quote:Op maandag 14 januari 2013 20:52 schreef Bombvis het volgende:
Waarom alleen die twee geloven? Wat is er mis met bv. Hindoeïsme, Boeddhisme etc.? Vind dit wel heel erg kort door de bocht
Geef me gelijk de naam van jou eiland en kom daar ook wonen.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:56 schreef padlarf het volgende:
'Het christendom' ? 'De islam'?
Bestaan niet.
Wat bedoel je?quote:Op maandag 14 januari 2013 20:58 schreef ATON het volgende:
[..]
Geef me gelijk de naam van jou eiland en kom daar ook wonen.![]()
Want iedereen is Darwinist bedoel je?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:01 schreef Scabies het volgende:
Als er bewijzen waren dan was of iedereen christen of iedereen moslim.
Het juiste 'geloof' is heel persoonlijk. De term geloof geeft dat al aan. Beide denken hun religie met feiten te kunnen onderbouwen, maar als je een beetje nadenkt dan begint alles met de 'aanname' dat wat je leest de waarheid is.quote:Op maandag 14 januari 2013 20:45 schreef malikbrani het volgende:
Wat is nou het juiste geloof en wat zijn de bewijzen en tekenen daarvoor? In deze topic staan het christendom en de islam tegenover elkaar.
Hoe is Allah wetenschappelijk te bewijzen dan?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:01 schreef malikbrani het volgende:
Omdat deze geloven pas onzin zijn. Deze geloven zijn onder geen enkele voorwaarde wetenschappelijk te bewijzen zijn. En zou jij willen geloven in een religie zonder hiernamaals?
Ik geloof niet in deze sprookjes. Allemaal verzonnen. Wist je niet he ?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:01 schreef malikbrani het volgende:
Omdat deze geloven pas onzin zijn. Deze geloven zijn onder geen enkele voorwaarde wetenschappelijk te bewijzen zijn. En zou jij willen geloven in een religie zonder hiernamaals?
Jij komt ineens met een raar verhaal over een eiland aanzetten.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:13 schreef ATON het volgende:
[..]
Tja, wat zou ik daarmee bedoelen....lees je eigen post eens voor de verandering.
Jou kunnen ze alles wijsmaken zo te merken.quote:Op maandag 14 januari 2013 21:08 schreef malikbrani het volgende:
Islam en wetenschap ontvangen elkaar met open armen in tegenstelling tot christendom en alle andere geloven. Op al-gidr.jimdo.nl zie je daar ee paar van maar er zijn er nog duizenden
quote:Op maandag 14 januari 2013 21:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hoe is Allah wetenschappelijk te bewijzen dan?
Is nou de 2e keer dat je mij quote en geen antwoord geeft, daar schiet ik ook niks mee op hèquote:
Weet je wat pas raar is ? Dit:quote:Op maandag 14 januari 2013 21:14 schreef padlarf het volgende:
[..]
Jij komt ineens met een raar verhaal over een eiland aanzetten.
Op jouw eiland niet dus. Wel op de rest van de wereld. Valt je centje al of moet ik het er nog verder induwen.quote:'Het christendom' ? 'De islam'?
Bestaan niet.
De islam en het christendom bestaan toch ook niet, aangezien iedereen (ja, iedereen) het anders invult. Hoe wil het christendom zien dan? Is dat volgens de Rooms-Katholieken, de protestanten of de hervormden?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:13 schreef ATON het volgende:
[..]
Tja, wat zou ik daarmee bedoelen....lees je eigen post eens voor de verandering.
Ben jij nu echt zo zwakzinnig dat je denkt dat ik dat bedoelde?quote:Op maandag 14 januari 2013 21:18 schreef ATON het volgende:
[..]
Weet je wat pas raar is ? Dit:
[..]
Op jouw eiland niet dus. Wel op de rest van de wereld. Valt je centje al of moet ik het er nog verder induwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |