Het zijn gewoon grote auto's dus je mag gewoon de Vmax, das dus netjes 130quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:13 schreef qua111 het volgende:
Nu riep een maat van mij dat je hier geen 130 mee mag rijden, maar dat lijkt me niet waar. Toch??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Wellicht bij het occasioncentre in? Net zoals in Amsterdam...quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:19 schreef Kevindinhinho het volgende:
Waar gaat de voormalige Trondheimweg zitten dan in Zwolle? Al een adres bekend? OV daar is ook ruk, dus tijden zullen niet veel korter worden denk ik.
Denk het wel. Anders zal het industrieterrein worden en OV is daar echt waardeloos.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:41 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Wellicht bij het occasioncentre in? Net zoals in Amsterdam...
quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:28 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Het zijn gewoon grote auto's dus je mag gewoon de Vmax, das dus netjes 130Ze willen wel dat ze begrensd gaan worden, maar dat geld alleen voor nieuwe busjes.. Die worden dan op 120km/u begrenst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
2014 pas, en het is ergens begrijpelijk maar ook grote onzin.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:28 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ze willen wel dat ze begrensd gaan worden, maar dat geld alleen voor nieuwe busjes.. Die worden dan op 120km/u begrenst.
Als je nog moeite moet doen om een tankstation te bereiken...Ik vind dat zo fucking asociaal.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:29 schreef Pizzabodem het volgende:
Auto die ik daar moest brengen had bij ophalen nog voor 10km benzine in de tank....gelukkig snel een tankstation kunnen vinden.
Almere? Ik heb daar volgens mij nog nooit iemand anders gesproken dan de dame bij de receptie daar. Die figuren van de schadehersteller lopen wel rond maar zeggen niks meer dan gewoon gedag tegen mij.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:16 schreef zazzel het volgende:
[..]
Haha die kerel van de schadehersteller, die in Almere de inname doen, loopt altijd te zeiken dat de auto's door EW'ers niet goed worden neergezet. En dat ik die auto altijd maarliefst 5 cm naar voren moet zetten. Omdat anders z'n buffer zo snel vol zit. En dat allemaal niet echt op een hartelijke manier. Kan heel hoop hebben, maar van zo'n kerel...
Alle busjes of alleen van de post?quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:28 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ze willen wel dat ze begrensd gaan worden, maar dat geld alleen voor nieuwe busjes.. Die worden dan op 120km/u begrenst.
Ik heb ik vele sprinters mogen rijden en die waren allen begrenst op 123 km/h (op de teller)quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:00 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Alle busjes of alleen van de post?
Cq. die konden niet harder vanwege het hoge gewicht icm lage vermogenquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:03 schreef DDriver het volgende:
[..]
Ik heb ik vele sprinters mogen rijden en die waren allen begrenst op 123 km/h (op de teller)
Die dingen hebben inderdaad wel een daverende 95 pk's.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Cq. die konden niet harder vanwege het hoge gewicht icm lage vermogen
Zal wel aan mijn rotkop liggen danquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:59 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Almere? Ik heb daar volgens mij nog nooit iemand anders gesproken dan de dame bij de receptie daar. Die figuren van de schadehersteller lopen wel rond maar zeggen niks meer dan gewoon gedag tegen mij.
Allemaal, zie ook http://www.autoweek.nl/ni(...)-begrensd-op-120-kmhquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:00 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Alle busjes of alleen van de post?
Welke bedoel je? Die dealer (P) of die andere (L.U.)? Die laatste 1 keer geweest, had ook niet het idee dat ze zo heel veel transporten hadden.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:11 schreef zazzel het volgende:
[..]
Aangekomen bij de LM in Deventer, stonden daar alleen maar dikke wagens.. Kom ik daar aan in m'n afgeragde bus
Iemand daar al eens geweest?
Totalitaire regimesquote:Op donderdag 4 juli 2013 19:52 schreef Viezze het volgende:
[..]
Allemaal, zie ook http://www.autoweek.nl/ni(...)-begrensd-op-120-kmh
Die laatste, nou bij vandaag stond het hele terrein vol en binnen in de loods was het ook bom vol met inname auto's. Maar denk dat ze dat voor het grootste deel zelf doen, ipv EW.quote:Op donderdag 4 juli 2013 19:52 schreef Viezze het volgende:
[..]
Allemaal, zie ook http://www.autoweek.nl/ni(...)-begrensd-op-120-kmh
Wij mogen op het werk niet harder dan 130 rijden, busjes kunnen het wel. Er zit zo'n tracker in alle busjes die alles bijhoudt, dus je krijgt bv ook op de flikker als je een keer een noodstop midden in een woonwijk maakt. Ach, op zich goed want je let wel beter op je snelheid
[..]
Welke bedoel je? Die dealer (P) of die andere (L.U.)? Die laatste 1 keer geweest, had ook niet het idee dat ze zo heel veel transporten hadden.
Iemand van een verhuurbedrijf heeft een keer uitgelegd hoe ze transporteren regelen met AR. AR hanteert vaste prijzen met afstand in zones. Voor een verhuurbedrijf is het voordelig vanaf een bepaalde afstand om het door AR te laten doen, voor korte ritten juist om het zelf te doen. Daarom krijgen wij vaak lange rittenquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:51 schreef zazzel het volgende:
Maar denk dat ze dat voor het grootste deel zelf doen, ipv EW.
En daar is een pak voor nodigquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:25 schreef joppie_saus het volgende:
In Nieuwegein zeker? Dan moet je auto's uitzuigen, aftanken en schoonmaken. Of je dát leuk vindt moet je zelf beoordelen...
Hiker werkzaamheden daar zijn gewoon rijden hoor. Anders hoef je geen pak aanquote:
Wou dat ik nu ookl meer uren kon maken op de taxi..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:36 schreef qua111 het volgende:
Ah dat verklaart..Hopen op een spoedje op facebook dan maar. Gister naar groningen getrokken, eergister Sittard, zeer goed voor de uren!
Net te laat bedoel je?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 12:06 schreef DrSnuggle het volgende:
Voor zondag net mijn beschikbaarheid naar 'niet beschikbaar' gezet. Word ik een minuutje later gebeld of ik kan werken op zondag. Was ik net op tijd met mijn beschikbaarheid doorvoeren. ^^
Bij de Grote A in Nieuwegein niet. Als je moet rijden in pak, poetsen etc gewoon spijkerbroekquote:Op vrijdag 5 juli 2013 09:43 schreef joppie_saus het volgende:
Niet altijd. Vestigingswerk moet daar ook in pak.
Haha wat grappig, ding staat ook te koop http://www.autotrack.nl/tweedehands/renault/clio/9933717.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:10 schreef qua111 het volgende:
Haha die clio heb ik gisteren heen gereden. Is een hele relaxte meneer bij wie je hem op mag halen. Ik kreeg een bakje ijs bij aankomst om 18:00 hahah!
Hopelijk word ik dan nog gebeld voor maandag.
Tja, zo zijn de meeste dorpsmensen hier wel.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:10 schreef qua111 het volgende:
Haha die clio heb ik gisteren heen gereden. Is een hele relaxte meneer bij wie je hem op mag halen. Ik kreeg een bakje ijs bij aankomst om 18:00 hahah!
Hopelijk word ik dan nog gebeld voor maandag.
Heb je daarover iets te zeggen? Als het bedrijf het voorschrijft lijkt me dat je je er ook aan moeten houden, niet lullig bedoelt maar voor jou 10 anderen toch?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:00 schreef Babananana het volgende:
AR heeft zojuist een boos mailtje naar alle studenten gestuurd, waarin wordt medegedeeld dat er klachten zijn gekomen over kleding en formulierfouten. Nu hebben ze nieuwe kledingvoorschriften: zijn spijkerbroeken verboden.![]()
Ik ben niet van plan me hieraan te houden (ik heb geen pantalons). Wat vinden jullie?
Word je lekker gaar van ofniet? Ik heb afgelopen week 2 keer de auto op de vluchtstrook moeten parkeren omdat er een paar kinders niet zo goed tegen alcohol konden! Wel leuk om te zien hoe stoer ze zijn als ze instappen en na 5 minuten is er niks meer van over :pquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:56 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wou dat ik nu ookl meer uren kon maken op de taxi..Scholen zijn hier al vrij(op basisonderwijs na) dus overdag is er een personeelsoverschot. )
Zijn wel wat mensen op vakantie, maar daardoor moet ik binnenkort een hele dag lijndienst rijden.(lijnbus Uithuizen--> Delfzijl en retour) en heb ik eergister de hele dag moeten pendelen tussen een fabriek en een tijdelijke parkeerplaats 300 meter verderop.
![]()
Ik vind dat ze zo hun doel voorbij schieten. Ze willen dat je er netjes uitziet, wat ik volkomen begrijp. Ik heb me altijd aan de oude kledingvoorschriften gehouden (en dus lekker zitten smelten bij bushaltes in de zon op warme dagen). Met een pantalon voel ik me een aap met een gouden ring, bij wijze van spreken. En met een pantalon kan je er óók onverzorgd uitzien!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:11 schreef DDriver het volgende:
[..]
Heb je daarover iets te zeggen? Als het bedrijf het voorschrijft lijkt me dat je je er ook aan moeten houden, niet lullig bedoelt maar voor jou 10 anderen toch?
Daarbij zitten pantalons heerlijk! Paar puntige stappers eronder en je bent de nieuwe Don Corleone
Heb nog nooit meegemaakt dat men moest kotsen..quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:13 schreef DDriver het volgende:
[..]
Word je lekker gaar van ofniet? Ik heb afgelopen week 2 keer de auto op de vluchtstrook moeten parkeren omdat er een paar kinders niet zo goed tegen alcohol konden! Wel leuk om te zien hoe stoer ze zijn als ze instappen en na 5 minuten is er niks meer van over :p
Een chino mag ook niet? In de taxi draag ik nu altijd nette Chino's. Helemaal met dit weer(3/4e of korte broek mag niet) met een t-shirt. (Moet alleen nog polo's van het werk krijgen)quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:58 schreef joppie_saus het volgende:
Nait soezen. Pantalon is met dit warme weer veel lekkerder dan een spijkerbroek. Heb me er altijd al over verbaasd dat AR een pantalon niet verplicht stelde.
In de winter heb ik me hier altijd aan gehouden, omdat het naast netjes ook gewoon warm en comfortabel was. De laatste maanden heb ik wel meestal een spijkerbroek met polo aangehad, wat er ook gewoon degelijk uit zag.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:00 schreef Babananana het volgende:
AR heeft zojuist een boos mailtje naar alle studenten gestuurd, waarin wordt medegedeeld dat er klachten zijn gekomen over kleding en formulierfouten. Nu hebben ze nieuwe kledingvoorschriften: zijn spijkerbroeken verboden.![]()
Ik ben niet van plan me hieraan te houden (ik heb geen pantalons). Wat vinden jullie?
Ben ik met je eens hoor! Neem ook aan dat die waarschuwing niet voor iedereen geldt maar slechts voor een enkeling en voor de overige mensen een 'reminder' is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 16:33 schreef Babananana het volgende:
[..]
Ik vind dat ze zo hun doel voorbij schieten. Ze willen dat je er netjes uitziet, wat ik volkomen begrijp. Ik heb me altijd aan de oude kledingvoorschriften gehouden (en dus lekker zitten smelten bij bushaltes in de zon op warme dagen). Met een pantalon voel ik me een aap met een gouden ring, bij wijze van spreken. En met een pantalon kan je er óók onverzorgd uitzien!
Een representatieve werknemer moet zich netjes gedragen en er netjes uitzien. Ik vind dat je aan beide eisen geen strikte regels kan verbinden, omdat dat juist tegenstrijdig werkt. Denk aan iemand met een pantalon, ongeschoren kin, ongewassen haar die een verplicht ingestudeerd zinnetje zegt en vervolgens tegen de klanten praat alsof hij in de kroeg staat. Strikt genomen voldoet hij dan aan de regels.
Zijn collega die in nette spijkerbroek met blouse heel correct met de klant omgaat, zou dan een officiële waarschuwing krijgen?
Ongetwijfeld, ze moeten natuurlijk één lijn trekken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:54 schreef Babananana het volgende:
Zouden ze niet gewoon met het probleem zitten dat de regels te vaak overtreden worden? Vervolgens scherpen ze de regels te scherp aan, zodat de overtreders ook voldoen aan hun representativiteit.
Dat zou dan dus juist niet zo zijnquote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:07 schreef DDriver het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, ze moeten natuurlijk één lijn trekken.
Precies, ik draag ook eigenlijk altijd een (zeer) donkere, soms een lichtere spijkerbroek zonder 'effecten', overhemd en bruine leren sneakers. Ik heb het vermoeden dat ze wel een beetje subjectief gaan kijken wie er een officiële waarschuwing verdient, anders zijn ze zo de helft van hun personeel kwijt vrees ik.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 01:56 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik heb zelf altijd een nette, niet wijde, volledig donkere spijkerbroek aan met een polo of een overhemd met lange of korte mouwen. En geen sportschoenen, maar gewoon grijze of bruin leren schoenen. Met die nieuwe 'pantalonwet' ben ik het dan ook totaal niet eens. Ik heb geen pantalon (wat bedoelen ze met een pantalon, er zijn verschillende betekenissen...) en die kan ik voor maandag ook niet meer regelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |