Big Easy Express is wel aardig als recente docu.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 15:55 schreef neohu het volgende:
Ik heb zin om een goede muziekdocu te kijken vanavond. Tips?
Thanks! Maar ehm, is dit door een stagiair geschreven ofzoquote:
Ik heb er nog een paar, maar ik ben het eens met je eerste statement.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:17 schreef Trollscience het volgende:
er staat gewoon geen enkel slecht nummer op for emma, dit is denk ik het enige album waar ik dat over kan zeggen
radioheadquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb er nog een paar, maar ik ben het eens met je eerste statement.
Absoluut niet om edgy te klinken, eerlijk, maar ik vind Fitter Happier echt een prachtige compositie. Ik denk zelfs een van de beste op het album na The Tourist. Maar The Touristquote:
Fitter Happier is als single inderdaad niets - maar op het album past 'ie geweldig.quote:
Mwahhh. Als je één nummer van hem hebt gehoord, ken je het allemaal wel eigenlijk.quote:
Passion Pitquote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:30 schreef debeterebob het volgende:
Dit is ook gewoon zo'n heerlijk bandje
Mwah. Als albums zijn ze erg sterk over de gehele linie. Je moet er idd wel voor in de stemming zijn.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:31 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Mwahhh. Als je één nummer van hem hebt gehoord, ken je het allemaal wel eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |