Voor te hard? Zuur in ieder geval...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:52 schreef zazzel het volgende:
Holy fuck! Over boetes gesproken, werd net door EW gebeld.. Dat is op 6 juni geflitst ben, toch door die aanhanger in Breda.. Dik 275 euro. Dag dag vakantie geld
Snap ik, maar dan heb je ook wel flink te hard gereden?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:04 schreef zazzel het volgende:
Ja voor te hard.. Binnen de bebouwde kom, echt heel dom ook. Ze waren bij EW ook echt not amused.
Hoe hard heb je getrapt dan? Alle jezus.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 20:04 schreef zazzel het volgende:
Ja voor te hard.. Binnen de bebouwde kom, echt heel dom ook. Ze waren bij EW ook echt not amused.
Oh kut man.....werk nu 3 jaar bij EW en krijg laatst in een hele korte tijd ook 2 boetes.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:52 schreef zazzel het volgende:
Holy fuck! Over boetes gesproken, werd net door EW gebeld.. Dat is op 6 juni geflitst ben, toch door die aanhanger in Breda.. Dik 275 euro. Dag dag vakantie geld
Ja dat klopt, maar dat deel van m'n loon van deze maand was gereserveerd voor m'n vakantie:pquote:Op woensdag 3 juli 2013 03:20 schreef Obama het volgende:
[..]
Oh kut man.....werk nu 3 jaar bij EW en krijg laatst in een hele korte tijd ook 2 boetes.
Maar volgens mij krijgen we geen vakantiegeld (apart uitgekeerd), het zit gewoon in de uurloon verwerkt...of zit ik verkeerd?
Neuh, Tilburgseweg. Op de grens met Dorst.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:14 schreef Pizzabodem het volgende:
Geen idee welke jullie 'de grote' noemen in Breda, maar het gaat zeker over die 70 weg? Rooseveltlaan ofzo? Zo'n weg waar 70 overdreven langzaam is.
Heb voor de 2e dag op rij geen ritjes![]()
Ai dat is inderdaad een tegenvaller. Ik was er al een tijdje niet meer geweest trouwens, laatste keer was voor een andere leasemij. Had daarentegen wel steeds vaker ritjes vanaf de Wismarweg..quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:39 schreef RTS91 het volgende:
De oranje in Groningen aan de Trondheimweg is trouwens dicht. Gaat voortaan vanaf Zwolle. Klote voor de noordelijke hikers dus....
Dan blijft daar zo'n beetje alleen maar die verhuurder over.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:39 schreef RTS91 het volgende:
De oranje in Groningen aan de Trondheimweg is trouwens dicht. Gaat voortaan vanaf Zwolle. Klote voor de noordelijke hikers dus....
Die in dat relatief nieuwe pand vlakbij de ring?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:07 schreef RTS91 het volgende:
En de nieuwe lm aan de Wismarweg. Verhuurafdeling van de VW dealer is ook een vrij nieuwe klant.
Nee eentje, die groene. LM aan Trondheimweg is sinds vorige week dicht.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:33 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Aan de Wismarweg zitten dus 2 LM's?
Had vanochtend een rit waarvan kenteken nog onbekend was, dus doorgebeld. Werd me direct gevraagd of ik morgen ook wilde werken. Stond niet op beschikbaar, maar is een retourtje Groningen - Lelystad. Dus kort dagje, komt me prima uit zo!
Ford Focus (again, vandaag ook al hele dag) en Astra met 165pk + automaat.
Die LM aan de Trondheimweg zit er dus helemaal niet meer? Ben er 3 week geleden ofzo nog geweest?
Er staan daar nog 3 auto's die verreden moeten worden, de Mazda 6 die ik vandaag ophaalde moest ik daar ook vandaan halen en naar een andere vestiging brengen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:01 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Nee eentje, die groene. LM aan Trondheimweg is sinds vorige week dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |