abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 juni 2013 @ 12:37:20 #1
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_128189052
Toeristen kunnen ontzettend zeiken. Reisorganisatie Thomas Cook verzamelde de vreemdste klachten.

1 'Het strand is te wit'
"We kwamen er achter dat het strand niet zo was als in de folder. Daar zie je namelijk geel zand en in werkelijkheid was het zand wit."

2 'Het strand is te zanderig' '
Het strand is te zanderig'

3 'Breng je zwemspullen mee'
"We hadden een excursie naar een waterpark geboekt maar niemand heeft ons verteld dat we onze eigen zwemkleding en handdoeken mee moesten nemen."

4 'Weg met de siësta'
"Het is echt lui dat de lokale winkeliers hun winkel tussen de middag sluiten. Het moet verboden worden!"

5 Vakantieganger in India: 'Ik haat pittig eten'
“Tijdens mijn vakantie in India vond ik het walgelijk dat bijna elk restaurant curry serveerde. Ik haat pittig eten!"

6 'Mijn man staart naar topless vrouwen'
"Topless zonnen moet verboden worden! Mijn vakantie is verpest omdat mijn echtgenoot de hele dag naar andere vrouwen keek."

7 'Enge vissen in de zee'
"Niemand heeft ons verteld dat er vissen in de zee zwemmen. De kinderen waren doodsbang."

8 'Waardeloos appartement'
"Er was geen eiersnijder in het appartement."

9 'De taxichauffeurs in Spanje waren Spaans'
“We zijn op vakantie geweest naar Spanje en we hadden een probleem met de taxichauffeurs. Ze waren allemaal Spaans."

10 'Het is niet eerlijk'
"We deden er 9 uur over om van Jamaica naar Engeland te vliegen, terwijl de vlucht van de Amerikanen maar 3 uur duurde."

11 'Het is niet eerlijk 2'
"Ik heb de grootte van ons 1-kamerappartement vergeleken met het 3-kamerappartement van onze vrienden en dat van ons was een stuk kleiner."

12 'Fake Ray-Ban'
"We hebben voor 5 euro een Ray-Ban zonnebril gekocht en pas later kwamen we er achter dat het een neppe was."

http://www.upcoming.nl/st(...)=571-1&src=spits_top

:D :|W _O-
Te belachelijk voor woorden :P
  maandag 24 juni 2013 @ 12:41:12 #2
186676 Melro
Regelneef
pi_128189187
Haha te grappig, deze mensen bestaan echt :D
pi_128189209
Ik weet bij dit soort dingen nooit of ik nou moet _O- :D _O- , of moet ;( :'( :X .
pi_128189246
"Mijn Thaise hoertje bleek helemaal geen vagina te hebben"
  maandag 24 juni 2013 @ 12:43:29 #5
405931 Mrs.Stiltskin
That is not my name
pi_128189262
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:41 schreef Tja..1986 het volgende:
Ik weet bij dit soort dingen nooit of ik nou moet _O- :D _O- , of moet ;( :'( :X .
Allebei :Y
pi_128189399
Belachelijk _O- dat dit soort mensen überhaupt kunnen schrijven vind ik erg knap :X
pi_128189411
Ook altijd leuk zijn van die mensen die denken dat het doorsnee nationale park in, pak 'm beet, Australië (of elk ander willekeurig groot land op de wereld) hetzelfde is als het Vondelpark.

Kwam een keer een Haagse familie tegen die, onlangs alle waarschuwingen aan het begin van een wandelroute, op slippers, zonder water/eten een langeafstands wandelroute dachten te gaan lopen terwijl het een graad of 40 in de schaduw was. |:(
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_128189419
Het strand was zanderig. :X

Godverdomme man, dalijk klagen de mensen nog dat de zee nat was :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_128189665

Djeezz! naar een waterpark gaan en dan verwachten dat je daar zwemspul kan huren :')

Geen eiersnijder aanwezig. Best treurig dat er geen messen zijn <- Terechte klacht

Overige allemaal onterecht.
My Saxo Goes Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhp.
automaat, dan krijg je dat :)
  maandag 24 juni 2013 @ 13:13:44 #10
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_128190256
De klant heeft altijd gelijk, ik vind dat Thomas Cook deze klachten had moeten oplossen in plats van ze op internet te plaatsen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_128190400
Volgens mij zijn de meeste nep :P
  maandag 24 juni 2013 @ 13:24:00 #12
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_128190575
Het te zanderige strand is inderdaad een goede klacht. Fijnkiezelstranden zijn veel prettiger!
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_128192169
Woehaha! Dit is echt te grappig.

Niet te geloven dat er zulke mensen bestaan...
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
pi_128194193
Mag toch hopen dat een aantal hiervan nep zijn _O- :')
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_128196310
Ik heb m'n dagelijkse lach weer gehad _O-
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_128196613
Veel gehoorde klacht op cruiseforum van mensen die met Costa (italiaanse rederij) gaan. :"teveel italiaanen aan boord"
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  maandag 24 juni 2013 @ 15:46:27 #17
11102 knep
Mountainfreak
pi_128196887
Stemrecht ontnemen dat soort figuren.
pi_128197138
Ow ja, Celebrity cruises is ook al meermaals aangeklaagd door gasten omdat ze :"tijdens de cruise geen beroemdheden waren tegengekomen. Misleidende naam... Hahaha
  maandag 24 juni 2013 @ 15:51:46 #19
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_128197166
Ik heb ook wel eens een (negatieve) review gelezen van een hotel in een tropisch land: "Er zat een hagedis op de kamer!" Tja, gekko's heb je in tropische landen inderdaad overal, maar dat hoort er gewoon bij, die houd je ook niet echt buiten. Ben blij met zo'n beest, die vreet je tenminste de muggen op.

Irritant vind ik die mensen die denken dat alles is zoals ze thuis ook hebben. Waarom ga je dan op vakantie vraag ik me af... Nog een irritatie: mensen die volledig op de reisleiding leunen over de informatie die ze krijgen en of er dingen geregeld moeten worden. Lees jezelf eens in als je op een verre reis gaat en regel zelf eens wat.
Don't let my username fool you...
pi_128294020
Was voor NY laatst hotels aan het uitzoeken, en kwam dan ook van alles tegen. Bij een hotel van e50 per nacht "kleine kamer en geen bad". Wat verwacht je voor 50 euro in NYC :').
pi_128297996
quote:
6s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
2 'Het strand is te zanderig' '
Het strand is te zanderig'

Terechte klacht, in Sotsji bijvoorbeeld heb je tenminste een fatsoenlijk strand.

Moderator woensdag 26 juni 2013 @ 21:50:49 #22
9859 crew  Karina
Woman
pi_128298491
quote:
"We deden er 9 uur over om van Jamaica naar Engeland te vliegen, terwijl de vlucht van de Amerikanen maar 3 uur duurde."
:')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_128299198
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 12:55 schreef SaxoPower het volgende:
[ afbeelding ]

Djeezz! naar een waterpark gaan en dan verwachten dat je daar zwemspul kan huren :')

Geen eiersnijder aanwezig. Best treurig dat er geen messen zijn <- Terechte klacht

Overige allemaal onterecht.
Zwemspullen zijn in Ijsland gewoon te huren hoor.
There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Actief in Sport, Travel, Theater, Taal en Kunst.
Leest momenteel: Mike's election guide.
pi_128308654
Die reactie ook daar onder :D

quote:
Ik ben nu zo'n 16 jaar reisleider op Djerba , Tunesie. Ik kan iedereen verzekeren dat dit nog de minst domme klachten zijn, het kan veel erger! Ik kan er een boek over schrijven! ééntje dan; komt er een mevrouw bij mij op bezoekuur en ze zegt "wel veel buitenlanders hier hoor!" Ja mevrouw, nederlanders, fransen, duitsers, zweden..... "Nee, die mensen met dat zwarte haar en die mannen met die zwarte snorren"...... Mevrouw, dat zijn Tunesiers, dit is hun land......
:') _O- :D ;(
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_128310556
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 01:59 schreef BlackLining het volgende:
Die reactie ook daar onder :D

[..]

:') _O- :D ;(
Hahaha, vertel er nog eens een paar...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')