Jouw lijstje zal wel erg Brits zijnquote:Op zondag 30 juni 2013 20:06 schreef Arn0 het volgende:
Hmm tja, ook niet echt mijn smaak dat lijstje. Wel heel Amerikaans
Haha, valt mee. Ik zou schatten iets van 60% Brits. Maar hier viel het gewoon op dat het beste muziekland ondervertegenwoordigd wasquote:Op zondag 30 juni 2013 20:11 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jouw lijstje zal wel erg Brits zijn
En 20% Canadeesquote:Op zondag 30 juni 2013 20:12 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Haha, valt mee. Ik zou schatten iets van 60% Brits. Maar hier viel het gewoon op dat het beste muziekland ondervertegenwoordigd was
En je bent ook nog een heel rijtje albums kwijt.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:16 schreef Moody het volgende:
Valt niet mee zo'n spelletje organiseren
Vergeet niet dat je ook nog enige herkenbaarheid moet hebben in de intro (of deel van het nummer) en moet zorgen dat heel veel mensen het kennen, anders krijg je dezelfde onvrede als we hier nu hebben ondervonden
Daarbij hebben er 6 mensen meegedaan. Dat is veel te weinig gezien de tijd die je er in moet steken
Joah dat boeit niet. Die lagen toch maar stof te vangen.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En je bent ook nog een heel rijtje albums kwijt.
Ik wist niet meer welke het van The Shins het wasquote:Op zondag 30 juni 2013 20:20 schreef Felagund het volgende:
Ik zat lang te twijfelen over dat liedje van Bill. En New Slang ook niet herkend.
Is al een hele reeks over, raad de plaat.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:19 schreef DO2 het volgende:
't Is op zich wel een grappig spelletje... Voor herhaling vatbaar.
Ja, maar da's niet hetzelfde als een twintigtal intro's zien te herkennen, toch?quote:Op zondag 30 juni 2013 20:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Is al een hele reeks over, raad de plaat.
Nee, dan moet je er 40 herkennen.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:22 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, maar da's niet hetzelfde als een twintigtal intro's zien te herkennen, toch?
In die mood(y)?quote:Op zondag 30 juni 2013 20:23 schreef Moody het volgende:
Eren we mij in de volgende tt?
Of moet ik nog uitleggen hoe erg ik het verdiend heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |