Ging hier precies zo met slaapjes, alleen moesten wij wel 100x terugquote:Op vrijdag 28 juni 2013 22:33 schreef Kwisted het volgende:
Hier ging t slapen elke maand beter. Eerst altijd slaapjes van precies een half uur. T werd steeds langer en nu met 9 maanden slaapt ze wel2,5uur. Ik had t idee dat hoe actiever ze werd hoe meer slaap ze nodig had.
Naar bed brengen ging in t begin moeizaam. Wel ooit 5x terug lopen voor de fiep, een aai, muziekje etc. En als t niet lukte weer mee naar beneden.
Nu slaapt ze altijd super snel. Zowel thuis als op t kdv en bij oma.
Wij zitten nu in een hele leuke fase met F vind ik zelf. Slapen en eten gaat goed en we krijgen steeds meer interactie. Ze lijkt alles te snappen enze doet ons na.
Schaterlachen, zo veel meer dan een paar maanden geleden.
Ik ben verliefd <3
Dan wordt ze echt wakkerquote:Op zaterdag 29 juni 2013 05:21 schreef As1981 het volgende:
Misschien helpt het als je er even heen gaat om het te doorbreken. Of ben je dan bang dat ze echt wakker word?
Nu weet ik t zeker, jouw E moet even met de mijne kletsen. Vanochtend was het 6 uurquote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dan wordt ze echt wakker![]()
Ze lag op dr buik te piepen.
Uiteindelijk wel in slaap gevallen trouwens.
Gulara, ze vindt t gelukkig om 5 uur nog geen ochtendmaar ik was wel verbaasd hoe licht het al was!
Dat bedacht ik me net ook. Dat hebben wij ook in t begin gedaan, toen werd ze niet altijd uit zichzelf wakker. Maar dat was met een week of 2 wel over.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
Xm, ik heb elise de eerste tijd steeds na max 3 of 4 uur wakker gemaakt. S nachts kwam ze wel uit zichzelf of 1x er wat langer tussen, maar overdag moest ik haar wel wakker maken vaak.
Ik weet niet meer precies hoelang ik dat volhouden heb. Best een tijdje. Als ze overdag sliep sliep ze vaak best lang.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 09:45 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me net ook. Dat hebben wij ook in t begin gedaan, toen werd ze niet altijd uit zichzelf wakker. Maar dat was met een week of 2 wel over.
Thx alweer een uur wakker. Slaap altijd slecht na een nachtdienst. Maar het is er maar 1 dus kan vanavond op tijd naar bed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |