abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128460290
Net een Corsa 1.4 afgeleverd bij het rode verhuurbedrijf bij Schiphol. Ik werd daar erger dan slecht behandeld: helemaal niet behandeld! Ze deden de poort niet open, dus ben ik maar via de ingang van de concurrent gegaan. Vervolgens geef ik de sleutel af aan een chinees met t-shirt van de verhuur, en die zegt 1 woord en loopt ermee weg. Moest zelfs onder de slagboom kruipen om weg te gaan. :( Was een interne rit, dus kreeg niet eens een krabbel :?

Nu zit ik bij vestiging Rozenburg van hetzelfde bedrijf al drie kwartier dik een uur te wachten tot ze de Insignia van dakdragers hebben voorzien :D Wat een klunzen :X

[ Bericht 4% gewijzigd door Babananana op 01-07-2013 14:56:38 ]
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijktĦĦĦĦĦ
pi_128462054
Het leek wel of er massaal auto's naar Meerkerk moesten vandaag. Senioren van AR, ew-tassen (waarvan 1 strak in pak met stropdas), zoekende mensen met 9292printjes. Zeker 15 man zien lopen daar. Of is het daar tegenwoordig altijd zo druk? Heb toch 2,5 maand niet gereden voor AR.

Hopelijk morgen eens een wat langer ritje, retourtje Groningen/Limburg ofzo :P
.
  maandag 1 juli 2013 @ 16:21:42 #28
363079 ecktebaas123
VVD = Fop-liberalisme
pi_128464172
Binnekort een sollicitatiegesprek bij EasyWay... Ben benieuwd! :D

[ Bericht 0% gewijzigd door ecktebaas123 op 02-07-2013 19:12:55 ]
pi_128464218
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 15:31 schreef Pizzabodem het volgende:
Het leek wel of er massaal auto's naar Meerkerk moesten vandaag. Senioren van AR, ew-tassen (waarvan 1 strak in pak met stropdas), zoekende mensen met 9292printjes. Zeker 15 man zien lopen daar. Of is het daar tegenwoordig altijd zo druk? Heb toch 2,5 maand niet gereden voor AR.

Hopelijk morgen eens een wat langer ritje, retourtje Groningen/Limburg ofzo :P
Was gezellig druk ja. Ik mocht ook afleveren op de steenstraat en vervolgens 1 weer ophalen langs de snelweg. Ook m'n eerste EW senior tegengekomen vandaag, ze bestaan dus echt!
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
  maandag 1 juli 2013 @ 16:24:39 #30
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_128464331
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 16:22 schreef qua111 het volgende:

[..]

Was gezellig druk ja. Ik mocht ook afleveren op de steenstraat en vervolgens 1 weer ophalen langs de snelweg. Ook m'n eerste EW senior tegengekomen vandaag, ze bestaan dus echt!
EW senior? Dacht dat alleen AR die had :o
Vandaag ook weer een vrouwelijke EW'er gespot, zelfs nog een stuk met dr mee gereisd in het OV. Kan niet op vandaag!
pi_128466744
quote:
EW senior? Dacht dat alleen AR die had :o
Vandaag ook weer een vrouwelijke EW'er gespot, zelfs nog een stuk met dr mee gereisd in het OV. Kan niet op vandaag!
Ik dacht een EW mapje te zien! Hij had helaas geen tas bij zich, dus 100% zeker kan ik niet zijn.

Heeft iemand hier trouwens misschien een indicatie hoelang het duurt voordat een boete in de bus valt? De administratie ontwijkt deze vraag iedere keer...
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_128467267
Hangt van het soort flitspaal af. Kan enkele dagen zijn, maar ook enkele weken. En dan nog via leasemij naar EW naar jou, dus reken maar uit..

EW heeft geen senioren dus je hebt het verkeerd gezien denk ik :P

[ Bericht 37% gewijzigd door Viezze op 01-07-2013 17:43:21 ]
  maandag 1 juli 2013 @ 17:43:13 #33
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_128467453
Hm was gebeld vanmiddag voor drie ritten, kijk ik net op de site staan er helemaal geen ritten in :{ . Noodnummer maar gebeld, want ze zijn natuurlijk net weg....

Edit, mijn ritten zijn aan iemand anders gegeven. Lekker weer....

[ Bericht 6% gewijzigd door Fiorano op 01-07-2013 18:22:43 ]
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_128467570
Ik mag morgen in een Megane station en Audi A1 op pad, niks mis mee!
pi_128468083
Na vandaag snap ik wel waarom zoveel mensen voor die V40 14% gaan. Prettige auto, goede stoelen, prima soundsystem, stuurt prima, motor voelt niet eens te traag aan. Alleen 70->120 in z'n 6 doet hij niet zo graag en de auto trilt een beetje bij lage snelheden in een hoge versnelling. Leuker om te rijden dan een Megane ecodingesgeval.

En voor morgen nog niets :'(
.
pi_128469434
@Viezze
Ja dat is dus m'n vraag, of iemand een idee heeft hoelang dat traject van flitspaal -> leasemij -> EW -> mij ongeveer duurt. Er is vast wel een ervaringsdeskundige op dit gebied op dit forum actief >:)

Voor morgen hier helaas ook niets..
  maandag 1 juli 2013 @ 19:02:14 #37
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_128470180
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:05 schreef Pizzabodem het volgende:
Na vandaag snap ik wel waarom zoveel mensen voor die V40 14% gaan. Prettige auto, goede stoelen, prima soundsystem, stuurt prima, motor voelt niet eens te traag aan. Alleen 70->120 in z'n 6 doet hij niet zo graag en de auto trilt een beetje bij lage snelheden in een hoge versnelling. Leuker om te rijden dan een Megane ecodingesgeval.

En voor morgen nog niets :'(
Goed om te horen, kan niet wachten tot onze verschrikkelijke huurauto geruild wordt voor de nieuwe V40 :)
pi_128470525
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:43 schreef qua111 het volgende:
@Viezze
Ja dat is dus m'n vraag, of iemand een idee heeft hoelang dat traject van flitspaal -> leasemij -> EW -> mij ongeveer duurt. Er is vast wel een ervaringsdeskundige op dit gebied op dit forum actief >:)

Voor morgen hier helaas ook niets..
Ja ik helaas ;( Is wel twee jaar geleden zie ik.
30 mei geflitst
7 juni dagtekening brief CJIB
16 juni factuur klant aan EW
22 juni e-mail EW
pi_128474609
Hoppa, 9,5 uur gepakt op de eerste dag van Juli. Morgen gelijk weer twee ritten, begint goed :)

Kwam op de snelweg een trailer met alle auto's van de safety car fleet die gebruikt werden bij de MotoGP TT Assen.

Heel wat M-Power op een trailer :9~

Deze allemaal dus:
pi_128479684
Eindelijk! Ben een paar weken terug aangenomen als hiker in Amsterdam. Vandaag mijn eerste ritten gehad. En op een gemiste bus na ging het nog lekker ook *O*
pi_128493579
Vanochtend nog een tentamen gehad en vrijdag nog 1. Maar wordt gek van het, nu al anderhalve week, leven als kluizenaar. Dus voor morgen maar even beschikbaar gezet, hoop dat ik wel gebeld wordt.

@V40
Nog niet in gereden, maar de meeste leaseuitvoeringen vindt ik niet echt mooi, komt mede door de skelterbandjes. En echt ruim lijken ze me ook niet.
Die 1.6 diesel zou ik privé nooit uitkiezen, maar in de lease maakt dat niks uit. Maar zijn niet de meest probleemloze motoren.
pi_128500075
Kwam vanmorgen een artikel over het traject dat een ex-lease auto aflegt in de krant tegen

Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijktĦĦĦĦĦ
pi_128500931
Leuk stukje!
Maar is zeker klant van AR of eigen pool? Heb er geloof ik nog nooit voor gereden.
pi_128501274
Klant van AR ja, maar zullen zelf ook wel hikers hebben.

Heb vanuit EW 1 keer een auto van hun moeten rijden maar dat was via een ander bedrijf (uit Born).
pi_128501545
Over ex-leaseauto's gesproken, ik zat laatst op de site van de grote uit Breda te kijken of onze oude Mondeo erop stond, maar niet te vinden. Zou dat verkopen zo snel gaan?
pi_128501779
Kan best zijn dat hij direct de handel ingegaan is. Ze zijn best secuur met auto's die ze onder eigen naam verkopen. Bv vlekken in de hemelbekleding, om maar iets te noemen, en het gaat direct de handel in.

Iig, toen m'n ouders paar jaar geleden opzoek waren naar een andere auto waren, omdat we er langs kwamen even bij de grote in Almere geweest. Ze hadden net een Zafira doorgedaan aan de handel vanwege vlekken in de hemelbekleding. En diezelfde middag komen we per toeval een Zafira tegen, ex-Almere met vlekken in de hemelbekleding.
En die auto is het nog geworden ook. Vlekken waren we zo uit.
pi_128501986
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 15:37 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Kan best zijn dat hij direct de handel ingegaan is. Ze zijn best secuur met auto's die ze onder eigen naam verkopen. Bv vlekken in de hemelbekleding, om maar iets te noemen, en het gaat direct de handel in.

Iig, toen m'n ouders paar jaar geleden opzoek waren naar een andere auto waren, omdat we er langs kwamen even bij de grote in Almere geweest. Ze hadden net een Zafira doorgedaan aan de handel vanwege vlekken in de hemelbekleding. En diezelfde middag komen we per toeval een Zafira tegen, ex-Almere met vlekken in de hemelbekleding.
En die auto is het nog geworden ook. Vlekken waren we zo uit.
Een kameraad heeft net een Ex-lease Ibiza gekocht.. Weet zo niet precies waar, maar er zat echt maar 1 krasje op. Zal dus wel uit zo'n showroom zijn gekomen.

Die vlekken kan je er trouwens heel makkelijk uithalen. (had de mijne ook.. eventjes 5 minuten in de weer met een reiniger en doekje en klaar.)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  dinsdag 2 juli 2013 @ 15:52:48 #48
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_128502283
Holy fuck! Over boetes gesproken, werd net door EW gebeld.. Dat is op 6 juni geflitst ben, toch door die aanhanger in Breda.. Dik 275 euro. Dag dag vakantie geld
pi_128502628
Mijn vader heeft ook een ex-lease Fiesta gekocht met 42k op de teller, direct van de lm. Ding ziet er perfect uit, geen krasje te bekennen.

En 2 ritjes voor morgen:
Groningen - Apeldoorn in een Jetta en Apeldoorn - Almere in een Transit.

[ Bericht 29% gewijzigd door RTS91 op 02-07-2013 16:27:56 ]
pi_128503491
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 15:52 schreef zazzel het volgende:
Holy fuck! Over boetes gesproken, werd net door EW gebeld.. Dat is op 6 juni geflitst ben, toch door die aanhanger in Breda.. Dik 275 euro. Dag dag vakantie geld
Dat is een forse boete o|O Kinderachtig vind ik dat, zo'n flitser verbergen in een aanhangwagen.

De leaser van m'n pa gaat over 6á7 weken ook in de verkoop. Afgelopen week nog apk + onderhoud en reparaties van ca. ¤1500 gehad. Denk dat ze daar niet zo blij mee waren :P Benieuwd wat ze er nog voor gaan vragen bij verkoop/export.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')