Een scenario wat hier precies bij past en wat ik zie in als ik naar de posts van TS kijk.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar? Ik zie aannames. Een scenario..
En ik geloof er toch al niks van, dat helpt ook niet
TS-en zouden idd wat meer duidelijkheid moeten verschaffen
Ik blame je "inzicht"quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:59 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Een scenario wat hier precies bij past en wat ik zie in als ik naar de posts van TS kijk.
Don't blame me, blame mijn inzicht
Ik beschrijf trouwens in mijn scenario een relatie met een labiel persoon, niet een geslacht ofzoquote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik blame je "inzicht"En nog wel meer zaken ook, maar dat terzijde.
Owh, én ik geloof TS niet
Dat heb IK je niet verweten... Speelt je geweten op?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:03 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik beschrijf trouwens in mijn scenario een relatie met een labiel persoon, niet een geslacht ofzo![]()
Maar TS, kom er maar in zou ik zeggen..
Eerder in de zin van dat ik TS heb laten schrikken van de realitycheck die ik heb zojuist heb gegevenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat heb IK je niet verweten... Speelt je geweten op?
Maar je weet waar ik op doel(de) dusquote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:10 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Eerder in de zin van dat ik TS heb laten schrikken van de realitycheck die ik heb zojuist heb gegeven
Ik was de persoon die er ook een keer ingetrapt is en ik ben blij dat ik er vanaf ben, dus ik was niet de degene die deed manipuleren.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar je weet waar ik op doel(de) dus
Daar doelde ik ook niet op. Maar let's agree to disagree over deze "zaak"quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:14 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik was de persoon die er ook een keer ingetrapt is en ik ben blij dat ik er vanaf ben, dus ik was niet de degene die deed manipuleren.
Mooi en nu is het wachten op TS om het verhaal te bevestigenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar doelde ik ook niet op. Maar let's agree to disagree over deze "zaak"
In mijn ogen is TS een troll..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:22 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Mooi en nu is het wachten op TS om het verhaal te bevestigen
Vreemdgaan? Ja.. Zoenen (later verhaal: naakt zoenen): Nee... Hij is een "topicfeeder"quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:26 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik zou er niet op gokken, er zijn meer mensen die met dit worstelen dan je denkt..
Als hij het echt verzonnen heeft kan je je troosten met het feit dat hij niet goed bij zijn hoofd is.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vreemdgaan? Ja.. Zoenen (later verhaal: naakt zoenen): Nee... Hij is een "topicfeeder"
Waarom zou ik me ergens mee moeten troosten als ik TS door zou hebben?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:32 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als hij het echt verzonnen heeft kan je je troosten met het feit dat hij niet goed bij zijn hoofd is.
Dan denken we allebei dat we hem doorhebben, we shall seequote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom zou ik me ergens mee moeten troosten als ik TS door zou hebben?
LOLquote:Op vrijdag 28 juni 2013 01:36 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dan denken we allebei dat we hem doorhebben, we shall see
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:35 schreef Inverted_World het volgende:
Wat een drama om niets zeg. Biecht het niet op, het is 1,5 jaar geleden, dat had je toen moeten doen, nu is het gewoon onnodig kwetsen van haar, en je eigen schuldgevoel goed willen praten. Je relatie wordt er niet beter van en het feit dat je spijt hebt en je van jezelf weet dat je het niet nogmaals zou doen zegt al voldoende.
Je kent m'n ex!quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
TS was verliefd op een meid en spreekt af met die meid, terwijl zij nog een relatie heeft (nogal logisch want ze heeft altijd iemand nodig voor aandacht en om voor haar problemen klaar te staan).
De meid gaat vreemd met TS en ze krijgen uiteindelijk een relatie, TS is helemaal blij natuurlijk want hij was verliefd op die open/spontane meid.
De meid verteld tegen TS dat hij zo anders is dan haar anderen ex-en (ze verteld dit trouwens tegen elke nieuwe vriend). TS gelooft dit en voelt zich speciaal, maar natuurlijk gaat de relatie niet zonder problemen omdat mevrouw nogal van aandacht houdt en voornamelijk aan zichzelf denkt. Ze gaat dus vreemd en TS komt hierachter (hij weet niet van andere eventuele slippertjes).
De meid gooit het vreemdgaan op "moeilijke gebeurtenissen in haar verleden" waardoor ze moeite heeft met zich te hechten o.i.d. De relatie is echter zeer intens omdat de meid TS nodig heeft om zich niet shit te voelen. TS krijgt een gevoel dat hij er voor haar moet zijn. Het wordt een soort verslaving voor TS (de spanning en problemen van haar en dat hij haar moet "voeden").
De meid geeft TS het gevoel niet zonder hem te kunnen maar TS beseft zich niet dat ze zo een ander vindt die haar aandacht geeft en constant bij haar is om er voor haar te zijn.
TS is bang om dit kwijt te raken maar gaat langzaam kapot aan de relatie omdat het zo slopend is en ook het vreemdgaan van haar kan hij niet verwerken/vergeten waardoor hij zich wel wil losmaken van de situatie maar niet weet hoe en zich schuldig voelt t.o.v. haar om haar niet in de steek te laten. Daardoor is hij aandacht van anderen gaan opzoeken en in de situatie gekomen waarin hij iemand heeft gezoend.
Is dit een beetje te begrijpen?
1. Tsja, ik vind het gewoon echt heel kut wat er is gebeurd. Misschien drijf ik ook wel een beetje door.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
1. Ik vind het ongeloofwaardig dat iemand zo'n gewetensnood zou hebben over een kus
2. En al helemaal richting iemand die zelf écht vreemdgegaan is in de relatie en daar 8 maanden over zweeg..
3. En NOG meer wanneer ze in ALLE eerdere relaties OOK vreemd gegaan zou zijn
Het wordt eentonig, maar ik vermoed een troll..
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:35 schreef Willempie1989 het volgende:
3. Betekent toch niet direct dat ze dat bij mij weer zal doen? Op die ene keer na.
Ja, maar dat ze het daarna de hele relatie zal gaan doen?quote:
Geen idee. Meestal is het van als het 1x kan/vergeven wordt, waarom dan geen tweede keer als het zich voordoet.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:57 schreef Willempie1989 het volgende:
Ja, maar dat ze het daarna de hele relatie zal gaan doen?
Er staat toch dat het tegenstrijdig is wat ik zeg.
Verder dwalen we af van de main issue hier denk ik.
Ik twijfel of dat altijd zo is.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 10:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee. Meestal is het van als het 1x kan/vergeven wordt, waarom dan geen tweede keer als het zich voordoet.
Mag ik er nog wel om lachen.
Ben je er al uit dan?
Natuurlijk is dat niet altijd zo. Niets is zwart of wit. Maar haar geschiedenis zegt wel heel veel in dit geval. Zeker aangezien ze het jou ook al geflikt heeft.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 11:01 schreef Willempie1989 het volgende:
[..]
Ik twijfel of dat altijd zo is.
Uiteraard.
Nee en ik word er gek van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |