SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wordt toch moeilijk om dan een kant te kiezen, alsof je moet kiezen tussen chlamydia of herpes.quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:48 schreef Knaller het volgende:
1 troost.
Nederland had ook in de WK finale niet gewonnen met penalties tegen Spanje.
idd.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nu nog Brazilië koekoek geven
Als Italië door was gegaan had je hetzelfde kunnen zeggen.quote:
Klopt ook wel, maar ik vind ze net als de Duitsers steeds sympathieker worden..quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:49 schreef Knaller het volgende:
[..]
Als Italië door was gegaan had je hetzelfde kunnen zeggen.
Daarom gingen alle penalties er ook in, er zak weinig druk op.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:49 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Die Buffon geeft er ook geen bal om volgens mij. Het is net zoiets als de beker. Leuk als je hem wint, maar boeit niet als je verliest.
Zou gewoon afschaffen die wedstrijd en Tahiti de morele nummer 3 maken.quote:
Fokkers hebben geen seks, dus hoe moet je chlamydia oplopen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:48 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Wordt toch moeilijk om dan een kant te kiezen, alsof je moet kiezen tussen chlamydia of herpes.
Tahiti.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:50 schreef Knaller het volgende:
[..]
Zou gewoon afschaffen die wedstrijd en Haiti de morele nummer 3 maken.
Spanje heeft ook genoeg kansen gehad. Maar het is gewoon een rattenploegquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Italie was de enige ploeg die aan het voetballen was vanavond.
kansenverhouding ook, megagroot in vordeel italyquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:50 schreef inZanity het volgende:
[..]
Italie was de enige ploeg die aan het voetballen was vanavond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Ze hebben best kansen gehad hoor. Maar ze speelden gewoon weer enorm laf en totaal geen intentie om te voetballen. Maar goed het loont, dat blijkt keer op keer weer.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Spanje heeft ook genoeg kansen gehad. Maar het is gewoon een rattenploeg
U mad?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
kansenverhouding ook, megagroot in vordeel italy
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:52 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ze hebben best kansen gehad hoor. Maar ze speelden gewoon weer enorm laf en totaal geen intentie om te voetballen. Maar goed het loont, dat blijkt keer op keer weer.
Van mij wel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je bent zelf mad, puistenkop.
Raja, mag dit?
verdediging van Brazilie is echt zo slecht... moet er zelfs van huilenquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:52 schreef Knaller het volgende:
Maar eerlijk gezegd wilde iedereen toch wel deze finale?
Die Brazilianen willen maar al te graag Spanje verslaan en bewijzen dat ze beter zijn.
Ik niet. Ik had het liefst beide landen er in de groep uit zien vliegen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:52 schreef Knaller het volgende:
Die Brazilianen willen maar al te graag Spanje verslaan en bewijzen dat ze beter zijn.
Nee. Kutfinale dit.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:52 schreef Knaller het volgende:
Net als tijdens de wereldbeker voor clubs, gelijk afgestraft.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:52 schreef Knaller het volgende:
Tegen zondag ben ik weer chauvinistisch genoeg om voor het Europese land te zijn...quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:54 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Net als tijdens de wereldbeker voor clubs, gelijk afgestraft.
Neh niet echt, 3 jaar geleden wel tho.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:00 schreef tochweerhenk het volgende:
Voelen jullie je nu ook leeg van binnen?
ik wel dus ik gooi even 3 frikandellen in de frituurquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:01 schreef Knaller het volgende:
[..]
Neh niet echt, 3 jaar geleden wel tho.
Lekker, speciaal of gewoon zonder saus in de mik?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:03 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
ik wel dus ik gooi even 3 frikandellen in de frituur
dopen in melkquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:04 schreef Knaller het volgende:
[..]
Lekker, speciaal of gewoon zonder saus in de mik?
Ik raad karnemelk aan. Je weet niet wat je proeft.quote:
dat klopt mijn smaakpapillen zijn verbrand dus ik heb geen ideequote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:05 schreef Knaller het volgende:
[..]
Ik raad karnemelk aan. Je weet niet wat je proeft.
Ik weet het niet, Brazilië heeft wel een dag meer rust, Spanje heeft er toch 120 minuten in zware omstandigheden opzitten.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:01 schreef J2T het volgende:
Wat een lichting heeft dat Spanje toch ook. De komende jaren gaat er (ben ik bang) nog geen einde komen aan deze Spaanse hegemonie.
Ik heb het gevoel dat Brazilie een geweldige assrape gaat krijgen van dit Spanje.
ps. VERSCHRIKKELIJK om die Howard Webb weer eens in actie te zien buiten de PL
Tradities zijn om gebroken te worden, wat je wel ziet is dat Brazilië er alles aan zal doen om ook het toernooi voor volgend jaar in hun voordeel te laten lopen, qua dagen rust speelsteden etc.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:12 schreef NikeyAjax het volgende:
Geen van de finalisten van de confederations cup is het jaar erop wereldkampioen geworden, dus nu al zin in WK 2014.
En voor de toekomst lijkt het ook wel weer goed te zitten gezien de enorme berg talenten die er alweer aan zitten te komen.quote:
Jong Spanje dat met kop en schouders boven hun leeftijdsgenoten uitstak, met topspelers als Isco, Thiago en Illaramendi, en ook de onder de 20 lijkt weer Europees kampioen te gaan worden met geweldige voetballers als Jese, Deulofeu en Oliver.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:32 schreef Monolith het volgende:
En voor de toekomst lijkt het ook wel weer goed te zitten gezien de enorme berg talenten die er alweer aan zitten te komen.
De beste wint niet altijd, maar dat ze de beste zijn en voorlopig blijven lijkt wel een zekerheidje.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:51 schreef elCholo het volgende:
[..]
Jong Spanje wat met kop en schouders boven hun leeftijdsgenoten uitstak, met topspelers als Isco, Thiago en Illaramendi, en ook de onder de 20 lijkt weer Europees kampioen te gaan worden met geweldige voetballers als Jese, Deulofeu en Oliver.
Misschien dat een Duitsland nog wel een EK of Wk weet te pakken maar ben bang dat het de komende decennia Spanje is die alles blijft winnen.
Brazilie heeft het goed uitgedacht inderdaad, prima speelschema voor hun. Ik betwijfel alleen of het voldoende is volgend jaar. Hoewel een zeperd als in 1950 ik niet mogelijk acht.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tradities zijn om gebroken te worden, wat je wel ziet is dat Brazilië er alles aan zal doen om ook het toernooi voor volgend jaar in hun voordeel te laten lopen, qua dagen rust speelsteden etc.
Oké bedanktquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn kanshebbers voor het WK:
5 sterren:
Spanje
Duitsland
Brazilië
4 sterren:
Argentinië
Engeland
Portugal
Italië
3 sterren
Nederland