Misschien verwoorde ik het niet helemaal juist maar de bedoeling was meer een associatie.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:24 schreef LittleBrownie het volgende:
Wordt ook door vrienden weleens brownie genoemd
Dankjeben benieuwd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friendcode: 5257-9420-8367 - Sjim
quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:21 schreef hylian het volgende:
Dan ga ik ook maar
LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:21 schreef hylian het volgende:
Dan ga ik ook maar
Of je afspraak is niet komen opdagen of een sinas drinken voordat je een biertje tot je neemt was achteraf gezien geen goed idee..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door LittleBrownie op 12-06-2013 12:51:30 ]
Hoezoquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:05 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Of je afspraak is niet komen opdagen of een sinas drinken voordat je een biertje tot je neemt was achteraf gezien geen goed idee..
Leuke truiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb al uitleg gegevenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 01:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Elk topic een andere foto met die trui?
Maar het ziet wel top uit hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:02 schreef LETMEIN het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*repost, stuur eens eens een recentere foto in*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |