ok, helder manquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:51 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het wordt aangehaald om een punt te maken. Het punt is belangrijker dan de opmerking zelf.
Maar ik ken het riedeltje. Haalt niks uit.
Het zou pas dubbel zijn als hij geen ban krijgt voor een vergrijp waar een user wel een ban voor krijgt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar de maatstaven blijven een beetje dubbel. En de manier waarop Voorschrift aan de kant is geschoven (compleet met ban) komt over als stank voor dank. Ik vind simpelweg dat je niet zo zou moeten omgaan met mensen die zich tijdenlang vrijwillig hebben ingezet voor dit forum. Op zwart zetten is tot daar aan toe, een ban opleggen is een trap na (ongeacht welke inhoudelijke redenen daarvoor bestaan).
Zelf vaak meegemaakt. Je krijgt achter elkaar notes omdat je een mod vragen stelt over zijn belachelijke vorm van irritatie die die op dat moment toont. Zon sprong naar 10 notes per minuut is een directe ban.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
yvonne kan echt sneaky zijn wat dat betreft, vorige keer had ik die ban ook zo aan mijn broek hangen voor een post die ik niet eens banwaardig vonden ik maar nadenken wat ik verkeerd had gedaan
ban duurde ook nog eens veul te lang want geen auto unban
Breek me de bek niet open over notes ....quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zelf vaak meegemaakt. Je krijgt achter elkaar notes omdat je een mod vragen stelt over zijn belachelijke vorm van irritatie die die op dat moment toont. Zon sprong naar 10 notes per minuut is een directe ban.
Blijkt wel dat notes ansich heel serieus genomen worden en de redenen ervoor nauwelijks nagepluist worden. Dat hebben sommige mods ook goed door. 99.999 is er een ster in.
Nee het doet afbreuk aan de "Bedankt VS intentie " ... daar was het voor bedoeld, niet voor deze poepjes. Het gaat wel op slot als het zo doorgaat. Dan kunnen de bedankjes via PM of DMquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In POL-feedback nemen ze dit soort klachten niet serieus.
POL / [POL-Feedback] Lees eerst openingspost
Dus wees zo verstandig om dit topic open te laten in NWS...
Ik zie dat ik er negen heb. Het is me de 4.50 helaas niet waard om ze te lezen. Toch maar eens een bruine arm halen bij een modje.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:02 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Zelf vaak meegemaakt. Je krijgt achter elkaar notes omdat je een mod vragen stelt over zijn belachelijke vorm van irritatie die die op dat moment toont. Zon sprong naar 10 notes per minuut is een directe ban.
Blijkt wel dat notes ansich heel serieus genomen worden en de redenen ervoor nauwelijks nagepluist worden. Dat hebben sommige mods ook goed door. 99.999 is er een ster in.
ow godquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open over notes ....
Deel 1 is bijna vol. Er komt vast nog een deel 2. Dan richten we dat in als wérkelijk bedanktopic.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee het doet afbreuk aan de "Bedankt VS intentie " ... daar was het voor bedoeld, niet voor deze poepjes. Het gaat wel op slot als het zo doorgaat. Dan kunnen de bedankjes via PM of DM
Je denkt werkelijk dat het een goed idee is om jou daar ook lekker te laten rellen? Je weet wel beter...quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In POL-feedback nemen ze dit soort klachten niet serieus.
POL / [POL-Feedback] Lees eerst openingspost
Dus wees zo verstandig om dit topic open te laten in NWS...
komt geen deel 2quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deel 1 is bijna vol. Er komt vast nog een deel 2. Dan richten we dat in als wérkelijk bedanktopic.
Deel 2 stampen we vol met zwaai-smilies.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deel 1 is bijna vol. Er komt vast nog een deel 2. Dan richten we dat in als wérkelijk bedanktopic.
Je kunt niet ontkennen dat er met twee maten gemeten wordt.quote:
Ik heb je toch ook unbanned mauwertquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
yvonne kan echt sneaky zijn wat dat betreft, vorige keer had ik die ban ook zo aan mijn broek hangen voor een post die ik niet eens banwaardig vonden ik maar nadenken wat ik verkeerd had gedaan
ban duurde ook nog eens veul te lang want geen auto unban
Nee, maak je geen zorgen, ik weet ondertussen dat het zinloos is om daarover een discussie aan te gaan!quote:
ik heb geen idee waar dit over gaatquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:07 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Je kunt niet ontkennen dat er met twee maten gemeten wordt.
De ene user post een doodsverwensing -> geen ban; de andere user post een doodsverwensing -> wel een ban.
De ene user lekt uit een privéforum -> toegang ontzegd; de andere user lekt uit een privéforum -> wordt niks mee gedaan.
Daar wilde ik het toen met je over hebben en toen hoefde het niet meer, bygonesquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Breek me de bek niet open over notes ....
Ik denk dat de meeste mensen hetzelfde hebben als ik. In echt ELK topic over marokkanen komen jij, bluesdude, xa1pt etc de hele boel verzieken, al jarenlang. Er is geen enkele discussie mogelijk wanneer jullie het topic betreden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er is een vrij groot verschil. Jij acht mij minderwaardig omdat ik moslim ben. Ik acht VS niet minderwaardig omdat hij homo is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Speciaal bedankt namens mij. Die menigeen de spiegel voorhield met dezequote:Op donderdag 27 juni 2013 12:12 schreef Frutsel het volgende:
Voorschrift bedankt namens alle Fokkertjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |