Ik heb ook al een tijdje DE tas inpakken op mijn lijstje staan, komt er steeds niet van..quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:01 schreef Sylver_ het volgende:
Tas heb ik nog steeds niet ingepakt, wel elke keer het plan om het te doen, maar ik ben een beetje lui de laatste 2 dagen![]()
Is het raar om geen geboorteplan te hebben? Ik heb echt geen idee wat ik er in moet zetten.
Toevallig had ik ook net geteld en dacht ik: er staat maar 15 mensen boven mij!quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:57 schreef GotC het volgende:
Er staan gewoon 23 zwangeren onder mij in het lijstjeen ik sta 15e
![]()
Ik heb ook net zitten tellen. Vooral door die 2014 en iedereen die daar onder staat voel ik me echt al heel verquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:00 schreef Jipster het volgende:
[..]
Toevallig had ik ook net geteld en dacht ik: er staat maar 15 mensen boven mij!![]()
Volgens mij heerst er wel weer iets, veel mensen in mijn omgeving die niet lekker zijn. Maar altijd goed om het zekere voor het onzekere te nemen en even te bellen als je morgen nog niet beter voeltquote:Op donderdag 27 juni 2013 20:49 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik ben wat licht in mijn hoofd en een wat koortsig gevoel, verder niet echt iets. Vandaag ook niet echt goed voor mijzelf gezorgd, veels te laat gelunched, maar het gaat niet over.
Ik ga zo op tijd naar bed, en dan morgenochtend even bellen als ik mij niet beter voel.
Natuurlijk zitten er ook goeie semi's bijquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
De arts waar ik de meeste steun aan heb gehad was een semi-arts. Geweldige vent die zelfs toen z'n dienst erop zat, was gebleven om mijn bevalling tot het einde mee te maken. De gyn in opleiding vond ik heel wat minder sympathiek en de echte gyn kwam alleen ff knippen met een grote schaar
.
Aaawquote:Op donderdag 27 juni 2013 23:50 schreef Troeta het volgende:
Ik had een co, die eerst met me meeging naar de anesthesist en heeft me daar geweldig geholpen met aandacht en meepuffen. Toen we weer in de verloskamer waren vroeg de gyn of de co mocht voelen hoe de baby zat en hoe de ontsluiting was enzo.
Ik voelde toch niks,dus ik vond het best en de co was er zo ontzettend blij mee dat ze dit gewoon mocht meemaken, dus ik ben blij dat ik het toegestaan heb.
En toen vroegen ze nog of er een leerling-verpleger mee mocht kijken bij de bevalling, hij had nog nooit een bevalling mee gemaakt.
Hij was een geweldige voetenvasthouder en slokjesgever en hij schrok heel erg toen nena zo blauw werd van de navelstreng om haar nek en moest huilen toen ze bij me lag.
Daarna heeft hij me gedouched en heel goed verzorgd en heeft nog even met Nena geknuffeld
Gewoon even een positief verhaal, het kan ook juist veel prettiger zijn als dat soort mensen er bij zijn. En vind je het niet prettig dan kan je bij een bevalling heerlijk snauwen dat iedereen op moet rotten;)
Ah, jij gaat ook niezen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 08:38 schreef Kiwisoep het volgende:
Maar maar maar..... Ik ga niet bevallen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |