Je hebt niks te willen als ik je hoofd pak en mn kont in je face druk.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:17 schreef Fanta-stick het volgende:
Als iemand mijn kont wil likken prima. Maar andersom hell naws
Je inbox loopt vol nu.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:17 schreef Fanta-stick het volgende:
Ze bijt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je hebt niks te willen als ik je hoofd pak en mn kont in je face druk.
he copycatquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:59 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Mijn ervaring, nimue, is dat het heel erg romantisch en intiem kan zijn. Ik moest er niets van hebben, maar omdat mijn vrouw het heel graag eens wilde ervaren heb ik het toch gedaan. En ik moet zeggen dat het heel intiem is. Een beetje apart maar wel lekker, om maar eens een reclame te parafraseren. Inmiddels doe ik het zo nu en dan met veel plezier. Vooral ook omdat ik merk dat mijn vrouw het erg fijn vindt.
Het is wel aanbevelenswaardig eerst even goed te wassen...
Welnee, joh. Het is een beetje als met grapefruit, beetje bitter, maar wel lekker.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:17 schreef Fanta-stick het volgende:
Nie tlogisch, ik ga niet likken, wel bijten. Same shit, different name.quote:
Ieuw, grapefruit.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Welnee, joh. Het is een beetje als met grapefruit, beetje bitter, maar wel lekker.
op wat ben je manquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ging even mijn statief + houder uittesten.
(kijk in HD)
het zijn wel 2 vrouwen, dusssquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:27 schreef seto het volgende:
damn wikipedia heeft nu geile plaatjes
[ afbeelding ]
wat is die kookspray mattiquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ging even mijn statief + houder uittesten.
(kijk in HD)
http://www.usfoodz.nl/pam-butter-cooking-spray-141gramquote:
dat snap ik, maar welke is het precies en waar kun je die krijgen mattiquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is om niet teveel vet te gebruiken, is meestal van pam
calorievrij?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://www.usfoodz.nl/pam-butter-cooking-spray-141gram
Je moet daar wel minimaal voor ¤ 25,- euro (?) bestellen. Hun verkopen ook beef jerky, dus als ik jou was zou ik wat sprays en wat beef jerky bestellen.
De ene blond en de ander bruin, MarMar en Fanta.quote:
ik zeg toch dat het van pam is, je google is weer eens kapot?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:31 schreef Kerol het volgende:
[..]
dat snap ik, maar welke is het precies en waar kun je die krijgen matti
jaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 18:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik zeg toch dat het van pam is, je google is weer eens kapot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |