Zie dat lucht opquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:16 schreef TradeMarkie het volgende:
Vandaag onverwachts de hele dag op een project gelopen om de boel weer op de rit te krijgen. Ik las gisteravond nog wat mail en was er al een beetje bang voor. Slecht geslapen dus vannacht en vanochtend ook niet met een lekker gevoel aan het werk gegaan. Maar ik heb het nu weer behoorlijk op de rit geloof ik
Zo, dat moest ik ff kwijt.
Doe ikquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oy. Ik heb heel hard jullie duimen nodig. Perfecte baan gevonden, ze zijn genteresseerd, moest een foto voor ze bewerken, heb ik natuurlijk stellar gedaan, en nu afwachten of ik een gesprek krijg. Duim, dans of bid voor me
Holy moly ik wil dit
truste.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:42 schreef Lotusss het volgende:
Zodra ik thuis ben duik ik meteen mijn bed in. Blegh.
Het gaat duimen worden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oy. Ik heb heel hard jullie duimen nodig. Perfecte baan gevonden, ze zijn genteresseerd, moest een foto voor ze bewerken, heb ik natuurlijk stellar gedaan, en nu afwachten of ik een gesprek krijg. Duim, dans of bid voor me
Holy moly ik wil dit
Nogal ja, overal eigenlijkquote:
Buiten ziet het er anders weinig zomers uit, ik zie geen korte rokjesquote:
Hm, goed puntquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Buiten ziet het er anders weinig zomers uit, ik zie geen korte rokjes
80% kans op regen, NW4, 2/5mm neerslag, 16/17 graden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Hopen dat het zaterdag beter weer is
Kut kut kutquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
80% kans op regen, NW4, 2/5mm neerslag, 16/17 graden.
Daar heb ik nu ff niks aan met mijn impotentiequote:
Da's kut.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar heb ik nu ff niks aan met mijn impotentie
Gelukkig maarquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is tijdelijk hoor
Komt door medicatie.
gefeliciteerdquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:44 schreef B.ertha het volgende:
Erwtensoep en pannenkoeken voor het avondeten
Vandaag is mijn oma 90 geworden en zijn mijn ouders 33 jaar getrouwd
Ze hebben een machtspositie en kunnen daardoor wurgcontracten met leveranciers afsluiten. (Ervaring mee, ik heb bij zo'n leverancier gewerkt.)quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:37 schreef LadyBlack het volgende:
Toch maar camera + lens bij de Mediamarkt gekocht, scheelde toch wel veel geld... hoe doen ze dat??
Ik duim wel, dansen en bidden zijn niet mijn ding...quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Holy moly ik wil dit
Geen suggesties, je mag helemaal zelf kiezen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:26 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik moet zo tennissen.
Suggesties over wat ik ga blesseren?
dat zou een dure grap zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:37 schreef het volgende:
Vandaag blijf je ongeschonden, maar breekt je racket.
Je voetbalknie.quote:Op donderdag 27 juni 2013 19:26 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik moet zo tennissen.
dat vind ik wel een veilige optie. En luisteren was toch al niet m'n sterkste kant, dus als er wat collateral damage is geeft dat niks.quote:
nee joh, die doet het net weer een beetjequote:
de EOS700 is uit. MM heeft vaak scherpe prijzen op uitlopende modellenquote:Op donderdag 27 juni 2013 18:37 schreef LadyBlack het volgende:
Pizza als avondeten
Vriendje is al voor de 3e avond op rij uit eten wegens een congres hier in de stad, dus ik mocht vandaag ook wat lekkers vond ik
Ik heb ook helemaal geen tijd om te koken, want ik moet mn nieuwe Canon uit gaan proberen![]()
Toch maar camera + lens bij de Mediamarkt gekocht, scheelde toch wel veel geld... hoe doen ze dat??
De tegenstanderquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:26 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik moet zo tennissen.
Foto's van E. !quote:Op donderdag 27 juni 2013 18:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb ook helemaal geen tijd om te koken, want ik moet mn nieuwe Canon uit gaan proberen![]()
Dubbele felicitatiequote:Op donderdag 27 juni 2013 18:44 schreef B.ertha het volgende:
Vandaag is mijn oma 90 geworden en zijn mijn ouders 33 jaar getrouwd
Je lachspier. Want de tegenstander is een flapdrolquote:Op donderdag 27 juni 2013 19:26 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik moet zo tennissen.
that read awkwardquote:
vindt hij vast niet goedquote:
oh nee heh.quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:07 schreef iamredleader het volgende:
Morgen is het INTERNATIONAL CAPS LOCK DAY!
sommige dingen zijn gewoonweg niet nodigquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:07 schreef iamredleader het volgende:
Morgen is het INTERNATIONAL CAPS LOCK DAY!
Wijntje en aardbeien?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:10 schreef Etcetera het volgende:
Lekker op de bank, dekentje, filmpje. Nice.
capslock day is erger. Valt veel meer opquote:Op donderdag 27 juni 2013 21:12 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet niet wat erger is, capslock day of comic sans day
bah en niet aanwezig. Koekjes en chipsquote:
Berenburg een optie?quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:14 schreef Etcetera het volgende:
bah en niet aanwezig. Koekjes en chips
quote:Op donderdag 27 juni 2013 21:12 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet niet wat erger is, capslock day of comic sans day
oeh, weduwe joustra met colaquote:
het was een les, dus dan heb je niet echt een tegenstanderquote:
Absoluut, don't touch my coffee.quote:
Graag gedaanquote:Op vrijdag 28 juni 2013 06:37 schreef Etcetera het volgende:
Thanks
wacht, bijna vergeten: THANKS VOOR DE SUPPORT.
/INTERNATIONAL CAPSLOCK DAY
zou ook niet blij worden van dit soort gezeik.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 06:27 schreef Etcetera het volgende:
Och. Gewoon werken, misschien belt UZB, dan weekend. Afhankelijk van het telefoontje van UZB maandag wel of niet naar kantoor, sowieso werken voor bedrijf A.
Verder gegarandeerd heel weekend hoofdpijn door dit gedonder.
Was dat belletje nou van het bedrijf waar je nu voor werkt of een ander bedrijf? Sowieso eenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:21 schreef Etcetera het volgende:
En dan, dat je ineens gebeld wordt. CV is op monsterboard gespot, ergens is een functie, of ik interesse heb.
OH FUCK YEAH.
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 09:21 schreef Etcetera het volgende:
En dan, dat je ineens gebeld wordt. CV is op monsterboard gespot, ergens is een functie, of ik interesse heb.
OH FUCK YEAH.
Wijze woorden.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 12:25 schreef Etcetera het volgende:
Opdrachtgever A belde net, hem maar even ingelicht. Toffe gast. 'Ik gun het je van harte, maar duik er niet blindelings in'
Kan, maar daar hebben ze onze koffie niet en ik ben behoorlijk kieskeurig wat dat betreft.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:11 schreef LadyBlack het volgende:
En MM, dat is beroerd... even gauw naar de supermarkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |