wel als daar likeur in zitquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:54 schreef zwerty het volgende:
Waarom nemen mensen op een avond bijv 10 glazen bier? Je neemt toch ook geen 10 glazen cola/water/fanta ?
Dat vraag ik me dus ook afquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:54 schreef zwerty het volgende:
Waarom nemen mensen op een avond bijv 10 glazen bier? Je neemt toch ook geen 10 glazen cola/water/fanta ?
Dan snap ik hetquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:55 schreef nodig het volgende:
[..]
Omdat daar alcohol inzit en door alcohol droog je uit.
iedereen heeft een luier dus dan hoeven ze niet naar de wc en kunnen ze gewoon drinken hahaahhahahhhahahhhhhquote:
Wedstrijdje wie het langste kan uithouden, en het is in sommige culturen stoer om dronken te zijnquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:57 schreef supersof het volgende:
[..]
iedereen heeft een luier dus dan hoeven ze niet naar de wc en kunnen ze gewoon drinken hahaahhahahhhahahhhhh
Wie het langste vol kan houden zonder te pissen, succesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:57 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Wedstrijdje wie het langste kan uithouden, en het is in sommige culturen stoer om dronken te zijn
Moest lachenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 13:57 schreef supersof het volgende:
[..]
iedereen heeft een luier dus dan hoeven ze niet naar de wc en kunnen ze gewoon drinken hahaahhahahhhahahhhhh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |