Want? 2 sneetjes brood met pindakaas en een plakje ham is te weinig? (Ja, ik doe een plak ham op m`n pindakaas, dat word lekker smeuig)quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat is te weinig. En je kiest verkeerde beleg. Er moet een tussendoortje in.
bedanktquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je wil recepten? Google.
En als tip zou ik meedelen: google eens op Turks koken met Hulya.
quote:
quote:Om 6 uur avondeten gister.
Toen na de repetitie direct naar bed (was kwart voor 1)
Vanochtend:
Wakker om 8.
Half 9 ontbeten(2 sneetjes brood met pindakaas)
nu is het half 2 en zit ik weer aan 2 sneetjes brood met pindakaas.
Heb ik ook ja. Maar het gaat nu eigenlijk heerlijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:37 schreef Feeeeble het volgende:
[..]ik las over ´geen´ heen
[..]lekker gevoel zeker? Ik word altijd héél hongerig wakker als ik ´s avonds heel laat nog (veel) eet, heb jij dat ook?
Nee, je mist een tussendoor moment.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Want? 2 sneetjes brood met pindakaas en een plakje ham is te weinig? (Ja, ik doe een plak ham op m`n pindakaas, dat word lekker smeuig)
Ik drink trouwens voldoende(Heb net 2 glazen vruchtensap en een glaswater leeggedronken)
Twee weken geleden bulgur pas ontdektquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je wil recepten? Google.
Goed zo! En nu blijven volhoudenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb ik ook ja. Maar het gaat nu eigenlijk heerlijk.
Had totaal geen honger gevoel meer, en ik was een stuk fitter
duurt kofte echt 2 uur om te bereiden?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je wil recepten? Google.
Ligt eraan.. In de oven: ja. Doe grillpanquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:56 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
duurt kofte echt 2 uur om te bereiden?
Doe dat ook wel eens hoorquote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:45 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Twee weken geleden bulgur pas ontdektNog maar één keertje gemaakt met verse sperzieboontjes, kikkererwten, ui, knoflook en kruiden want dat had ik in huis en leek me ook wel lekker, en dat was het ook
Dit gaat me wel lukken, heb geen drang meer om te eten na m'n avondeten en ook geen drang meer voor koffiequote:
datquote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:07 schreef AMangold het volgende:
[..]
zorg ervoor dat er niets/wijnig te pakken valt uit de kast
Meer eet ik niet, meer krijg ik trouwens ook echt niet naar binnen `smiddags.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
2 boterhammen 's middags.Dat is toch veel te weinig voor een man. En ga eens op tijd naar bed zoals normale mensen dat ook doen. Heb je ook die belachelijke drang om steeds te gaan eten niet.
Heb ik nietquote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ligt eraan.. In de oven: ja. Doe grillpan
wijnigquote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:07 schreef AMangold het volgende:
[..]
zorg ervoor dat er niets/wijnig te pakken valt uit de kast
ik neem aan dat je met eten snoepen bedoeld?
zorg gewoon dat je geen snoep hebt liggen
hahaahhahaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als je wijn gaat drinken `savonds word je ook dikker
(Ik snap je, Wijnig____! x123455476764)
KANSLOOS jij.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als je wijn gaat drinken `savonds word je ook dikker
(Ik snap je, Wijnig____! x123455476764)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |