Neuh, Tilburgseweg. Op de grens met Dorst.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:14 schreef Pizzabodem het volgende:
Geen idee welke jullie 'de grote' noemen in Breda, maar het gaat zeker over die 70 weg? Rooseveltlaan ofzo? Zo'n weg waar 70 overdreven langzaam is.
Heb voor de 2e dag op rij geen ritjes![]()
Ai dat is inderdaad een tegenvaller. Ik was er al een tijdje niet meer geweest trouwens, laatste keer was voor een andere leasemij. Had daarentegen wel steeds vaker ritjes vanaf de Wismarweg..quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:39 schreef RTS91 het volgende:
De oranje in Groningen aan de Trondheimweg is trouwens dicht. Gaat voortaan vanaf Zwolle. Klote voor de noordelijke hikers dus....
Dan blijft daar zo'n beetje alleen maar die verhuurder over.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:39 schreef RTS91 het volgende:
De oranje in Groningen aan de Trondheimweg is trouwens dicht. Gaat voortaan vanaf Zwolle. Klote voor de noordelijke hikers dus....
Die in dat relatief nieuwe pand vlakbij de ring?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:07 schreef RTS91 het volgende:
En de nieuwe lm aan de Wismarweg. Verhuurafdeling van de VW dealer is ook een vrij nieuwe klant.
Nee eentje, die groene. LM aan Trondheimweg is sinds vorige week dicht.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:33 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Aan de Wismarweg zitten dus 2 LM's?
Had vanochtend een rit waarvan kenteken nog onbekend was, dus doorgebeld. Werd me direct gevraagd of ik morgen ook wilde werken. Stond niet op beschikbaar, maar is een retourtje Groningen - Lelystad. Dus kort dagje, komt me prima uit zo!
Ford Focus (again, vandaag ook al hele dag) en Astra met 165pk + automaat.
Die LM aan de Trondheimweg zit er dus helemaal niet meer? Ben er 3 week geleden ofzo nog geweest?
Er staan daar nog 3 auto's die verreden moeten worden, de Mazda 6 die ik vandaag ophaalde moest ik daar ook vandaan halen en naar een andere vestiging brengen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:01 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Nee eentje, die groene. LM aan Trondheimweg is sinds vorige week dicht.
Idd deze, waar je dus maar 50 mag. Op die weg is een stoplicht, waarvoor ik stond te wachten met een A5 S-Line. Dus ik dacht hem daar even op z'n staart te trappen voordat je linksaf slaat naar de LM. Maarja toen stond er dus een verdwaalde aanhanger van oom agent.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Neuh, Tilburgseweg. Op de grens met Dorst.
Jezus, ik reed daar altijd 90 omdat ik dacht dat je daar 70 mocht. Heb ik al die tijd mooi geluk gehad dusquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:19 schreef zazzel het volgende:
[..]
Idd deze, waar je dus maar 50 mag. Op die weg is een stoplicht, waarvoor ik stond te wachten met een A5 S-Line. Dus ik dacht hem daar even op z'n staart te trappen voordat je linksaf slaat naar de LM. Maarja toen stond er dus een verdwaalde aanhanger van oom agent.
Gelukkig konden ze er bij EW wel weer om lachen vanochtend
Regio Groningen had vroeger ook een aanhanger, tot dat een boze gast die aanhanger in Stadskanaal het kanaal in duwde. Sindsdien hebben ze geen aanhanger meer.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:22 schreef Viezze het volgende:
Aanhangers? Waar moet ik aan denken? Nog nooit gezien als flitser.
Die zitten daar vlakbij ja. Maar erg regelmatig is/was dat niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Je hebt daar toch ook de postbezorgers zitten waar vrij regelmatig een auto heen of vandaan moet?
Beter was die al een tijd langer klant. Hadden wij dat ding ook niet om 13u 's nachts terug hoeven te brengenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:07 schreef RTS91 het volgende:
En de nieuwe lm aan de Wismarweg. Verhuurafdeling van de VW dealer is ook een vrij nieuwe klant.
Tering, opletten dusquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:24 schreef zazzel het volgende:
Like this
[ afbeelding ]
In het midden zit een "raampje" met dus een flitser erin. Die dus ook van voren flitst.
275 euro voor te hard klinkt ook veel erger dan tegen de 80 op een weg afgesloten van fietsers en voetgangers, ergens ver buiten het centrum. Maar ja, Nederlandse boetes he...quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:19 schreef zazzel het volgende:
[..]
Idd deze, waar je dus maar 50 mag. Op die weg is een stoplicht, waarvoor ik stond te wachten met een A5 S-Line. Dus ik dacht hem daar even op z'n staart te trappen voordat je linksaf slaat naar de LM. Maarja toen stond er dus een verdwaalde aanhanger van oom agent.
Gelukkig konden ze er bij EW wel weer om lachen vanochtend
Ik trap tegenwoordig bijna overal voor op de rem. Maakt het rijden er niet zuiniger, leuker of veiliger op, maar ja, wat moet je...quote:
Ghehe, dat zulke dingen daar gebeuren verbaast me ook niks. Zit overigens wel mooi volk tussen, daarquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:32 schreef joppie_saus het volgende:
Regio Groningen had vroeger ook een aanhanger, tot dat een boze gast die aanhanger in Stadskanaal het kanaal in duwde. Sindsdien hebben ze geen aanhanger meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |