Dan zou ik het jezelf gewoon vergeven en denken aan welke positieve zaken het jullie relatie heeft gebracht.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:16 schreef Willempie1989 het volgende:
En jogy: denk niet dat ze er nog heel gemakkelijk achter komt, anders was dat al wel gebeurd denk ik...
Kan eigenlijk niet echt aan positieve dingen denken man... Althans niet bedenken. Wel thanks voor je reacties!quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan zou ik het jezelf gewoon vergeven en denken aan welke positieve zaken het jullie relatie heeft gebracht.
Het positieve is dus dat je je hebt beseft dat je te veel van je vriendin houdt. Duh.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:52 schreef Willempie1989 het volgende:
[..]
Kan eigenlijk niet echt aan positieve dingen denken man... Althans niet bedenken. Wel thanks voor je reacties!
True story, maar dat was altijd al zo natuurlijk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Het positieve is dus dat je je hebt beseft dat je te veel van je vriendin houdt. Duh.
En graag gedaan.
Soms moet je iets stoms doen om te beseffen dat je het helemaal niet wil. Helemaal fijn als je er niet helemaal te laat achter komt. Zoals wanneer je erachter komt dat je toch echt hoogtevrees hebt terwijl je net uit een vliegtuig gesprongen bent.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:55 schreef Willempie1989 het volgende:
[..]
True story, maar dat was altijd al zo natuurlijk.
Die rol wil ik helemaal niet man.quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:55 schreef Gwniemand het volgende:
Eens met alles wat smack10 heeft gezegd.
Kap eens met je zielige slachtoffer rol. Je vriendin is slet en jij een klootzak. Beide vreemdgangers die het na een lange tijd pas opbiechten. Jullie verdienen elkaar!
Maar dat ik voor het gebeurde er hetzelfde over dacht zegt niks?quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Soms moet je iets stoms doen om te beseffen dat je het helemaal niet wil. Helemaal fijn als je er niet helemaal te laat achter komt. Zoals wanneer je erachter komt dat je toch echt hoogtevrees hebt terwijl je net uit een vliegtuig gesprongen bent.
Maar nu houd je je er misschien ook aan dus dat is jullie voordeel. Je weet nu welke consequenties een eventuele dronken sekspartij heeft dus doe je dat niet meer. Eventueel in de vorm van niet meer zo dronken te worden of zo.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:12 schreef Willempie1989 het volgende:
Never nooit man, maar dat dacht/zei ik daarvoor ook al.
Ook als ik ontzettend dronken ben.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar nu houd je je er misschien ook aan dus dat is jullie voordeel. Je weet nu welke consequenties een eventuele dronken sekspartij heeft dus doe je dat niet meer. Eventueel in de vorm van niet meer zo dronken te worden of zo.
Dat zit alleen tussen je orenquote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:24 schreef Willempie1989 het volgende:
En het schuldgevoel wanneer ik weer naast haar lig en haar aan kijk?
Jij wilt haar gelukkig maken, maar kan je dat wel?quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:18 schreef Willempie1989 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dingen van anderen beter kan relativeren dan zij dat kan. Ik baal wel erg van mezelf... Ik wil haar niet ongelukkig maken.
Haha, ja weet niet of dat echt zo is... Misschien moet ik het inderdaad maar laten rusten en gaan voor het "geluk".quote:
Jij wilt haar geluk geven maar je gunt jezelf geen geluk?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:30 schreef Willempie1989 het volgende:
[..]
Haha, ja weet niet of dat echt zo is... Misschien moet ik het inderdaad maar laten rusten en gaan voor het "geluk".
Ik vind het wel een poepsituatie.
Oh het is zeker een poepsituatie en als je het echt echt echt niet meer tegen kan houden moet je het zeggen maar ik zou het niet doen eigenlijk. je hebt je boete gedaan door je eigen schuldgevoel dus dat is genoeg.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:30 schreef Willempie1989 het volgende:
[..]
Haha, ja weet niet of dat echt zo is... Misschien moet ik het inderdaad maar laten rusten en gaan voor het "geluk".
Ik vind het wel een poepsituatie.
Of een jongen die langzaam zichzelf kwijtraakt door een relatie met een manipulatief persoon...quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
1. Ik vind het ongeloofwaardig dat iemand zo'n gewetensnood zou hebben over een kus
2. En al helemaal richting iemand die zelf écht vreemdgegaan is in de relatie en daar 8 maanden over zweeg..
3. En NOG meer wanneer ze in ALLE eerdere relaties OOK vreemd gegaan zou zijn
Het wordt eentonig, maar ik vermoed een troll..
Ik zie dat niet. Leg eens uit.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:33 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Of een jongen die langzaam zichzelf kwijtraakt door een relatie met een manipulatief persoon...
TS was verliefd op een meid en spreekt af met die meid, terwijl zij nog een relatie heeft (nogal logisch want ze heeft altijd iemand nodig voor aandacht en om voor haar problemen klaar te staan).quote:
Ja hoor, te begrijpen wel. Maar ik zie veel fictie.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
TS was verliefd op een meid en spreekt af met die meid, terwijl zij nog een relatie heeft (nogal logisch want ze heeft altijd iemand nodig voor aandacht en om voor haar problemen klaar te staan).
De meid gaat vreemd met TS en ze krijgen uiteindelijk een relatie, TS is helemaal blij natuurlijk want hij was verliefd op die open/spontane meid.
De meid verteld tegen TS dat hij zo anders is dan haar anderen ex-en (ze verteld dit trouwens tegen elke nieuwe vriend). TS gelooft dit en voelt zich speciaal, maar natuurlijk gaat de relatie niet zonder problemen omdat mevrouw nogal van aandacht houdt en voornamelijk aan zichzelf denkt. Ze gaat dus vreemd en TS komt hierachter (hij weet niet van andere eventuele slippertjes).
De meid gooit het vreemdgaan op "moeilijke gebeurtenissen in haar verleden" waardoor ze moeite heeft met zich te hechten o.i.d. De relatie is echter zeer intens omdat de meid TS nodig heeft om zich niet shit te voelen. TS krijgt een gevoel dat hij er voor haar moet zijn. Het wordt een soort verslaving voor TS (de spanning en problemen van haar en dat hij haar moet "voeden").
De meid geeft TS het gevoel niet zonder hem te kunnen maar TS beseft zich niet dat ze zo een ander vindt die haar aandacht geeft en constant bij haar is om er voor haar te zijn.
TS is bang om dit kwijt te raken maar gaat langzaam kapot aan de relatie omdat het zo slopend is en ook het vreemdgaan van haar kan hij niet verwerken/vergeten waardoor hij zich wel wil losmaken van de situatie maar niet weet hoe en zich schuldig voelt t.o.v. haar om haar niet in de steek te laten. Daardoor is hij aandacht van anderen gaan opzoeken en in de situatie gekomen waarin hij iemand heeft gezoend.
Is dit een beetje te begrijpen?
Waar?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja hoor, te begrijpen wel. Maar ik zie veel fictie.
Waar? Ik zie aannames. Een scenario..quote:Op vrijdag 28 juni 2013 00:56 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Waar?
En misschien kan TS ons duidelijkheid verschaffen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |