Want MarMar is blondquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:33 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
De ene blond en de ander bruin, MarMar en Fanta.
Yep..dezelfde functie zelfs.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:11 schreef Kesefkesef het volgende:
fanta en awesome willen jullie allebei bij het leger?
Wat een Ansswa-telefoon.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:13 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb nog een nieuwe telefoon nodig. Zal ik deze kopen?
[ afbeelding ]
24ct gouden HTC one. All gold everything.
Heel donkerblond.quote:
Ook echt een fedora. Wat een bronyquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:17 schreef THEFXR het volgende:
whaha
TV / [RTL5] Ik heb HET nog nooit gedaan - The aftermath
Hoogste K/D ratio van m'n maten in CoD dus de stap is eigenlijk zo gemaakt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:11 schreef Kesefkesef het volgende:
fanta en awesome willen jullie allebei bij het leger?
en ik ben gewoon een potig manwijfquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:25 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hoogste K/D ratio van m'n maten in CoD dus de stap is eigenlijk zo gemaakt.
Hier loopt ze met Jasperquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ook echt een fedora. Wat een brony
PS waar zijn de pics van Mercedes uit die show?
Nee, teringveel herhalingquote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:25 schreef Beach het volgende:
is dat programma leuk?
en burritos gemaaktben nu echt misselijk
Ik moet dat echt eens opzoeken op rtlgemist, een aflevering ervan gezien, hilariteit!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:17 schreef THEFXR het volgende:
whaha
TV / [RTL5] Ik heb HET nog nooit gedaan - The aftermath
Ja ik dacht al dat zij het was.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hier loopt ze met Jasper
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |