wordt je ergens van verdacht ?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maandag bloed prikken en afspraak.
Stom ook dat ik heb ontbeten, anders had dat bloedprikken vandaag gekund
waarom dan bloedprikken?quote:
suikerwaarden laten checken.quote:
hmmm hopen dat het geen suiker isquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
suikerwaarden laten checken.
Ben de hele week al niet lekker en heb n beetje rare klachten en m'n vader heeft suiker, even uitsluiten dus.
Weegschaal is wél leuk na een weekje 'ziek'.
quote:
Hoezo, ben je dan anders gewend?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:38 schreef Xeor het volgende:
Je zou toch spontaan depressief worden van de zwoele zomers hier in NL
Wanneer was datquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
We hebben wel een paar heel mooie weken gehad he![]()
Dat vergeet iedereen gelijk weer.
Dan heb je pechquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:54 schreef Xeor het volgende:
[..]
* Xeor blaast maar de wolken gaan niet weg
Hoe moeten wij dat weten waar jij wasquote:
quote:
Twee weken geleden had ik goed weer ja, in Romequote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
We hebben wel een paar heel mooie weken gehad he![]()
Dat vergeet iedereen gelijk weer.
Klopt, heb ik ook weleens last van tijdens het hardlopen.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:45 schreef D. het volgende:
[..]
Voor het hardlopen
Zweetdruppels in je ogen is geen pretje
Ik heb de hele winter gelopen, toen was het minder warm, en ik had een mutsquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:46 schreef Xeor het volgende:
[..]
Klopt, heb ik ook weleens last van tijdens het hardlopen.
Nee inderdaad, beter zo een hoofdband danquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb de hele winter gelopen, toen was het minder warm, en ik had een muts
Nu loop ik de halve tijd te deppen, en dat werkt ook niet
Nee joh, lekker juistquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:52 schreef Xeor het volgende:
[..]
Nee inderdaad, beter zo een hoofdband dan![]()
In de winter lopen is kut trouwens
Dat heb ik met de warme luchtquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:57 schreef Xeor het volgende:
[..]
Die koude lucht slaat altijd zo op mijn longen
Ik juist met koude lucht hahaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:59 schreef D. het volgende:
[..]
Dat heb ik met de warme lucht
Toen het laatst 30 graden was hield ik het maar 1,5km vol
ik kan wel, maar wil nietquote:
geef dan gelijk de tuin waterquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:04 schreef D. het volgende:
Ik wacht op een uurtje droog weer zodat ik de auto kan wassen
quote:In mijn hele leven ben ik nog nooit een moeder tegengekomen met zulke tomeloze maar onbaatzuchtige moederliefde als jou moeder
Een verre oom die graag contact wil?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Krijg een mailtje van mijn oom:
[..]![]()
Heel lief, maar er klopt niks van(toen we klein waren wel btw, mn jeugd was heel leuk, puberteit en volwassen leven niet, als het gaat om mn moeder dan)
O, en de aanhef was met mn zusje dr naam![]()
Zoquote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:04 schreef D. het volgende:
Ik wacht op een uurtje droog weer zodat ik de auto kan wassen
Het komt een beetje 'eng' overquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, zoiets, heb die man in tien jaar tijd 1x gezien ofzo.
Onze nieuwe krabpaal zou vandaag komen, maar postNL besloot vanmiddag dat het toch maar morgen tussen 1 en 3 wordt... En ondanks dat blijft postNL wél gewoon beweren dat wij écht buiten het gebied vallen waar gestaakt wordt dus dat wij geen problemen hoeven te verwachten met pakketbezorging... uhuquote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:59 schreef littledrummergirl het volgende:
Onze kekke gave veul te dure tv zou vandaag worden bezorgd.. maar post nl staaktedus ik begin zon vaag vermoeden te krijgen dat ie vandaag helemaal niet komt
Geen trackingnummer?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 16:59 schreef littledrummergirl het volgende:
Onze kekke gave veul te dure tv zou vandaag worden bezorgd.. maar post nl staaktedus ik begin zon vaag vermoeden te krijgen dat ie vandaag helemaal niet komt
Hij gaat ontkennen dat jij weekend hebt?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:03 schreef DaMart het volgende:
Hoewel MPG het zo gaat ontkennen, is het toch echt een feit: ik heb weekend.
Rare jongen, die MPGquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Natuurlijk, want volgens hem is het nog helemaal geen weekend>
Ik ga dadelijk even 4 pakketjes wegbrengenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:07 schreef DaMart het volgende:
Ik ga even een pakketje afhalen bij de Bruna.
onze track en trace zegt al vanaf vanmorgen dat t pakket klaar staat voor distrubutiequote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Onze nieuwe krabpaal zou vandaag komen, maar postNL besloot vanmiddag dat het toch maar morgen tussen 1 en 3 wordt... En ondanks dat blijft postNL wél gewoon beweren dat wij écht buiten het gebied vallen waar gestaakt wordt dus dat wij geen problemen hoeven te verwachten met pakketbezorging... uhu
weet je zeker dat ie er isquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:07 schreef DaMart het volgende:
Ik ga even een pakketje afhalen bij de Bruna.
Bruna weg?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
weet je zeker dat ie er is?
ook in stakingquote:
ik heb gewoon boek op cs gekocht ipv via bol besteld.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ook in stakingheel nederland plat
Fok dadelijk ook plat?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ook in stakingheel nederland plat
tss beetje pimpen met je offline levenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb gewoon boek op cs gekocht ipv via bol besteld.
jaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tss beetje pimpen met je offline leven
dunno yet, miss parkpop, maar dat is een beetje afhankelijk van hoe ik de nacht ervoor slaap ( werk)quote:
Inderdaad, dat zegt mijn code ook... Maar de app zegt dat ie morgen tussen 1 en 3 komt... De website zegt dat pakketbezorging hier gaat zoals normaalquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
onze track en trace zegt al vanaf vanmorgen dat t pakket klaar staat voor distrubutieals ze het dan ook nog ff in zon bus mikken en even hier af komen geven
![]()
door deze zinloze vrije dag hebben we wel ontzettend veel in huis gedaannog maar een paar onuitgepakte dozen
oh er is nachtvoetbal en ik twijfel of ik naar de nachtopening van de huiskamer ga.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dunno yet, miss parkpop, maar dat is een beetje afhankelijk van hoe ik de nacht ervoor slaap ( werk)
zo laat ga ik het niet doortrekken denk ikquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh er is nachtvoetbal en ik twijfel of ik naar de nachtopening van de huiskamer ga.
ja maar heb je al lang niet gezienquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zo laat ga ik het niet doortrekken denk ik
hmm die app maar eens checken danquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zegt mijn code ook... Maar de app zegt dat ie morgen tussen 1 en 3 komt... De website zegt dat pakketbezorging hier gaat zoals normaal
dan moet je volgend weekend komenquote:
ik moet werkenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan moet je volgend weekend komenparteeeh
ja geloof van welquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik moet werkenmaar als ik me goed voel kom ik langs. Ik sta al op misschien toch?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja geloof van welkom gezellig
hij zit graag aan mequote:
Dat zal het zijn inddquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hij zit graag aan mekan ie niks aan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |