Wat heb je gekocht?quote:
quote:
Wat heb je gekocht?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2013 15:58:15 ]
Haha!! Coowwlquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Een beauty pakket bij Rituals en een goede epileer pincet
quote:
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:59 schreef xcachet het volgende:
Moest ook nog nieuwe oortjes hebben maar lastig te vinden. Alles is tegenwoordig in-ear
Dan kan je jezelf nog mooier makenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kun je ook wel gebruikenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Cliché hossel.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:59 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dan kan je jezelf nog mooier maken
Die dingen bijven bij mij niet zitten. Dat is er mis meequote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?
En als je alleen maar in-ear kan vinden zoek je fout
quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:59 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dan kan je jezelf nog mooier maken
Welke winkel was je?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die dingen bijven bij mij niet zitten. Dat is er mis mee
Secondelijmquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die dingen bijven bij mij niet zitten. Dat is er mis mee
Ze blijven dan wel zittenquote:
Geen idee wat S&F is, maar je kan ook de mediamarkt proberen. Alhoewel ik daar zelf nooit iets zal kopen (tenzij het nergens anders isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |