Dat heb ik al gedaan.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Als je het nou niet dumpt maar een samenvatting neerzet met cijfers kunnen we er ook niet overheen lezen. Maar dat doe jij toch niet
Tast de Turkse ziel nu niet aan...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:35 schreef yvonne het volgende:
Gaat dit, buiten het gezeik op elkaar, nog ergens over of kunnen we verder in GC?
Gebeurt weinig noemenswaardig de laatste paar dagen. De protesten zijn er nog, maar het momentum/hoogtepunt lijkt voorbij te zijn.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:35 schreef yvonne het volgende:
Gaat dit, buiten het gezeik op elkaar, nog ergens over of kunnen we verder in GC?
Zet maar een leuk plaatje op joh, volgens mij was er een Turks hitje wat ik laatst op de radio hoorde, is het niet?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gebeurt weinig noemenswaardig de laatste paar dagen. De protesten zijn er nog, maar het momentum/hoogtepunt lijkt voorbij te zijn.
Xaban, lees mijn commentaar eens. Misschien praatje dan minder poepquote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:20 schreef xaban06 het volgende:
Volgens mij is ambi anti AKP vanwege haar alevitische gezeur en heeft het niks te maken met welvaart, democratie en economie.
twitter:RedHack_EN twitterde op vrijdag 28-06-2013 om 21:32:14You no longer need a password to hack. AKP's council site has an open access to public.Publish anything you like ;-)) http://t.co/tf5fsnBsSk reageer retweet
Ik denk Erdogan en/of AKP.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:25 schreef Theoden het volgende:
Wie krijgt de schuld dit keer? Israel? USA? EU? CNN? BBC? Carsi? Fenerbahce? Aziz Yildirim? Penguins?
twitter:EgemenBagis twitterde op zaterdag 29-06-2013 om 08:53:31Bizi makaraya almak için yapmışlar ama çok komik olmuş.Biz güldük, sizin de hafta sonunuz keyfli geçsin! reageer retweet
ach, ok.. de grote boze wereld en de uitzonderingen van het nieuws met relletjes hier en daar. dat relativeert het, nou dan kunnen er best wel wat doden en gewonden bij toch?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:15 schreef Ambipur het volgende:
Kun je in NL ook doen, hoor. Heb je meer kans aangenomen te worden. Als je toch kritiek levert, doe dat dan op een objectieve manier.
Laten we wel wezen, dat de Turkse politie zo reageert heeft niets te maken met Turkije. Politie, overal in de wereld, heeft nu eenmaal meer te mogen dan pakweg 20 jaar geleden. Dat zie je op TV, heel vrij in beeld mensen slaan, schoppen, wat traangas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |