Ja dat begreep ikquote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
De rest heeft vanzelfsprekend ook vijf hier.
Dat is zonder 'the'.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:26 schreef ranja het volgende:
[..]
counting crows moet ik altijd opzoeken, weet ik nooit zeker
quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:45 schreef methodmich het volgende:
Ik kijk altijd op de CD's zelf bij twijfel.
Ja, werkt niet altijd. Maar meeste bands in mijn lijst heb ik wel meerdere albums van, dus dat helpt wel. En anders de Popencyclopedie.quote:
De vraag is dan natuurlijk welk album...quote:Op zaterdag 29 juni 2013 16:43 schreef Tchock het volgende:
Ik heb maar één album met louter 5-sterrenwaarderingen in mijn bibliotheek, zie ik. Je moet er ook niet te overdadig mee zijn, te veel perfectie bestaat niet
Dat had ik er bij staan maar weggeëdit om het niet al te spammerig te makenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:10 schreef DO2 het volgende:
[..]
De vraag is dan natuurlijk welk album...
quote:
je hebt wel heel veel 5 star albums op rymquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:16 schreef Norrage het volgende:
Ik heb geen albums met Louter 5 sterren. Ik denk dat ik er geen 1 heb met meer dan de helft van de nummers 5 sterren zelfs.
Ja maar dat is niet omdat alle nummers erop 5 sterren krijgenquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je hebt wel heel veel 5 star albums op rym
waarom danquote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:48 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet omdat alle nummers erop 5 sterren krijgen
Omdat het goede albums zijn.quote:
Maar vijf sterren is toch het allerhoogste, ik ken ook albums die goed zijn maar die geef ik dan geen vijf sterrenquote:
Ja maar dat is dus waar het de laatste pagina's over gaat: zelfs de beste albums hebben zwakkere nummers.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 17:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Maar vijf sterren is toch het allerhoogste, ik ken ook albums die goed zijn maar die geef ik dan geen vijf sterren
Ja maar dat is weer anders dan een album met alleen maar 5 sterren nummers.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:06 schreef Arn0 het volgende:
Mwah, je hebt altijd wel uitschieters op een album maar ik ken genoeg albums waarbij ik geen enkele track zou kunnen missen. (wat niet per se vijf sterren albums hoeven te zijn)
Oké, true. Maar sowieso zijn er maar een handvol perfecte albums (5 sterren dus) uitgebrachtquote:Op zaterdag 29 juni 2013 18:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja maar dat is weer anders dan een album met alleen maar 5 sterren nummers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |