Sowieso als je niet van metalen houdt. Maar ik zweer het, als je CU tijd geeft groeit het echt in je hart. Ik weet precies hoe ieder nummer gaat en toch hoor ik iedere keer weer een nieuw drumpatroon of polyritme.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:30 schreef Moody het volgende:
TDEP kan ik weinig mee helaas. Toch maar weer eens proberen.
Red is goed, maar ook een pak minder dan In The Court. Lark's is ook goed.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:31 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Passion Pit
Seaweed Song is geweldig.
Ik ga zo trouwens weer aan de King Crimson, album nummer 4. Tot nu toe is niks in de buurt gekomen van de debuutplaat, maar dat komt pas bij Red volgens de critici.
TDEP is meer rock-metal toch? (of hoe dat genre ook moge hetenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Sowieso als je niet van metalen houdt. Maar ik zweer het, als je CU tijd geeft groeit het echt in je hart. Ik weet precies hoe ieder nummer gaat en toch hoor ik iedere keer weer een nieuw drumpatroon of polyritme.
Die nieuwe troep ja. Calculating Infinity en Under The Running Board moet je luisteren.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:34 schreef Moody het volgende:
[..]
TDEP is meer rock-metal toch? (of hoe dat genre ook moge heten)
In ieder geval geen metaal-soort waar ik jeuk van krijg.
Ja hier krijg ik dan wel weer jeuk van. Geen muziek waar ik van kan genieten tijdens mijn werkquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Die nieuwe troep ja. Calculating Infinity en Under The Running Board moet je luisteren.
Het is een soort van hele snele hardcore, gemengd met jazz en dark-ambient.
At The Drive-In is geen metalquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:39 schreef Kerftminister het volgende:
Ik kan sommige metal-dingen wel luisteren, maar kan niet precies zeggen welk sub-genre ofzo. Ik vind bijvoorbeeld Boris of At The Drive-In erg vet, maar ook meer pop-achtige metal van Dir en Grey. Iig wil ik geen grunts erinhebben.
Geen metal maar Rocquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
At The Drive-In is geen metalMaar wel een hele goede plaat (Relationship of Command)
Dat bedoel ik al.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:39 schreef Trollscience het volgende:
[..]
At The Drive-In is geen metalMaar wel een hele goede plaat (Relationship of Command)
Opeth is inderdaad ook echt toffe muziekquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:41 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dat bedoel ik al.
Enige metal-dingen die ik dus vet vind zit allemaal op randen van andere genres. Kyuss is bijvoorbeeld ook geen echte metal. Had laatst wel een album van Opeth zonder grunts op aanraden van iemand geprobeerd, maar dat was ook geen metal, meer progrock.
Al ga ik die albums met grunts me niet aan wagen hoor.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Opeth is inderdaad ook echt toffe muziekMaar inderdaad, prog rock achtig en akoestisch enzo
Passion Pitquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:30 schreef debeterebob het volgende:
Dit is ook gewoon zo'n heerlijk bandje
Oh, schei nou toch uit, zeg.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 00:03 schreef Norrage het volgende:
Jullie hebben het over albums die gewoon volledig geniaal zijn zonder een enkel zwak nummer?
Yankee Hotel Foxtrot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |