Mee eens.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:03 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Dat ligt er wel een beetje aan in welke hoeveelheid. Iemand die zijn hele lijf vol kladdert, vind ik totaal niet vergelijkbaar met hoe ik ze heb. Dat zou ik namelijk ook nooit willen. En ook of het een betekenis heeft of niet. Niet van "Iedereen heeft een tribal op zijn onderrug, dus moet ik het ook doen.".
Je zal er toch maar op date 5 (of welk nummer dan ook) achter komen dat de vrouw waar je verliefd op bent een verborgen tatoeage heeft. Dan is het voor jou dus meteen einde verhaal; grote liefde of niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:07 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Mee eens.
En zoals al eerder gezegd, zo een trampstamp.. zegt al genoeg
Haha nee hoor, dat het op een verborgen plek zegt ook weer wat.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:11 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Je zal er toch maar op date 5 achter komen dat de vrouw waar je verliefd op bent een verborgen tatoeage heeft. Dan is het voor jou dus meteen einde verhaal; grote liefde of niet.
Ik kwam er ook pas later achter dat m'n ex een (intieme) piercing had.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:11 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Je zal er toch maar op date 5 (of welk nummer dan ook) achter komen dat de vrouw waar je verliefd op bent een verborgen tatoeage heeft. Dan is het voor jou dus meteen einde verhaal; grote liefde of niet.
Eindelijk iemand die net als mij denkt....quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:25 schreef BeamofLight het volgende:
Niet dat iemand het iets interesseert, maar mijn mening over tattoo's: heb er helemaal niets op tegen. Zichtbaar, onzichtbaar, whatever. Piercings idem. Vind het mooi zelfs. Mag wmb schokkerend zijn. Moeder van mijn kinderen heeft er 3 of 4. Had een zichtbare piercing toen wij elkaar ontmoetten.
Op een of andere manier past een chick die die dingen heeft mij wel.
Vind het alleen ubergay om je date op FOK te complimenteren met een net gezette tattoo. Blaf da wijf straks vol of klieder je but erover maar act als een vent.
Joh ik "act" hoe ik dat zelf wil. Hoe dat op jou of iemand anders over komt zal me m'n reet roesten echt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:25 schreef BeamofLight het volgende:
Blaf da wijf straks vol of klieder je but erover maar act als een vent.
Dit dusquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:45 schreef SilentChaos het volgende:
De grootste afknapper als vrouw lijkt me toch wel zo'n alphaman die zijn onzekerheid verbergd met macho gedrag en stoere taal naar andere mannen
Lijkt af en toe wel een fucking documentaire hier van Animal Planet
daarom is dit zo'n leuk topic om te volgenquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:45 schreef SilentChaos het volgende:
De grootste afknapper als vrouw lijkt me toch wel zo'n alphaman die zijn onzekerheid verbergd met macho gedrag en stoere taal naar andere mannen
Ditquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:45 schreef SilentChaos het volgende:
Komt ook omdat de verhouding man/vrouw natuurlijk lekker scheef isquote:
Dat heeft niks met machogedrag te maken. Dat is gewoon benoemen dat iets je niet aanstaat. Beter dan alles maar met de mantel der liefde bedekken. Ieder zo zijn voorkeur van benaderenquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:45 schreef SilentChaos het volgende:
De grootste afknapper als vrouw lijkt me toch wel zo'n alphaman die zijn onzekerheid verbergt met macho gedrag en stoere taal naar andere mannen
Het is vaak verbijsterend om te zien hoe men zich met de snaak in de hand erop stort als er zich hier een nieuwe vrouwelijke user aandient inderdaad. Beetje triest ook wel, en de schaamte voorbij.quote:
Ik denk dat dat het grootste probleem is.quote:
Ik heb er NIKS mee van doen!quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:14 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het grootste probleem is.
Maar dan kan het nog wel aardig, niet als een botte lul...quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat heeft niks met machogedrag te maken. Dat is gewoon benoemen dat iets je niet aanstaat. Beter dan alles maar met de mantel der liefde bedekken. Ieder zo zijn voorkeur van benaderen
Waarom heb je dan hungry in je nicknamequote:
Nou ja. We zitten hier niet in KPD natuurlijk, waar alles maar leuk en lekker moet zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:16 schreef SilentChaos het volgende:
Of laat het langs je heen gaan en reageer niet, le
Het is altijd al zo geweest dat alles wordt gedaan om vrouwen maar zoveel mogelijk naar de mond te praten. Dan maar een zuurpruim, maar ik verlaag me liever niet naar het niveau van kansloos online pussyhunten. Anderen ook niet, maar dan wordt het direct weer geschaard onder haantjesgedrag. Pot verwijt de ketel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Het is vaak verbijsterend om te zien hoe men zich met de snaak in de hand erop stort als er zich hier een nieuwe vrouwelijke user aandient inderdaad. Beetje triest ook wel, en de schaamte voorbij.
Wat me eraan doet denken dat het binnenkort toch echt eens tijd wordt voor mijn experiment.
Dat is iets waar jij als het goed is nooit achter zult gaan komen, SilentChaos. Count yourself lucky.quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Waarom heb je dan hungry in je nickname
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |