Bruna weg?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
weet je zeker dat ie er is?
ook in stakingquote:
ik heb gewoon boek op cs gekocht ipv via bol besteld.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ook in stakingheel nederland plat
Fok dadelijk ook plat?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ook in stakingheel nederland plat
tss beetje pimpen met je offline levenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb gewoon boek op cs gekocht ipv via bol besteld.
jaquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tss beetje pimpen met je offline leven
dunno yet, miss parkpop, maar dat is een beetje afhankelijk van hoe ik de nacht ervoor slaap ( werk)quote:
Inderdaad, dat zegt mijn code ook... Maar de app zegt dat ie morgen tussen 1 en 3 komt... De website zegt dat pakketbezorging hier gaat zoals normaalquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
onze track en trace zegt al vanaf vanmorgen dat t pakket klaar staat voor distrubutieals ze het dan ook nog ff in zon bus mikken en even hier af komen geven
![]()
door deze zinloze vrije dag hebben we wel ontzettend veel in huis gedaannog maar een paar onuitgepakte dozen
oh er is nachtvoetbal en ik twijfel of ik naar de nachtopening van de huiskamer ga.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dunno yet, miss parkpop, maar dat is een beetje afhankelijk van hoe ik de nacht ervoor slaap ( werk)
zo laat ga ik het niet doortrekken denk ikquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
oh er is nachtvoetbal en ik twijfel of ik naar de nachtopening van de huiskamer ga.
ja maar heb je al lang niet gezienquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zo laat ga ik het niet doortrekken denk ik
hmm die app maar eens checken danquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zegt mijn code ook... Maar de app zegt dat ie morgen tussen 1 en 3 komt... De website zegt dat pakketbezorging hier gaat zoals normaal
dan moet je volgend weekend komenquote:
ik moet werkenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan moet je volgend weekend komenparteeeh
ja geloof van welquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:28 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik moet werkenmaar als ik me goed voel kom ik langs. Ik sta al op misschien toch?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja geloof van welkom gezellig
hij zit graag aan mequote:
Dat zal het zijn inddquote:Op vrijdag 28 juni 2013 17:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
hij zit graag aan mekan ie niks aan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |