PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
ga kotsen danquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je kunt niet een auto rijden ouwe pikkie, ken je plek en doe rustig.
neequote:
marchettiquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:11 schreef Topiek het volgende:
[..]
Welke italiaanse keeper is wel goed dan?
Sirigu dan. Of Frey/handanovic als het geen Italiaan hoeft te zijn.quote:
Frey is een showkeeper eerste klasquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sirigu dan. Of Frey/handanovic als het geen Italiaan hoeft te zijn.
Fake, maar nog steeds best grappig.quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:04 schreef Tim86 het volgende:
TRV / De 12 meest bizarre klachten van vakantiegangers
heb hem heel lang gehad..eindbaas. handanovic schijnt ook erg goed te zijn, maar heb zelf alleen de if even gehad.quote:
Alsnog, hij had wel een grotere kans om door te breken toen hij nog niet zo bekend was, via Barcalona dan een andere weg?quote:
Marchetti > Handanovic. Heb Handanovic' IF gehad en die beviel me niet. Ook z'n NIF niet. Marchetti daarentegen wel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
heb hem heel lang gehad..eindbaas. handanovic schijnt ook erg goed te zijn, maar heb zelf alleen de if even gehad.
Alleen heeft iemand het in zijn domme geile grafkop gehaald, IF Marchetti voor 400k erop te zetten en iedereen doet meequote:Op donderdag 27 juni 2013 02:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
heb hem heel lang gehad..eindbaas. handanovic schijnt ook erg goed te zijn, maar heb zelf alleen de if even gehad.
Slimme keuze dus achteraf gezien, want hij hoort nu bij de best betaalde en meest bekende voetballers van de wereld.quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:43 schreef Topiek het volgende:
[..]
Alsnog, hij had wel een grotere kans om door te breken toen hij nog niet zo bekend was, via Barcalona dan een andere weg?
Die prijzen!quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:44 schreef Topiek het volgende:
[..]
Alleen heeft iemand het in zijn domme geile grafkop gehaald, IF Marchetti voor 400k erop te zetten en iedereen doet mee
hoe duur is de tots daar?quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:44 schreef Topiek het volgende:
[..]
Alleen heeft iemand het in zijn domme geile grafkop gehaald, IF Marchetti voor 400k erop te zetten en iedereen doet mee
zullen we nooit weten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Slimme keuze dus achteraf gezien, want hij hoort nu bij de best betaalde en meest bekende voetballers van de wereld.
Ja klopt.. een vriend die ook op de PC speelt:quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die prijzen!![]()
Als je een IF pulled ben je binnen.
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
post je team eensquote:Op donderdag 27 juni 2013 03:03 schreef Topiek het volgende:
Eigenlijk moet ik een manier vinden om Neuer of Lloris erin te kunnen zetten. Is Mexes een goede solid CB?
Ogbonna - diakite - gamberiniquote:Op donderdag 27 juni 2013 03:10 schreef Topiek het volgende:
[..]
http://wefut.nl/squad/2489
Wilde het goedkoop doen.. michu is torres geworden.
Diakitè is die silver toch? Van 40k?...quote:Op donderdag 27 juni 2013 03:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ogbonna - diakite - gamberini
Dan kan Lloris op doel. Diakite is geniaal. Chiellini ipv Gamberini is ook een big upgrade.
zo min mogelijk rates?quote:Op donderdag 27 juni 2013 03:27 schreef Topiek het volgende:
[..]
Diakitè is die silver toch? Van 40k?...
Oneemaar ik wil dit team zo goed mogelijk maken met zo min mogelijk rates
Rares*quote:Op donderdag 27 juni 2013 03:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zo min mogelijk rates?
Ayway, Diakite is een vd beste nif gold cb's uit het spel .
Dat is toch vrijwel altijd op/na woensdag?quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mogguh....lijkt erop dat de consumables prijzen ingestort zijn op PS3
Dat zou kunnen ja. Maar er is gisteren toch geen HH geweest ofzo?quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is toch vrijwel altijd op/na woensdag?
Gisteren nieuw TOTW. Contractprijzen doen altijd nog 500 zo op de vroege ochtend. Niks aan het handje hoor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja. Maar er is gisteren toch geen HH geweest ofzo?
In dat geval heb ik ze misschien iets te goedkoop erop gezetquote:Op donderdag 27 juni 2013 07:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gisteren nieuw TOTW. Contractprijzen doen altijd nog 500 zo op de vroege ochtend. Niks aan het handje hoor.
Er zit geen productie- en houdbaarheidsdatum op die contracten hoorquote:Op donderdag 27 juni 2013 07:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dat geval heb ik ze misschien iets te goedkoop erop gezet
Ach, ben ik snel af van mijn oude meuk, kan ik straks gewoon weer verse contractjes te koop zetten
Niet letterlijk, maar wel psychologisch. Als ze te lang in mijn TP staan, wordt ik ze toch echt beu, en gaan ze met korting de deur uitquote:Op donderdag 27 juni 2013 07:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Er zit geen productie- en houdbaarheidsdatum op die contracten hoor
Geduld is een schone zaak.quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet letterlijk, maar wel psychologisch. Als ze te lang in mijn TP staan, wordt ik ze toch echt beu, en gaan ze met korting de deur uit
Prachtwedstrijd was dat. Oranje ontbrak op dat toernooi, maar heel NL juicht voor Korea volgens mijquote:
Leuk was dat inderdaad, zo belachelijk veel kansen dat Spanje mistquote:Op donderdag 27 juni 2013 07:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prachtwedstrijd was dat. Oranje ontbrak op dat toernooi, maar heel NL juicht voor Korea volgens mij
Mij staat bij dat die Joaquin echt de schlemiel van de wedstrijd wasquote:Op donderdag 27 juni 2013 07:39 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Leuk was dat inderdaad, zo belachelijk veel kansen dat Spanje mist
Terwijl hij niet slecht speelde. Pechvogel ookquote:Op donderdag 27 juni 2013 07:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mij staat bij dat die Joaquin echt de schlemiel van de wedstrijd was
Ja hij nam ook een dramatische penalty, echt zo zwakquote:Op donderdag 27 juni 2013 07:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mij staat bij dat die Joaquin echt de schlemiel van de wedstrijd was
Ik zat nog te denken dat die 50k per dag die jij beweerde wat aan de schamele kant was, zeker met 5 accounts...dit lijkt er meer op jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 07:43 schreef Toefjes het volgende:
Met de huidige prijzen van de silver consumables haal ik ongeveer de zelfde winsten als in de tijd met de CE met de 150c BIN methode. In 2 dagen van 68K naar 306K gegaan(zit wel een 68K IF bij trouwens)
Ben jaloersquote:Op donderdag 27 juni 2013 07:43 schreef Toefjes het volgende:
Met de huidige prijzen van de silver consumables haal ik ongeveer de zelfde winsten als in de tijd met de CE met de 150c BIN methode. In 2 dagen van 68K naar 306K gegaan(zit wel een 68K IF bij trouwens)
Voordeel is bij jou misschien weer dat de spelers meer waard zijn, omdat er waarschijnlijk op Xbox minder silverpacks geopend worden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:45 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ben jaloers
Op de Xbox haal ik wel winst uit silver packs maar dat komt voornamelijk uit de spelers. Met de fitness/contracten speel je net geen quitte.
Ik ben al heel het jaar jaloers op de prijzen van spelers op de xboxquote:Op donderdag 27 juni 2013 07:45 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ben jaloers
Op de Xbox haal ik wel winst uit silver packs maar dat komt voornamelijk uit de spelers. Met de fitness/contracten speel je net geen quitte.
Zou kunnen en over het algemeen ligt het prijspeil op de Xbox sowieso een stuk lager. Scheelt ook weer als je een team wil bouwen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Voordeel is bij jou misschien weer dat de spelers meer waard zijn, omdat er waarschijnlijk op Xbox minder silverpacks geopend worden.
Mijn non shiney contracten worden op PS3 nu voor 450 bin verkocht, al 20 minuten voor ze aflopenquote:Op donderdag 27 juni 2013 07:50 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zou kunnen en over het algemeen ligt het prijspeil op de Xbox sowieso een stuk lager. Scheelt ook weer als je een team wil bouwen.
Non-shiny silver contract verkoop ik voor 400c nu.
En silver fitness?quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn non shiney contracten worden op PS3 nu voor 450 bin verkocht, al 20 minuten voor ze aflopen
Die staan er nu voor 400-450 op, lopen over ca. 20 minuten af, maar die worden niet voortijdig verkocht.quote:
Oh, zo'n groot verschil is er nu dus niet meer. Dat zijn dezelfde prijzen als op de Xbox. Maar zul je zien dat het na vannacht weer allemaal gedaald isquote:Op donderdag 27 juni 2013 07:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die staan er nu voor 400-450 op, lopen over ca. 20 minuten af, maar die worden niet voortijdig verkocht.
Ik heb een afspraak met een mooie dokterquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn eerste 74-rated non-shiny van de dag: Ariaudo
Nu ga ik zometeen even een tentamen maken, daarna zal ik ongetwijfeld weer veel packs gaan openen.
Diezelfde weer?quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb een afspraak met een mooie dokter![]()
Ouwe snoepsnorquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb een afspraak met een mooie dokter![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Diezelfde weer?
Ik heb gisteravond misschien gemist: over welke Feyenoord-speler ging het?
Kopieergedragquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:08 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ouwe snoepsnor![]()
Weet je al op welke Feyenoorder je lijkt?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Diezelfde weer?
Ik heb gisteravond misschien gemist: over welke Feyenoord-speler ging het?
Nee, ze heeft niks meer gestuurdquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:08 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ouwe snoepsnor![]()
Weet je al op welke Feyenoorder je lijkt?
Ik hoop dat ik niet dezelfde ziektekostenverzekeraar heb als jijquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Nee, ze heeft niks meer gestuurdMaar idd dezelfde dokter als de vorige keer. Ik denk dat ik veel ga simuleren, mag ik vaker terug komen
Je kunt ook wat stimuleren om vaker terug te mogen komen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Nee, ze heeft niks meer gestuurdMaar idd dezelfde dokter als de vorige keer. Ik denk dat ik veel ga simuleren, mag ik vaker terug komen
Beter genees je juist snel, dadelijk herinnert ze zicht je gezicht alleen zoals het er nu bij staat en ik denk dat normaal beter is toch?quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Je solidariteit met de werkende mens wordt gewaardeerd hoor Timmyquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Goeiemoggel btwWaarom de fuck ik al wakker ben? Geen idee
quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:21 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je solidariteit met de werkende mens wordt gewaardeerd hoor Timmy
banquote:Op donderdag 27 juni 2013 08:38 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
En via de console kan ik er ook niet in.
Er zijn genoeg BPL-squads die allemaal op elkaar lijken, verwacht nou maar geen verrassende namen enzoquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:16 schreef TBakkert het volgende:
Weet er iemand een beetje een originele hybrid met sowieso Gerrard er in?
Gewoon suggesties van spelers die ik moet gebruiken. Hoeft geen heel elftal te zijn.
Ik wil ook geen BPL squad. Ik vroeg om een hybrid.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er zijn genoeg BPL-squads die allemaal op elkaar lijken, verwacht nou maar geen verrassende namen enzo
Doe nou maar niet zo tofquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:18 schreef FCsuarez het volgende:
moguhhh
[ link | afbeelding ]
het is weer begonnen hoor![]()
volgend jaar gaat dat NAC tenue natuurlijk direct discard
haha is niet om tof te doenquote:
Daar zit wat in. Maar het was afgelopen seizoen ook al lelijk, dus per saldo verandert er weinig.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
haha is niet om tof te doenNAC heeft volgend jaar gewoon een lelijk shirt
ST Klosequote:Op donderdag 27 juni 2013 09:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie zal ik als Spits en CAM bij TOTS Balotelli zetten? Budget 200k?
Sowieso Di Natalequote:Op donderdag 27 juni 2013 09:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wie zal ik als Spits en CAM bij TOTS Balotelli zetten? Budget 200k?
Die zijn slecht man.quote:
Ja ik geef misschien hem maar weer eens een kans. Plus dat ik dan budget heb voor een goede RM denk ik. Cam IF Joveticquote:
Klose en Hernanes slecht vinden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die zijn slecht man.
[..]
Ja ik geef misschien hem maar weer eens een kans. Plus dat ik dan budget heb voor een goede RM denk ik. Cam IF Jovetic
wat vroegen ze dan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:25 schreef Reemi het volgende:
Die mensen van de EA live chatVragen 10x hetzelfde.
10x of ik nog andere PSN account heb en nog andere ongerelateerde infoquote:
quote:
Lekker bekwaam in hun taak ook, die mensen...quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
10x of ik nog andere PSN account heb en nog andere ongerelateerde info
Ze zitten je gewoon een beetje te peilenquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
10x of ik nog andere PSN account heb en nog andere ongerelateerde info
Sowieso hoor, zijn bijnaam is niet voor niets klapstoeltje klose, gozer doet geen kloot maar afmaken dat hij kanquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]![]()
![]()
dit dus. Misschien eens een teampje met hem maken weer. Dan met Zarate en Hernanes. En dan op de andere helft Gerrard & co.
Hij was volgens mij ook de eerste speler deze FIFA met 99 finishing.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:29 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Sowieso hoor, zijn bijnaam is niet voor niets klapstoeltje klose, gozer doet geen kloot maar afmaken dat hij kan
Denk het ook ja, heb dan ook gezegd dat ik geen ander account hebquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ze zitten je gewoon een beetje te peilen
Sowieso gewoon doen alsof je dom bent, kan alleen maar voor je spreken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Denk het ook ja, heb dan ook gezegd dat ik geen ander account heb
geen Lamela?quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ben benieuwdMiss Lichtsteiner TOTS nog op RM
Ik heb nog maar 100kquote:
zijn NIF is ook al fantastisch, beter dan Cuadrado in elk gevalquote:
Jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:33 schreef TBakkert het volgende:
Kunnen jullie deze zien?
http://149.210.141.39/squad/2129
Pas nou op, Rik leest meequote:Op donderdag 27 juni 2013 09:32 schreef Reemi het volgende:
[..]
Denk het ook ja, heb dan ook gezegd dat ik geen ander account heb
ahhh arme jijquote:
who the fuck is rik ?quote:
Ik vond zijn IF echt heel slecht.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zijn NIF is ook al fantastisch, beter dan Cuadrado in elk geval
Tjah hij vroeg eromquote:
En wat vind je ervan/wat zou jij veranderen?quote:
Ik zou Koscielny doen ipv Distin, maar dat is meer je eigen voorkeur natuurlijk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:33 schreef TBakkert het volgende:
Kunnen jullie deze zien?
Zijn IF heb ik nooit gebruikt...quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond zijn IF echt heel slecht.
[..]
Tjah hij vroeg eromIk klaag niet
Bedankt voor de tip, die is inderdaad wel even beter.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:36 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ik zou Koscielny doen ipv Distin, maar dat is meer je eigen voorkeur natuurlijk.
Lang verhaal. In het begin van FIFA13 werd hier volle bak getampered: een van de FOK-ers had een bug gevonden waarmee gratis packs geopend konden worden, ongelimiteerd. Dat werd dus op vrij grote schaal gedaan door FOK-ers. EA kwam erachter, en bande een groot aantal accounts van hen. Ik weet niet meer wie, maar 1 iemand tekende bezwaar aan bij EA. Het antwoord van EA:quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ahhh arme jij
[..]
who the fuck is rik ?
Rik is een gore aap.quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lang verhaal. In het begin van FIFA13 werd hier volle bak getampered: een van de FOK-ers had een bug gevonden waarmee gratis packs geopend konden worden, ongelimiteerd. Dat werd dus op vrij grote schaal gedaan door FOK-ers. EA kwam erachter, en bande een groot aantal accounts van hen. Ik weet niet meer wie, maar 1 iemand tekende bezwaar aan bij EA. Het antwoord van EA:
"Ook jij hebt je schuldig gemaakt, ik kan namelijk mee lezen op het FOK-forum.
Gr, Rik"
vidosquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:39 schreef TBakkert het volgende:
IK HOOP DAT JE DIE OOK HEBT MEEGELEZEN RIK EN WAT VIND JE VAN DE VIDO'S VAN DJEETJE HE? HE!? HEEE!!???
quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 09:52 schreef Reemi het volgende:
En er rijdt hier weer eens een vrachtwagen volgas tegen het viaduct
daarom moet je ook onder een brug slapen, niet bij een viaductquote:Op donderdag 27 juni 2013 09:52 schreef Reemi het volgende:
En er rijdt hier weer eens een vrachtwagen volgas tegen het viaduct
Rik will now ban that one too.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:00 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Had ik blijkbaar nog tegoed op een kloonaccount
Beste Reemi,quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:00 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Had ik blijkbaar nog tegoed op een kloonaccount
Hysteria, a song by Muse on Spotify.quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:05 schreef TBakkert het volgende:
Ik kende van Muse eigenlijk alleen Resistance en Knights of Cydonia(GUITAR HERO 3: LEGENDS OF ROCK!) echt een beetje, maar ze hebben echt veel goede nummers.![]()
Die dus ook vooralquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:05 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hysteria, a song by Muse on Spotify.
Jorwolquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:05 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hysteria, a song by Muse on Spotify.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:05 schreef TBakkert het volgende:
Ik kende van Muse eigenlijk alleen Resistance en Knights of Cydonia(GUITAR HERO 3: LEGENDS OF ROCK!) echt een beetje, maar ze hebben echt veel goede nummers.![]()
40 slots niet genoeg ?quote:Op donderdag 27 juni 2013 10:21 schreef Jorwol het volgende:
Zo hinderlijk dat die trade pile zo klein is
Knights of Cydonia is wel mijn favorietquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:05 schreef TBakkert het volgende:
Wát!? Niemand heeft het gehaald?? Tering héquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Knights of Cydonia is wel mijn favoriet![]()
Tot nu toe gaan mijn tentamens goed. Ik heb 2 tentamens net gehaald. Belastingrecht is wel moeilijk. Morgen heb ik belastingrecht IB winst. Het slagingspercentage van de vorige keer: 0%
Zo moeilijk was het blijkbaarquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:59 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wát!? Niemand heeft het gehaald?? Tering hé
Jaar 4? HBO ofzo? Maar fiscale vakken zijn ook niet makkelijk nee.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zo moeilijk was het blijkbaarIk volg ook belastingrecht jaar 4, in die klas zitten maar 3 mensen die waarschijnlijk een diploma gaan halen. Die toets daarvan was ook moeilijk trouwens.
Nicequote:Op donderdag 27 juni 2013 11:16 schreef wieisboos het volgende:
Nieuwe silver cup![]()
max number of players from one nation: 4
Veeeetquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:16 schreef wieisboos het volgende:
Nieuwe silver cup![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:16 schreef wieisboos het volgende:
Nieuwe silver cup![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:16 schreef wieisboos het volgende:
Nieuwe silver cup![]()
Wut. Dat kan echt nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 10:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Knights of Cydonia is wel mijn favoriet![]()
Tot nu toe gaan mijn tentamens goed. Ik heb 2 tentamens net gehaald. Belastingrecht is wel moeilijk. Morgen heb ik belastingrecht IB winst. Het slagingspercentage van de vorige keer: 0%
Ik zit in het 4e jaar van bedrijfseconomie maar ik volg nu vakken bij accountancy omdat ik een minor niet heb gehaald. De punten van die minor probeer ik nu door die vakken te halen alsnog te krijgen. Ik heb nu 2 vakken gehaald, dat is al 7 punten. Er is nog een project wat 4 punten oplevert. De andere 11 punten probeer ik te halen door belastingrecht (2x) in totaal 6 punten, verder nog Management Control 3.1 en 3.2. 3.2 heb ik net gemaakt, dat was wel te doen dus hopelijk heb ik die gehaald. 3.1 heb ik volgende week.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:04 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Jaar 4? HBO ofzo? Maar fiscale vakken zijn ook niet makkelijk nee.
EA doet er alles aan om silver packs winstgevend te maken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:16 schreef wieisboos het volgende:
Nieuwe silver cup![]()
Kut FUT Arcade modequote:Op donderdag 27 juni 2013 11:22 schreef HugoohAFCA het volgende:
Waarom zitten er eigenlijk bronze in het spel als ze gewoon als gold mee kunnen?
Ik word hier afgestopt door 2 Zuid Koreanen die nog beter zijn dan de meeste golds?
En dat valt te prijzen. Overigens kan mijn 4-2-3-1 team niet omdat ik daarin 5 Colombianen heb. Maar ik weet ook niet of ik wel zin heb om te FIFA'en.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
EA doet er alles aan om silver packs winstgevend te maken.![]()
Hopelijk heb je die vakken gehaald inderdaad, maar echt hoor, 0% is wel extreem, dat heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zit in het 4e jaar van bedrijfseconomie maar ik volg nu vakken bij accountancy omdat ik een minor niet heb gehaald. De punten van die minor probeer ik nu door die vakken te halen alsnog te krijgen. Ik heb nu 2 vakken gehaald, dat is al 7 punten. Er is nog een project wat 4 punten oplevert. De andere 11 punten probeer ik te halen door belastingrecht (2x) in totaal 6 punten, verder nog Management Control 3.1 en 3.2. 3.2 heb ik net gemaakt, dat was wel te doen dus hopelijk heb ik die gehaald. 3.1 heb ik volgende week.
Even iets anders, die Ariaudo die ik had is gewoon verkocht voor 4k
Eindelijk iemand die hem waardeert.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:27 schreef TBakkert het volgende:
SIF Klose
In 4 wedstrijden 15 goals.
IF Lampard is ook oké, alleen Gerrard op CAM is misschien niet zo handig...
Altijd al gewaardeerd, de beste Duitsert.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:28 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die hem waardeert.
In welk team heb je hem?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Altijd al gewaardeerd, de beste Duitsert.
Netjes. Veel crossen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar dan Koscielny i.p.v Distin.
Niet eens zo heel veel, wel heerlijk dat je met Hernanes en Gerrard naar binnen kunt trekken om dan ruimte te maken voor de backs. Dan cross ik wel, maar voetballend vind ik Klose ook gewoon goed.quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:27 schreef HugoohAFCA het volgende:
Iemand die een team heeft met ELYOUNOUSSI ?
Ik bedoel voor die nieuwe cupquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Waarom niet, ik vind Benzia beter dan Karaboué en de andere franse CAM's
Mis ik ietsquote:
Die linker is Marco Pappa...quote:
Openen en meteen alles te koop zetten. Dan is soms het eerste al verkocht als je een nieuwe pack wilt kopen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vinden jullie het nou beter om een silver pack te openen, dan alles erop te zetten en vervolgens weer 1 te openen of openen jullie liever silver packs tot de TP vol is om vervolgens alles erop te zetten? Overigens heb ik ook nog bronze packs geopend, 7 shiny contracten in 1 reeks en 1 Trundle (de 2e in korte tijd)
Voor hoeveel zal ik 433 Muniesa erop zetten?quote:Op donderdag 27 juni 2013 11:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vinden jullie het nou beter om een silver pack te openen, dan alles erop te zetten en vervolgens weer 1 te openen of openen jullie liever silver packs tot de TP vol is om vervolgens alles erop te zetten? Overigens heb ik ook nog bronze packs geopend, 7 shiny contracten in 1 reeks en 1 Trundle (de 2e in korte tijd)
200 BINquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:04 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Voor hoeveel zal ik 433 Muniesa erop zetten?
1k of 1.5k. Wel is hij nu Barca B ipv A maar ik zie 1 met een 750c bid in een minder goede formatie.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:04 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Voor hoeveel zal ik 433 Muniesa erop zetten?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
1k of 1.5k. Wel is hij nu Barca B ipv A maar ik zie 1 met een 750c bid in een minder goede formatie.
waarom wil je bij de Action werken?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
GefeliciteerdWat voor vragen kreeg je?
En dan antwoord je gewoon dat je werk nodig hebt?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
waarom wil je bij de Action werken?
wanneer kan je?![]()
ik heb het een beetje overschat denk ikmaar ja wel iets te doen nu in de vakantie
quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Valenciennes pack: Djuric en Melikson
De Action is trouwens wel leuk hoor, altijd veel leuke aanbiedingen bij het eten.
lol is er een keer een silver cup, is het er eentje waar geen enkel team van mij aan mee mag doenquote:Op donderdag 27 juni 2013 11:16 schreef wieisboos het volgende:
Nieuwe silver cup![]()
ik heb 3 maanden vakantie dus ik wil graag mijn tijd nuttig bestedenquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:28 schreef Reemi het volgende:
[..]
En dan antwoord je gewoon dat je werk nodig hebt?
de tribune moet ook warm blijven hequote:Op donderdag 27 juni 2013 12:35 schreef Baje het volgende:
Jozefzoon naar psv. Gefeliciteerd ajaks met jullie kampioenschap
Zeker ook nog de hoofdprijs voor betaald..quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
de tribune moet ook warm blijven he
100.000 euro ofzo? Meer kan ie niet waard zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:40 schreef Baje het volgende:
[..]
Zeker ook nog de hoofdprijs voor betaald..
Hoe zit het eigenlijk met jouw packcounter?quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Al voor de 3e keer vandaag Losada in een pack. Ook kreeg ik 2x de Elche CF home kit, jammer genoeg was dat niet de away kit.
Losadaquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Al voor de 3e keer vandaag Losada in een pack. Ook kreeg ik 2x de Elche CF home kit, jammer genoeg was dat niet de away kit.
Die is nu weer behoorlijk hoger geworden. Vooral die van silver packs dan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 12:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hoe zit het eigenlijk met jouw packcounter?
Brands kennende betaalt hij 1 miljoen oidquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
100.000 euro ofzo? Meer kan ie niet waard zijn
Op Orozco en Johnson na is dat toch niet echt goedquote:Op donderdag 27 juni 2013 12:57 schreef Shygirl18 het volgende:
50k aan pakjes besteed. Nu TP en consumables vol contracten, fitness, morale en dit zijn de beste spelers
[ afbeelding ]
nog niet allemaal bevestigd toch?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:06 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Goedemiddag
Nee geruchten en transfers door elkaarquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nog niet allemaal bevestigd toch?
Je mist Holla. En ik zou Dingsdag doen ipv Viergever.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
http://wefut.nl/squad/2260
Verbeter punten?
Holla voor Ginkel of Vilhena?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je mist Holla. En ik zou Dingsdag doen ipv Viergever.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
Nog iemand een team met ELYOUNOUSSI ?
Nooit geprobeerd. Fellah is echt goed. Die LM ook.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:38 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hoe speelt het? Berget op cam niet beter?
In FUT ook.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Kondogbia is echt een tank in H2H. http://sofifa.com/en/fifa(...)4-geoffrey-kondogbia
quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:37 schreef HugoohAFCA het volgende:
Nog iemand een team met ELYOUNOUSSI ?
Hehe, zou ie nog steedsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gatt is een josti. Ihemelu is fucking klein voor een CCB.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:44 schreef HugoohAFCA het volgende:
http://wefut.nl/squad/2498
Zou deze fijn spelen?
Ben niet zo thuis in de silvers eigenlijk.
Die verdediging is echt slecht.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:44 schreef HugoohAFCA het volgende:
http://wefut.nl/squad/2498
Zou deze fijn spelen?
Ben niet zo thuis in de silvers eigenlijk.
Hij is minimaal 5cm langer dan de andere CB'squote:Op donderdag 27 juni 2013 13:45 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gatt is een josti. Ihemelu is fucking klein voor een CCB.
Kan evt ook nog met een andere rechterkant als je dat fijner vindtquote:
4-2-2-2 is niet echt mijn favoriete opstelling.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan evt ook nog met een andere rechterkant als je dat fijner vindt
Ja maar deze staat centraal. Van Wynne weet ik dat het een midget is, maar die hoeft minder te koppen denk ik.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is minimaal 5cm langer dan de andere CB's![]()
Ja, I know, maar de rest is ook niet ideaal. Mariappa vond ik echt kut ook. Wynne is op zijn pace na ook compleet waardeloos.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja maar deze staat centraal. Van Wynne weet ik dat het een midget is, maar die hoeft minder te koppen denk ik.
quote:
Had niet gezien dat die Pruisen zo duur waren.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan evt ook nog met een andere rechterkant als je dat fijner vindt
NL met Castaignos, Frankrijk met Lacazette, Pro League met Cyriac bijv
6 potjes met Wynne gespeeld (randoms dit dat), ik vond hem wel goed. Lekker uitverdedigen met een omhaal enzoquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, I know, maar de rest is ook niet ideaal. Mariappa vond ik echt kut ook. Wynne is op zijn pace na ook compleet waardeloos.
Wat denk je, die gaat in m'n team gekquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:50 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Je hebt 'm toch niet gediscard hè?
Ik was gister best wel een beest in de spits alleen jammer dat cr00kk 2x ging disconnecten waardoor we niet wonnen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
6 potjes met Wynne gespeeld (randoms dit dat), ik vond hem wel goed. Lekker uitverdedigen met een omhaal enzo
ok waarom durf je dan niet als ik er benquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:52 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik was gister best wel een beest in de spits alleen jammer dat cr00kk 2x ging disconnecten waardoor we niet wonnen.
Jij gaat altijd weg. (zonder doei te zeggen)quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
ok waarom durf je dan niet als ik er ben
Jep.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:53 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team kan ik gewoon weer gebruiken toch?
Dat doet hij vaak ja..viel me al op in de keren dat ik ertegen speelde. Maar hij loopt voor mijn gevoel altijd uit positie en verliest gewoon ieder duel als ik tegen hem moet..enige wat kut is dat is dus die pace, maar dat is ook echt het enige.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
6 potjes met Wynne gespeeld (randoms dit dat), ik vond hem wel goed. Lekker uitverdedigen met een omhaal enzo
Ik vraag me serieus af hoe EA aan die stats komt? Wandelt hij alleen maar op het veld dan ofzo?quote:
Haha nee klopt, had het net even opgezocht. Zou wel geniaal zijn, met die twee gasten achterin en dan nog winnen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nog steeds niet de langzaamste speler van het spel.
Kouyate LCB, Safari LB, Kanu CDMquote:Op donderdag 27 juni 2013 13:56 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe maak ik deze ff fatsoenlijk af? LCB moet eigenlijk high def hebben, rond de 70 (of meer) pace en groot/sterk...
Wie is dat dan?quote:Op donderdag 27 juni 2013 13:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nog steeds niet de langzaamste speler van het spel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |