Is er een goede reden om haar niet wakker te maken? Want je geeft hierboven namelijk een hele goede om het wel te doen.quote:
Vroeg me al af waar dat geluid de hele tijd vandaan kwam...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:10 schreef Mangostine het volgende:
Helaas Kwis![]()
Zuipen vanavond!
Ik rammel zo erg
Dat moet het wel zijn toch!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vast omdat ze extra veel van mij houdt
Ik kan me ook niks anders voorstellen!quote:
Als de mijne een gebruisaanwijzing zou hebben dan was ik vast nu nog aan het lezen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waarom kunnen ze zo'n kind niet afleveren met een 'read first! Instruction manual'?!
haha dat is een ding wat zeker is!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 08:10 schreef Mangostine het volgende:
Helaas Kwis![]()
Zuipen vanavond!
Ik rammel zo erg
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:25 schreef Gulara het volgende:
[..]
Als de mijne een gebruisaanwijzing zou hebben dan was ik vast nu nog aan het lezen.Komt echt allemaal goed hoor. Maar in het begin snapte ik er helemaal niks van.
![]()
En op verzoek voeden is voor mij een soort samenspel en niet iets waarbij er eentje de leider is. Pi kwam juist heel vaak. Maar toen dat minder werd heb ik hem ook wel eens aangelegd omdat het beter uitkwam. Bijvoorbeeld omdat ik weg moest en onderweg voeden wat onhandig zou zijn. En soms drinkt hij dan gewoon een paar slokken voor de lekker.
Dus doen wat jij fijn vindt en wat zij fijn vindt en de ene keer zal jij het initiatief nemen omdat dat goed voelt en de andere keer jij.
Vriendin van mij meldde dit ook, en haar dochtertje had wat verhoging. Ze kan maar zo iets onder de leden hebben natuurlijk. Hoe is Isa's temperatuur? Als je het niet vertrouwt zou ik gewoon de huisartsenpost even bellenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:11 schreef Spirit82 het volgende:
Ook een vraagje, Isa is nu ruim acht weken en sinds twee dagen vind ik haar wat lusteloos. Ze drinkt veel minder dan ik gewend ben ( halve fles 150cc) en slaapt erg veel. Herkent iemand dit?
Precies wat ik wilde zeggen! Hoe zijn de plasluiers?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Vriendin van mij meldde dit ook, en haar dochtertje had wat verhoging. Ze kan maar zo iets onder de leden hebben natuurlijk. Hoe is Isa's temperatuur? Als je het niet vertrouwt zou ik gewoon de huisartsenpost even bellen
Dat ja. + dat de huisarts altijd vraagt naar temp, plasluiers, hoeveelheid drinken en alertheid. Als 2 van de 4 een niet overtuigende voldoende scoren zou ik met met zo'N kleintje ook wel een beetje zorgen maken. Maar dat is vanaf hier natuurlijk lastig te beoordelen. Beterschap voor Isa iigquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:29 schreef LadyBlack het volgende:
Nouja, ik vind zelf lusteloos niet zo tof klinken, maar dat is woordkeus misschien. Gewoon op je gevoel afgaan, en even tempen is zo gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |