Vertel. Wellicht heeft Braddie hier ook iets aan.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:24 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Je hebt me op geniale ideeën gebracht
Ik ga me morgen de hele dag volvreten met elk mogelijk vleesgerecht langs de rivier met een kampvuur.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Vertel. Wellicht heeft Braddie hier ook iets aan.
Ongelooflijk hoe al jouw problemen opgelost worden bij iedere topic.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:02 schreef Braddie het volgende:
[..]
Goed welNiet meer `snachts gegeten tot nu toe.
Voel me al wat fitter overall.
Heb nogsteeds een probleem natuurlijk hoor, maar stapje bij beetje gaat het beterquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:05 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe al jouw problemen opgelost worden bij iedere topic.
Ik hoop dat je het dit keer volhoudt. Ben je al gaan sporten.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:07 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb nogsteeds een probleem natuurlijk hoor, maar stapje bij beetje gaat het beterHeb in ieder geval geen moeite meer met opstaan in de ochtend, en ik dénk dat dit te danken is aan het niet meer `savonds eten..
Nog niet aan het sporten, behalve dagelijks wat ik al doe (fietsen/lopen/hardlopen)quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het dit keer volhoudt. Ben je al gaan sporten.
Je zou naar de sportschool gaan? Thuis werkt niet braddie. Hardlpen kan niet met jouw kilo's lijkt mij...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nog niet aan het sporten, behalve dagelijks wat ik al doe (fietsen/lopen/hardlopen)
Wil thuis ook wat buikspier oefeningen gaan doen en jumping jacks.
Dat zou hij 6 topics geleden ook alquote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:11 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat zou hij 6 topics geleden ook al
Waarom?quote:
Fatty roepen helpt niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Waarom?
Als Braddie niet zijn speelruimte op FOK! krijgt gaat hij de straat op om een oud oma'tje te verkrachten of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |