zoek je fout
quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:59 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dan kan je jezelf nog mooier maken
Welke winkel was je?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die dingen bijven bij mij niet zitten. Dat is er mis mee
Secondelijmquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die dingen bijven bij mij niet zitten. Dat is er mis mee
Ze blijven dan wel zittenquote:
Geen idee wat S&F is, maar je kan ook de mediamarkt proberen. Alhoewel ik daar zelf nooit iets zal kopen (tenzij het nergens anders isquote:
Zal wel een winkel zijn die alleen hier isquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Geen idee wat S&F is, maar je kan ook de mediamarkt proberen. Alhoewel ik daar zelf nooit iets zal kopen (tenzij het nergens anders is)
Waar hebben ze die danquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:03 schreef xcachet het volgende:
Thnx voor de tip.
Ik ben ook nog dé uitvinding van de eeuw tegen gekomen.
Oortjes en dan zijn de kabeltjes een rits![]()
Hier hebben ze die winkel ook hoorquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zal wel een winkel zijn die alleen hier is
Mediamarkt of Saturn hebben ze hier niet
Hoe dan?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:05 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Hier hebben ze die winkel ook hoorAlleen heeft de verkoper mij een paar keer gefopt bij het kopen van een scheerapparaat
ben je blond?quote:
watquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:06 schreef TienVingers het volgende:
Wie kent goede operazangers en zangeressen.
Ik!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:06 schreef TienVingers het volgende:
Wie kent goede operazangers en zangeressen.
Ik heb zin in wat anders en ik vind opera zo slecht nog niet, maar ik zou niet weten bij wat voor zangers ik het zou moeten zoekenquote:
Neem dan gvd een keer op en zeg dat je niet wilt. Ze worden heus niet boos hoorquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:07 schreef TienVingers het volgende:
Kut ik word gebeld door iets waar ik niet voor gebeld wil worden
Tania Krossquote:
Zal ik je rug inzepenquote:
Wiequote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:07 schreef TienVingers het volgende:
Kut ik word gebeld door iets waar ik niet voor gebeld wil worden
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:09 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Ik stopte met luisteren na 5 seconden
Ja een slechtbetaalde bijbaan wil me spreken maar ik wil al wat anders, heb ook geen zin om ze te woord te staan.quote:
Ik dacht dat je ging douchenquote:
Douche altijd met bikini hoor!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:12 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ging douchenIk had al wilde fantasien xD
quote:
Je hebt namelijk allemaal FOK!ers uit de vbl SC onder je raam staan?quote:
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je hebt namelijk allemaal FOK!ers uit de vbl SC onder je raam staan?Inclusief mij dan
VBL = triester dan triest!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Je hebt namelijk allemaal FOK!ers uit de vbl SC onder je raam staan?Inclusief mij dan
Kan je nog kiezen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:18 schreef xcachet het volgende:
Twijfel nog steeds tussen havo en mbo opleiding
Havoquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:18 schreef xcachet het volgende:
Weet je al wat je wil gaan doen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:18 schreef xcachet het volgende:
Grote tieten maken je niet slim hoor...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:19 schreef TienVingers het volgende:
[..]
xcachet heeft havo niet nodig om slim te zijn
Jep. Maar van m'n ouders moet ik het dit weekend maar eens gaan beslissen.quote:
Heb 3 jaar havo gedaan en dit jaar examen vmbo TLquote:
Dat weet ze toch nietquote:
Heb mij al ingeschreven voor International Business Studie niveau 4. Maar dat kan ik altijd nog afzeggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |