Was gezellig druk ja. Ik mocht ook afleveren op de steenstraat en vervolgens 1 weer ophalen langs de snelweg. Ook m'n eerste EW senior tegengekomen vandaag, ze bestaan dus echt!quote:Op maandag 1 juli 2013 15:31 schreef Pizzabodem het volgende:
Het leek wel of er massaal auto's naar Meerkerk moesten vandaag. Senioren van AR, ew-tassen (waarvan 1 strak in pak met stropdas), zoekende mensen met 9292printjes. Zeker 15 man zien lopen daar. Of is het daar tegenwoordig altijd zo druk? Heb toch 2,5 maand niet gereden voor AR.
Hopelijk morgen eens een wat langer ritje, retourtje Groningen/Limburg ofzo
EW senior? Dacht dat alleen AR die hadquote:Op maandag 1 juli 2013 16:22 schreef qua111 het volgende:
[..]
Was gezellig druk ja. Ik mocht ook afleveren op de steenstraat en vervolgens 1 weer ophalen langs de snelweg. Ook m'n eerste EW senior tegengekomen vandaag, ze bestaan dus echt!
Ik dacht een EW mapje te zien! Hij had helaas geen tas bij zich, dus 100% zeker kan ik niet zijn.quote:EW senior? Dacht dat alleen AR die had![]()
Vandaag ook weer een vrouwelijke EW'er gespot, zelfs nog een stuk met dr mee gereisd in het OV. Kan niet op vandaag!
Goed om te horen, kan niet wachten tot onze verschrikkelijke huurauto geruild wordt voor de nieuwe V40quote:Op maandag 1 juli 2013 18:05 schreef Pizzabodem het volgende:
Na vandaag snap ik wel waarom zoveel mensen voor die V40 14% gaan. Prettige auto, goede stoelen, prima soundsystem, stuurt prima, motor voelt niet eens te traag aan. Alleen 70->120 in z'n 6 doet hij niet zo graag en de auto trilt een beetje bij lage snelheden in een hoge versnelling. Leuker om te rijden dan een Megane ecodingesgeval.
En voor morgen nog niets![]()
Ja ik helaasquote:Op maandag 1 juli 2013 18:43 schreef qua111 het volgende:
@Viezze
Ja dat is dus m'n vraag, of iemand een idee heeft hoelang dat traject van flitspaal -> leasemij -> EW -> mij ongeveer duurt. Er is vast wel een ervaringsdeskundige op dit gebied op dit forum actief![]()
Voor morgen hier helaas ook niets..
Een kameraad heeft net een Ex-lease Ibiza gekocht.. Weet zo niet precies waar, maar er zat echt maar 1 krasje op. Zal dus wel uit zo'n showroom zijn gekomen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:37 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Kan best zijn dat hij direct de handel ingegaan is. Ze zijn best secuur met auto's die ze onder eigen naam verkopen. Bv vlekken in de hemelbekleding, om maar iets te noemen, en het gaat direct de handel in.
Iig, toen m'n ouders paar jaar geleden opzoek waren naar een andere auto waren, omdat we er langs kwamen even bij de grote in Almere geweest. Ze hadden net een Zafira doorgedaan aan de handel vanwege vlekken in de hemelbekleding. En diezelfde middag komen we per toeval een Zafira tegen, ex-Almere met vlekken in de hemelbekleding.
En die auto is het nog geworden ook. Vlekken waren we zo uit.
Dat is een forse boetequote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:52 schreef zazzel het volgende:
Holy fuck! Over boetes gesproken, werd net door EW gebeld.. Dat is op 6 juni geflitst ben, toch door die aanhanger in Breda.. Dik 275 euro. Dag dag vakantie geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |