PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
ga kotsen danquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je kunt niet een auto rijden ouwe pikkie, ken je plek en doe rustig.
neequote:
marchettiquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:11 schreef Topiek het volgende:
[..]
Welke italiaanse keeper is wel goed dan?
Sirigu dan. Of Frey/handanovic als het geen Italiaan hoeft te zijn.quote:
Frey is een showkeeper eerste klasquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sirigu dan. Of Frey/handanovic als het geen Italiaan hoeft te zijn.
Fake, maar nog steeds best grappig.quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:04 schreef Tim86 het volgende:
TRV / De 12 meest bizarre klachten van vakantiegangers
heb hem heel lang gehad..eindbaas. handanovic schijnt ook erg goed te zijn, maar heb zelf alleen de if even gehad.quote:
Alsnog, hij had wel een grotere kans om door te breken toen hij nog niet zo bekend was, via Barcalona dan een andere weg?quote:
Marchetti > Handanovic. Heb Handanovic' IF gehad en die beviel me niet. Ook z'n NIF niet. Marchetti daarentegen wel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
heb hem heel lang gehad..eindbaas. handanovic schijnt ook erg goed te zijn, maar heb zelf alleen de if even gehad.
Alleen heeft iemand het in zijn domme geile grafkop gehaald, IF Marchetti voor 400k erop te zetten en iedereen doet meequote:Op donderdag 27 juni 2013 02:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
heb hem heel lang gehad..eindbaas. handanovic schijnt ook erg goed te zijn, maar heb zelf alleen de if even gehad.
Slimme keuze dus achteraf gezien, want hij hoort nu bij de best betaalde en meest bekende voetballers van de wereld.quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:43 schreef Topiek het volgende:
[..]
Alsnog, hij had wel een grotere kans om door te breken toen hij nog niet zo bekend was, via Barcalona dan een andere weg?
Die prijzen!quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:44 schreef Topiek het volgende:
[..]
Alleen heeft iemand het in zijn domme geile grafkop gehaald, IF Marchetti voor 400k erop te zetten en iedereen doet mee
hoe duur is de tots daar?quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:44 schreef Topiek het volgende:
[..]
Alleen heeft iemand het in zijn domme geile grafkop gehaald, IF Marchetti voor 400k erop te zetten en iedereen doet mee
zullen we nooit weten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:44 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Slimme keuze dus achteraf gezien, want hij hoort nu bij de best betaalde en meest bekende voetballers van de wereld.
Ja klopt.. een vriend die ook op de PC speelt:quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die prijzen!![]()
Als je een IF pulled ben je binnen.
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!
post je team eensquote:Op donderdag 27 juni 2013 03:03 schreef Topiek het volgende:
Eigenlijk moet ik een manier vinden om Neuer of Lloris erin te kunnen zetten. Is Mexes een goede solid CB?
Ogbonna - diakite - gamberiniquote:Op donderdag 27 juni 2013 03:10 schreef Topiek het volgende:
[..]
http://wefut.nl/squad/2489
Wilde het goedkoop doen.. michu is torres geworden.
Diakitè is die silver toch? Van 40k?...quote:Op donderdag 27 juni 2013 03:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ogbonna - diakite - gamberini
Dan kan Lloris op doel. Diakite is geniaal. Chiellini ipv Gamberini is ook een big upgrade.
zo min mogelijk rates?quote:Op donderdag 27 juni 2013 03:27 schreef Topiek het volgende:
[..]
Diakitè is die silver toch? Van 40k?...
Oneemaar ik wil dit team zo goed mogelijk maken met zo min mogelijk rates
Rares*quote:Op donderdag 27 juni 2013 03:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zo min mogelijk rates?
Ayway, Diakite is een vd beste nif gold cb's uit het spel .
Dat is toch vrijwel altijd op/na woensdag?quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mogguh....lijkt erop dat de consumables prijzen ingestort zijn op PS3
Dat zou kunnen ja. Maar er is gisteren toch geen HH geweest ofzo?quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is toch vrijwel altijd op/na woensdag?
Gisteren nieuw TOTW. Contractprijzen doen altijd nog 500 zo op de vroege ochtend. Niks aan het handje hoor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja. Maar er is gisteren toch geen HH geweest ofzo?
In dat geval heb ik ze misschien iets te goedkoop erop gezetquote:Op donderdag 27 juni 2013 07:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gisteren nieuw TOTW. Contractprijzen doen altijd nog 500 zo op de vroege ochtend. Niks aan het handje hoor.
Er zit geen productie- en houdbaarheidsdatum op die contracten hoorquote:Op donderdag 27 juni 2013 07:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dat geval heb ik ze misschien iets te goedkoop erop gezet
Ach, ben ik snel af van mijn oude meuk, kan ik straks gewoon weer verse contractjes te koop zetten
Niet letterlijk, maar wel psychologisch. Als ze te lang in mijn TP staan, wordt ik ze toch echt beu, en gaan ze met korting de deur uitquote:Op donderdag 27 juni 2013 07:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Er zit geen productie- en houdbaarheidsdatum op die contracten hoor
Geduld is een schone zaak.quote:Op donderdag 27 juni 2013 07:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Niet letterlijk, maar wel psychologisch. Als ze te lang in mijn TP staan, wordt ik ze toch echt beu, en gaan ze met korting de deur uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |