Die kans is er altijd, maar je moet dan wel iets doen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:00 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Als er zich een kans voordoet dat ik een baan kan krijgen in Australië of Canada ben ik weg.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:00 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die kans is er altijd, maar je moet dan wel iets doen.
Als je gewoon thuis blijft zitten is de kans dat er op een dag iemand aanbelt en zegt dat hij een baan voor je heeft in Canada of Nieuw-Zeeland erg klein.quote:
Oh zo. Maak je daar geen zorgen over hoor. Doe genoeg activiteiten naast het hoge cijfers halen. Ook reageren op vacatures aldaar en netwerken kan weleens helpen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als je gewoon thuis blijft zitten is de kans dat er op een dag iemand aanbelt en zegt dat hij een baan voor je heeft in Canada of Nieuw-Zeeland erg klein.
Als je het echt wil dan moet je er dus ook actief iets aan gaan doen. Anders gebeurt het nooit.
Ey, verander je UI eens heel gauw terug jijquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:36 schreef Kyubey het volgende:
Het grootste gevaar voor de EU is immigratie!!!1!1
Gr Wilders
Dan is zon uitkering in Nederland zo gek nog niet...quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:57 schreef Dr.Nikita het volgende:
Elk jaar verschijnt er wel een paar keer een bericht dat het gras bij de buren groener is en elk jaar valt mij op dat er veel jongeren vooral door ontevredenheid willen vertrekken. Echt waar, ik heb honderden jongeren zien vertrekken uit NL en ook weer honderden zien teruggaan als ze de kans kregen.
Ook in het buitenland is geld niet gratis en vaak meer fiscaal belast terwijl de lonen laag bij lange werkdagen zijn en het levensonderhoud torenhoog is.
Uiteraard zijn er dan ook mensen die geluk hebben of goed aarden maar voor een groot deel wordt het huilen met de pet op.
Waarheen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:53 schreef Barbusse het volgende:
Ben al een paar jaar weg uit Nederland. Nooit spijt van gehad.
Malta. Zon van maart tot en met oktober. En misschien ga ik later door naar zuid-Amerika. Alleen wel eerst even Spaans leren.quote:
wat de meeste landen zijn een stuk goedkoper dan nederland hoorquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:57 schreef Dr.Nikita het volgende:
Elk jaar verschijnt er wel een paar keer een bericht dat het gras bij de buren groener is en elk jaar valt mij op dat er veel jongeren vooral door ontevredenheid willen vertrekken. Echt waar, ik heb honderden jongeren zien vertrekken uit NL en ook weer honderden zien teruggaan als ze de kans kregen.
Ook in het buitenland is geld niet gratis en vaak meer fiscaal belast terwijl de lonen laag bij lange werkdagen zijn en het levensonderhoud torenhoog is.
Uiteraard zijn er dan ook mensen die geluk hebben of goed aarden maar voor een groot deel wordt het huilen met de pet op.
neeeeeeeequote:Op donderdag 27 juni 2013 10:28 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)k_voor_Europa__.html
Zelf heb ik al langer emigratieplannen.
Ducktape.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:48 schreef arjan1212 het volgende:
En wat wou de duitse regering eraan doen om die jongeren hier te houden?
Dat.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:53 schreef Barbusse het volgende:
Ben al een paar jaar weg uit Nederland. Nooit spijt van gehad.
muurttjequote:Op donderdag 27 juni 2013 16:48 schreef arjan1212 het volgende:
En wat wou de duitse regering eraan doen om die jongeren hier te houden?
Ik mis eigenlijk een optie; zoiets als "Nu nog niet, maar ik sluit het niet uit"quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:58 schreef LXIV het volgende:
Ik verhuis mijn poll even uit het dubbele topic dat nu gesloten is:
Poll: Emigreren?
• Ik ben allang vertrokken!
• Zo snel de studie af is ben ik weg
• Als er zich een kans voordoet ben ik weg
• Ik blijf Nederland trouw tot in den dood
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Zo'n mentaliteit heb ik niet. Meer in de trant van: Ik wil hier graag blijven, want ik vind het hier goed genoeg.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:36 schreef Life2.0 het volgende:
plus het - je moet hier blijven, hier is het het beste-mentaliteit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |