Freddie Fishquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Freddie Fish. Wat heb ik dat kapot gespeeld zeg. En pokémon op VHS, dat ding terugspoelen. Op de basischool achter een CRT scherm kruipen en pinball spelen.
Die tijden
Tevens bouwjaar 1995
hoe kon ik die helden vergetenquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Freddie Fishdaarmee heb ik me wel uren vermaakt. Elke keer blijven spelen en herhalen, ookal wist ik gewoon alles hoe 't moest
Ik keek vroeger ook heel vaak naar power rangersging dat toen met m'n broertje naspelen in het zwembad
Maar met 90s kids kan ook worden bedoeld, mensen die tussen 1990-1999 geboren waren/kinderen waren!quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:37 schreef vosss het volgende:
Iemand die in 90 geboren is is inmiddels 23.
Zo heel erg JNG is dat niet meer.
Misschien omdat het Freddi Fish is en niet Freddie Fish?quote:
Daar had ik dan weer niks meequote:
Alsof alleen 10 jarigen kinderen zijn. Het is allebei. Mensen die kinderen waren tussen 1990 en 1999, en mensen die toen geboren waren.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat maakt het nog erger; iemand die in 80 geboren is was in 90 nog een kind van 10 jaar.
Inmiddels is die 33/34.
Omdat je zelf ook een mierenneuker kan zijn, 22 kan ook.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:37 schreef vosss het volgende:
Iemand die in 90 geboren is is inmiddels 23.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In groep 8 muziek ontdekken en dat nummer van Kyle Minogue kon ik wel waarderen![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:42 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Omdat je zelf ook een mierenneuker kan zijn, 22 kan ook.
Flippo's verloren, geen trauma. Knikkeren kon ik niet. Pokemon Gold op de emulator was lachen.
En natuurlijk Duke Nukem op mijn Windows 3.1 bak.Ik heb nooit gesnapt hoe je verder in de 2de wereld kon met Pokémon goudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In groep 8 muziek ontdekken en dat nummer van Kyle Minogue kon ik wel waarderenkon nergens het kaartje voor de trein vinden, dus dan ging ik maar opnieuw spelen
Flippo's heb ik ook gedaan, wat was ik reuze trots toen ik eentje had en ging ruilen met anderenen natuurlijk om spelen en vervolgens huilen als ik verloor en klagen bij de juf dat het niet eerlijk is gegaan
![]()
![]()
Oh dat spel had ik ook, nu wil het weer spelen!!!quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:44 schreef TBakkert het volgende:
Gameboy Colour met HET spel der spellen: DragonballZ: Legendary Superwarriors 1.![]()
gr gr uit 1997.
JNG / Koken als student --> CULquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar is een heel forum voor.
Memory Lane
Vandaar dat ik JNG een beetje apart vond zegmaar.
Vond het altijd leuker dan Pokemon, vooral die evoluties van die dinoachtige en die ijstijger ofso. Pokemon was alleen goed door de gameboy.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:47 schreef arachide. het volgende:
Ik keek digimon vroeger, ik vond dat echt tof
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |