abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128385475
Helaas Kwis :(
Zuipen vanavond!

Ik rammel zo erg ;(
  zaterdag 29 juni 2013 @ 08:23:31 #152
381212 Gulara
From the future
pi_128385533
Jammer Kwisted.
Maar nu wel verder met proberen?
  zaterdag 29 juni 2013 @ 08:29:42 #153
381212 Gulara
From the future
pi_128385574
Oh ik ben de echo van Fieder zie ik. :')

XM ik pak Pi ook nog steeds voordat hij echt wakker is 's nachts. Ook vooral voor mezelf (en de buren) trouwens. Doordat hij niet helemaal wakker wordt door het huilen blijft het rustig en slaapt hij ook vanzelf weer in. Uiteindelijk is het een heel rustig proces waarin hij steeds langer er tussen laat. Eerst een tijd 3 à 4 uur. Toen 5 à 6. En later 7 à 8.

Mango! O+

Haha Danic lekker handig.

Arme L. :'( Ga hem maar lekker paneren Fieder.

Omen wat een lekkere slaapkop. :z
  zaterdag 29 juni 2013 @ 08:30:04 #154
381212 Gulara
From the future
pi_128385576
Oh en welterusten As. :z
pi_128385813
Haha ik sliep allang weer hoor dames! En werd net wakker van de wekker. Maar F had zichzelf wel alweer tegen het hoofdeinde getijgerd.
We gaan hem straks naar mijn ouders brengen voordat we naar de bruiloft gaan en daar is hij dan de hele dat. Leuk en spannend vind ik! :D

XM vanmorgen was F ook nog niet helemaal wakker, maar als ik wakker lig van zijn onrust op een moment dat hij eigenlijk mag eten, dan kies ik voor mezelf en geef ik hem te eten zodat ik snel weer kan slapen. Maar dat is fv.

Kwisted, nu breekt er dus wéér een spannende periode aan! Aan de slag! :9 (over een week of 2 dan).
  zaterdag 29 juni 2013 @ 09:11:58 #156
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128385828
Ik pak ze dan ook gewoon. Anders ga ik er wakker naar liggen luisteren en dan slaap ik zelf ook niet. Ik maak ze da trouwens niet wakker, verschoon ze ook niet maar leg ze gewoon aan (droomvoeding). Daarna kan iedereen weer lekker slapen.

Kwisted, jammer! :*

Hier weer een klotenacht. Ze kwamen een hele tijd pas tegen 5 uur. Inmiddels is dat weer verschoven naar 3 uur. Maar dan redden ze het weer niet tot 7 uur dus dan om half 6 nog een keertje. Oh, en dreumes was ook om 00.00 uur wakker dus ook in de weer met dentinox en pcm. Stomme kiezen. En straks nog kraamvisite helaas. Was liever mijn bed weer ingedoken :@
pi_128385952
Misschien kun je t kort houden of even naar bed als ze er even zijn? Of is het niet dat type bezoek..
pi_128386077
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2013 22:33 schreef Kwisted het volgende:
Hier ging t slapen elke maand beter. Eerst altijd slaapjes van precies een half uur. T werd steeds langer en nu met 9 maanden slaapt ze wel2,5uur. Ik had t idee dat hoe actiever ze werd hoe meer slaap ze nodig had.

Naar bed brengen ging in t begin moeizaam. Wel ooit 5x terug lopen voor de fiep, een aai, muziekje etc. En als t niet lukte weer mee naar beneden.
Nu slaapt ze altijd super snel. Zowel thuis als op t kdv en bij oma.

Wij zitten nu in een hele leuke fase met F vind ik zelf. Slapen en eten gaat goed en we krijgen steeds meer interactie. Ze lijkt alles te snappen enze doet ons na.
Schaterlachen, zo veel meer dan een paar maanden geleden.

Ik ben verliefd <3
Ging hier precies zo met slaapjes, alleen moesten wij wel 100x terug :D Nu slaapt hij makkelijk 2 uur overdag. Komt goed!
  zaterdag 29 juni 2013 @ 09:40:54 #159
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_128386096
Laatste voeding 4:50 en ze slaapt nog. Ze komt gewoon niet uit haar slaap. Ik voel me hier _niet_ fijn bij. Als ik haar nu zou pakken, weet ik 100% zeker dat ze wil eten.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_128386108
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 05:21 schreef As1981 het volgende:
Misschien helpt het als je er even heen gaat om het te doorbreken. Of ben je dan bang dat ze echt wakker word?
Dan wordt ze echt wakker :)
Ze lag op dr buik te piepen.
Uiteindelijk wel in slaap gevallen trouwens.

Gulara, ze vindt t gelukkig om 5 uur nog geen ochtend :D maar ik was wel verbaasd hoe licht het al was!
pi_128386130
Xm, ik heb elise de eerste tijd steeds na max 3 of 4 uur wakker gemaakt. S nachts kwam ze wel uit zichzelf of 1x er wat langer tussen, maar overdag moest ik haar wel wakker maken vaak.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 09:45:09 #162
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128386135
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 09:42 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Dan wordt ze echt wakker :)
Ze lag op dr buik te piepen.
Uiteindelijk wel in slaap gevallen trouwens.

Gulara, ze vindt t gelukkig om 5 uur nog geen ochtend :D maar ik was wel verbaasd hoe licht het al was!
Nu weet ik t zeker, jouw E moet even met de mijne kletsen. Vanochtend was het 6 uur :O . Nouja. Ze ligt nu alweer een half uur diep in slaap. Gisterochtend sliep ze 2,5 uur. Heerlijk!

Vervelend, XM. Ik snap dat het je niet lekker zit, ze is nog zo klein. Helaas geen tips...

Jammer, Kwis!
  zaterdag 29 juni 2013 @ 09:45:37 #163
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_128386142
XM, ik kan me voorstellen dat je je daar niet prettig bij voelt. Ik denk dat ik er overdag niet meer dan 4 uur tussen zou laten. Dus dan voeden op jouw verzoek. Maar inderdaad misschien goed om even met een lk te overleggen.

Bezoek komt van ver en staat al lang gepland dus ik hoop nog even te kunnen slapen als ze weg is. Voel me ook niet lekker (verkouden en keelpijn) en wil niet echt ziek worden.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 09:45:56 #164
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_128386146
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 09:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
Xm, ik heb elise de eerste tijd steeds na max 3 of 4 uur wakker gemaakt. S nachts kwam ze wel uit zichzelf of 1x er wat langer tussen, maar overdag moest ik haar wel wakker maken vaak.
Dat bedacht ik me net ook. Dat hebben wij ook in t begin gedaan, toen werd ze niet altijd uit zichzelf wakker. Maar dat was met een week of 2 wel over.
  zaterdag 29 juni 2013 @ 09:47:41 #165
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_128386160
Ze is nu 4 weken... Ze komt niet uit haar slaap.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_128386213
Oh, er waren nog twee pagina's :Y)

XM, als jij je er niet prettig bij voelt, gewoon jouw verzoek ervan maken.

Kwisted, jammer! Maar je kunt wel los vanavond dan, dat is wel een voordeel.

En leuk die lange dagen en vroeg licht, maar ik zou t wel fijn vinden als mijn kuiken niet om half zes/zes uur er aan overtuigd is dat het ochtend is. Ik slaap niet zo lekker meer met een kletsend kind in zijn bed.

Ik hoor nu man door de babyfoon tegen kind kletsen, hij probeert hem papa te laten zeggen. Kind werkt nog niet mee. O+
pi_128386384
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 09:45 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Dat bedacht ik me net ook. Dat hebben wij ook in t begin gedaan, toen werd ze niet altijd uit zichzelf wakker. Maar dat was met een week of 2 wel over.
Ik weet niet meer precies hoelang ik dat volhouden heb. Best een tijdje. Als ze overdag sliep sliep ze vaak best lang.
pi_128386411
Fieder wat zielig, ik hoop dat de zalfjes en maizena helpen! ;(
Ben benieuwd wat je mini van de pompoen vindt die zijn hier echt veruit favoriet :D

Kwis wat jammer zeg! Volgende ronde?
En nog een beetje klussen is natuurlijk ook best leuk toch? :P

XM Noa krijgt ook bv en slaapt ook echt heel erg diep. Ik heb haar ik het begin 'snachts altijd een droomvoeding gegeven omdat ze zelf niet kwam.
Nu is ze 5mnd en slaapt ze op volledige bv alweer een lange tijd van 23:30 tot 6:30a 7:00 elke nacht, wat best snel is voor een bv kindje. Soms als ze onrustig is leg ik haar nog wel eens aan voor een droomvoeding, meestal volg ik hier mijn gevoel in. :)
ps: voordeel van diep slapen is hier dat we nog geen enkele huilnacht hebben gehad *afklop* :)
psps: nadeel is dat diep slapen in combinatie met de myoclonieen mij wel veel slapeloze nachten heeft opgeleverd :')

Mineola O+ hoe lief!

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-06-2013 10:11:04 ]
pi_128387215
Kwisted, jammer!

Fijn om de slaapervaringen te lezen! Ik was al 'bang' dat we iets verkeerd deden, maar 'gelukkig' is het eigenlijk allemaal best normaal!

XM, zodra ze pruttelt dus lekker pakken voor een voeding! Misschien helpt dat in het vervolg ook dat ze het kan aangeven. En ook 's ochtends, als het je niet lekker zit, dan gewoon haar pakken :*

Hier gisteren 12uur, vannacht 5:30uur en net 10uur. En zoals ik laatst in het bv topic las, ik had vierkante tieten net :D haha. Ze heeft nu half gedronken, dus ik wacht nu even op tot ze zo weer verder wil (zou wel fijn zijn voor mijn borsten in ieder geval!).

Ik merk hier ook dat Nin al steeds actiever wordt en vooral meer wil. Ze wil bijvoorbeeld heel graag staan op schoot, gisteren hield ik haar voor de grap bij het tafeltje, staand, en ze bleef echt een seconde of 5-10 oid staan zonder dat ik haar vasthield :D Ben benieuwd, ik was zelf 4,5 maand toen ik rond de tafel liep, of ze ook zo'n vluggert zal zijn!

Oh en de mobile is ook een succes! Ik moet er nog even een leuke foto van maken, maar gisteren lag ze er heel hard naar te lachen O+
  zaterdag 29 juni 2013 @ 11:14:46 #170
171422 LadyBlack
paint it black
pi_128387439
Nin!!! :o dat is echt snel :D

En Fieder, dat klinkt echt heel pijnlijk voor L ;(

Kwisted, het zou een leuke verrassing zijn geweest he? Wel fijn dat jullie nu allebei weten dat je al een tweede wilt!
pi_128387915
Ohh ik miste Fieder, wat ontzettend sneu! Zoveel mogelijk zonder luier laten liggen :* En hopelijk is het snel voorbij...
pi_128388413
Fieder wat zielig. Hopelijk werkt de maizena.

Xm je gevoel volgen, gewoon wakkee maken als je het niet vertrouwd. Hier maakte we ook wakker na 4/5 uur.
pi_128388434
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 08:30 schreef Gulara het volgende:
Oh en welterusten As. :z
Thx alweer een uur wakker. Slaap altijd slecht na een nachtdienst. Maar het is er maar 1 dus kan vanavond op tijd naar bed.
pi_128389113
De groeicurve doet het niet meer!
  zaterdag 29 juni 2013 @ 12:44:17 #175
381212 Gulara
From the future
pi_128389292
Egopost:

Weten jullie nog die baby die zo slecht sliep overdag en al hysterisch begon te huilen als z'n rug het matras raakte. Met die moeder die er niks van begreep en zo.
En vanochtend was iedereen ervan overtuigd dat hij nog niet moe was, maar ik voelde dat ie moest gaan slapen. Verschoond, in bed gelegd, speentje erin. Ruim drie uur geslapen.

Het voelt echt alsof ik een hele ingewikkelde rekenformule gekraakt heb. :7

En opeens zit er ook overdag ipv krap drie uur tussen voedingen, opeens regelmatig rond de vier uur tussen. Haast van de ene op de andere dag! *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')