Het zijn gewoon grote auto's dus je mag gewoon de Vmax, das dus netjes 130quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:13 schreef qua111 het volgende:
Nu riep een maat van mij dat je hier geen 130 mee mag rijden, maar dat lijkt me niet waar. Toch??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Wellicht bij het occasioncentre in? Net zoals in Amsterdam...quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:19 schreef Kevindinhinho het volgende:
Waar gaat de voormalige Trondheimweg zitten dan in Zwolle? Al een adres bekend? OV daar is ook ruk, dus tijden zullen niet veel korter worden denk ik.
Denk het wel. Anders zal het industrieterrein worden en OV is daar echt waardeloos.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:41 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Wellicht bij het occasioncentre in? Net zoals in Amsterdam...
quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:28 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Het zijn gewoon grote auto's dus je mag gewoon de Vmax, das dus netjes 130Ze willen wel dat ze begrensd gaan worden, maar dat geld alleen voor nieuwe busjes.. Die worden dan op 120km/u begrenst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
2014 pas, en het is ergens begrijpelijk maar ook grote onzin.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:28 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ze willen wel dat ze begrensd gaan worden, maar dat geld alleen voor nieuwe busjes.. Die worden dan op 120km/u begrenst.
Als je nog moeite moet doen om een tankstation te bereiken...Ik vind dat zo fucking asociaal.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:29 schreef Pizzabodem het volgende:
Auto die ik daar moest brengen had bij ophalen nog voor 10km benzine in de tank....gelukkig snel een tankstation kunnen vinden.
Almere? Ik heb daar volgens mij nog nooit iemand anders gesproken dan de dame bij de receptie daar. Die figuren van de schadehersteller lopen wel rond maar zeggen niks meer dan gewoon gedag tegen mij.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:16 schreef zazzel het volgende:
[..]
Haha die kerel van de schadehersteller, die in Almere de inname doen, loopt altijd te zeiken dat de auto's door EW'ers niet goed worden neergezet. En dat ik die auto altijd maarliefst 5 cm naar voren moet zetten. Omdat anders z'n buffer zo snel vol zit. En dat allemaal niet echt op een hartelijke manier. Kan heel hoop hebben, maar van zo'n kerel...
Alle busjes of alleen van de post?quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:28 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ze willen wel dat ze begrensd gaan worden, maar dat geld alleen voor nieuwe busjes.. Die worden dan op 120km/u begrenst.
Ik heb ik vele sprinters mogen rijden en die waren allen begrenst op 123 km/h (op de teller)quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:00 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Alle busjes of alleen van de post?
Cq. die konden niet harder vanwege het hoge gewicht icm lage vermogenquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:03 schreef DDriver het volgende:
[..]
Ik heb ik vele sprinters mogen rijden en die waren allen begrenst op 123 km/h (op de teller)
Die dingen hebben inderdaad wel een daverende 95 pk's.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Cq. die konden niet harder vanwege het hoge gewicht icm lage vermogen
Zal wel aan mijn rotkop liggen danquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:59 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Almere? Ik heb daar volgens mij nog nooit iemand anders gesproken dan de dame bij de receptie daar. Die figuren van de schadehersteller lopen wel rond maar zeggen niks meer dan gewoon gedag tegen mij.
Allemaal, zie ook http://www.autoweek.nl/ni(...)-begrensd-op-120-kmhquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:00 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Alle busjes of alleen van de post?
Welke bedoel je? Die dealer (P) of die andere (L.U.)? Die laatste 1 keer geweest, had ook niet het idee dat ze zo heel veel transporten hadden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:11 schreef zazzel het volgende:
[..]
Aangekomen bij de LM in Deventer, stonden daar alleen maar dikke wagens.. Kom ik daar aan in m'n afgeragde bus
Iemand daar al eens geweest?
Totalitaire regimesquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:52 schreef Viezze het volgende:
[..]
Allemaal, zie ook http://www.autoweek.nl/ni(...)-begrensd-op-120-kmh
Die laatste, nou bij vandaag stond het hele terrein vol en binnen in de loods was het ook bom vol met inname auto's. Maar denk dat ze dat voor het grootste deel zelf doen, ipv EW.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:52 schreef Viezze het volgende:
[..]
Allemaal, zie ook http://www.autoweek.nl/ni(...)-begrensd-op-120-kmh
Wij mogen op het werk niet harder dan 130 rijden, busjes kunnen het wel. Er zit zo'n tracker in alle busjes die alles bijhoudt, dus je krijgt bv ook op de flikker als je een keer een noodstop midden in een woonwijk maakt. Ach, op zich goed want je let wel beter op je snelheid
[..]
Welke bedoel je? Die dealer (P) of die andere (L.U.)? Die laatste 1 keer geweest, had ook niet het idee dat ze zo heel veel transporten hadden.
Iemand van een verhuurbedrijf heeft een keer uitgelegd hoe ze transporteren regelen met AR. AR hanteert vaste prijzen met afstand in zones. Voor een verhuurbedrijf is het voordelig vanaf een bepaalde afstand om het door AR te laten doen, voor korte ritten juist om het zelf te doen. Daarom krijgen wij vaak lange rittenquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:51 schreef zazzel het volgende:
Maar denk dat ze dat voor het grootste deel zelf doen, ipv EW.
En daar is een pak voor nodigquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:25 schreef joppie_saus het volgende:
In Nieuwegein zeker? Dan moet je auto's uitzuigen, aftanken en schoonmaken. Of je dát leuk vindt moet je zelf beoordelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |