300 + 400 is toch 700?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je leest niet goed..
3 x crackers: 3 x 60
beleg kipfilet/filet americain: 3 x 40
Maaltijdsalade (google het anders even..) 400 kcl.
of lichte salade + soep.
Je bent niet zo handig met kcl, he.
En ik eet geen flauwe Hollandse pot.. Ik maak idd sauzen voor vlees, pasta whatever. Ik eet geen aardappelen, groente en vlees, gekookt, gebraden met zout.
Is toch 700 totaal? Of mis ik iets.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je leest niet goed..
3 x crackers: 3 x 60
beleg kipfilet/filet americain: 3 x 40
Maaltijdsalade (google het anders even..) 400 kcl.
of lichte salade + soep.
Je bent niet zo handig met kcl, he.
En ik eet geen flauwe Hollandse pot.. Ik maak idd sauzen voor vlees, pasta whatever. Ik eet geen aardappelen, groente en vlees, gekookt, gebraden met zout.
Ja, omdat 700 kcal 700 gram biefstuk is of 800 gram vis.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:40 schreef Ambipur het volgende:
Ik doel niet op je rekenvaardigheden.. JIj vindt het teveel, dus ik ga er wat dieper op in
Je weet hoe weinig 100 gram vlees is? Wat eet jij zoals in godsnaam? Zeker geen variatie?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:43 schreef dubbeltjeswasgeld het volgende:
[..]
Ja, omdat 700 kcal 700 gram biefstuk is of 800 gram vis.
Ehhm wat is er weer met 100 gram?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:46 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je weet hoe weinig 100 gram vlees is? Wat eet jij zoals in godsnaam? Zeker geen variatie?
Goed man. Dat ben jij. Er zijn mensen die anders eten dan vlees, aardappelen en groente, dus meer binnen krijgen dan een miezerige 200kcl voor het avondetenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:58 schreef dubbeltjeswasgeld het volgende:
[..]
Ehhm wat is er weer met 100 gram?
Als ik thuis eet, eet ik per maaltijd nooit meer dan 300 gram vlees, meestal gemiddeld 200 gram. En waarom nou weer elke dag hetzelfde?
Haha, wat eet jij dan zo speciaal? Of je nou vlees vervangt met zeevruchten of gevogelte qua calorieen blijft het nagenoeg gelijk.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Goed man. Dat ben jij. Er zijn mensen die anders eten dan vlees, aardappelen en groente, dus meer binnen krijgen dan een miezerige 200kcl voor het avondeten
of een zak chipsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:38 schreef VeerEli het volgende:
Wat dacht je van, gewoon NIET doen!?!??
Serieus, sorry hoor, maar hoe moeilijk kan het zijn? Het is gewoon een keuze, blijf gewoon met je tengels van dat eten af. Man up en geef jezelf een beetje een schop onder je kont, joh.
En als je jezelf dan toch niet kan beheersen, neem dan een appel in plaats van 8 plakken (belegd) brood.
Je zegt zelf dat het eten uit verveling is, maar dat geloof ik niet. Dan kies je er niet voor om in één keer 8 plakken brood op te vreten, terwijl je eigenlijk af wil vallen.
Ik heb vandaag gegeten:quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:05 schreef dubbeltjeswasgeld het volgende:
[..]
Haha, wat eet jij dan zo speciaal? Of je nou vlees vervangt met zeevruchten of gevogelte qua calorieen blijft het nagenoeg gelijk.
En jij zegt zelf dat jij geen hollandse kost eet, hallo, we leven in nl, dus de gemiddelde persoon eet dit dus wel.
Sterktequote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:29 schreef Braddie het volgende:
Ik lig nu in m'n bed, heb niks gegeten sinds het avondeten en ga nu slapen
Met bulgur en kofte is het sowieso wel meer dan 800quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gegeten:
1 zelfgemaakte loempia
wat bulgur
aubergine eh... pot?? iig zonder vlees
kippesoep, zelfgemaakt.
2 stuks kofte.
Dit is dus iets van 800 kcl. En ik zit nu nog propvol.
Die loempia was luxe, maar goed, had bezoek, anders was het netjes minder geweest.
Dus wederom, dat mensen 200 kcl kunnen eten als avondeten gaat er bij mij niet in. Bij Braddie waarschijnlijk ook niet, want die zit nu vast te vreten.
Kofte was klein, bulgur weinig opgescheptquote:Op zaterdag 29 juni 2013 01:57 schreef Ataturko het volgende:
[..]
Met bulgur en kofte is het sowieso wel meer dan 800
En ben je de nacht goed doorgekomen?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:29 schreef Braddie het volgende:
Ik lig nu in m'n bed, heb niks gegeten sinds het avondeten en ga nu slapen
Ik ben geen een keer wakker geworden dus jaquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:26 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
En ben je de nacht goed doorgekomen?
En niks gegeten toen?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik ben geen een keer wakker geworden dus ja
hoe maak je datquote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gegeten:
1 zelfgemaakte loempia
wat bulgur
aubergine eh... pot?? iig zonder vlees
kippesoep, zelfgemaakt.
2 stuks kofte.
Dit is dus iets van 800 kcl. En ik zit nu nog propvol.
Die loempia was luxe, maar goed, had bezoek, anders was het netjes minder geweest.
Dus wederom, dat mensen 200 kcl kunnen eten als avondeten gaat er bij mij niet in. Bij Braddie waarschijnlijk ook niet, want die zit nu vast te vreten.
Whut?quote:
Dat is te weinig. En je kiest verkeerde beleg. Er moet een tussendoortje in.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Whut?
Om 6 uur avondeten gister.
Toen na de repetitie direct naar bed (was kwart voor 1)
Vanochtend:
Wakker om 8.
Half 9 ontbeten(2 sneetjes brood met pindakaas)
nu is het half 2 en zit ik weer aan 2 sneetjes brood met pindakaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |