(How Isaiah 53 Proves That Muhammad Was A False Prophet -- Addendum )quote:Op zondag 7 juli 2013 19:04 schreef Molurus het volgende:
[..]
Voor iemand die 3 pagina's Bijbel plaatst zonder precies uit te leggen wat de relatie nu is met de Islam vind ik dit wel een heel opmerkelijk verwijt.
Het zou bijvoorbeeld interessant kunnen zijn om te horen wat nu precies de status is van in het bijzonder de tekst die je plaatst in de Islam.
En wat geeft jou het idee dat moslims dat als bewijs serieus nemen?quote:Op zondag 7 juli 2013 19:06 schreef Hollander1000 het volgende:
[..]
Dit gaat over een hoofdstuk dat bewijst dat Mohammed een valse profeet is, niet de hele Bijbel dan had je meer bewijzen gehad dat Mohammed een valse profeet is.
Je bent uitgelult, top dat je het toegeeft, dus ga maar lekker zelf leuteren wat je niet kan hebben wat wel on-topic was. Zeg gewoon dat je niets kan op zeggen inplaats mij beschuldigen en een uitweg zoeken om je eigen hachje te redden, flinke jonge ben jequote:Op zondag 7 juli 2013 19:08 schreef Molurus het volgende:
[..]
En wat geeft jou het idee dat moslims dat als bewijs serieus nemen?
Niets? Wat doet het dan in dit topic?
Ga dan hier leuteren ofzo:
F&L / Debat tussen islam en christendom
Ik kan niet zeggen dat de inhoud van de Bijbel me uberhaupt iets interesseert. Maar als mod zeg ik:quote:Op zondag 7 juli 2013 19:11 schreef Hollander1000 het volgende:
[..]
Je bent uitgelult, top dat je het toegeeft, dus ga maar lekker zelf leuteren wat je niet kan hebben wat wel on-topic was. Zeg gewoon dat je niets kan op zeggen inplaats mij beschuldigen en een uitweg zoeken om je eigen hachje te redden, flinke jonge ben je
Dan moet je ook eens wat anders lezen dan de bijbel.quote:Op zondag 7 juli 2013 18:46 schreef Hollander1000 het volgende:
[..]
Leg eens uit dan? ik lees nergens argumentatie namelijk .
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |