Oh wat leuk, ik heb echt helemaal geen beeld bij jou dus ben benieuwdquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Bitch
[..]Zometeen verdwaal ik nog man. Ik ben echt heel erg.
Kan het ook niet tegenvallen als je geen beeld hebtquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh wat leuk, ik heb echt helemaal geen beeld bij jou dus ben benieuwd
Erger dan sp3c kan niet. Die verdwaalt zelfs op de 50 meter rechte weg tussen metrohalte en sjoelkroegquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Bitch
[..]Zometeen verdwaal ik nog man. Ik ben echt heel erg.
Nee het is voor mij nogal een end weg om eventjes op een maandagavond langs te komen.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:52 schreef RenRen- het volgende:
Derp, was jij er niet al eerder geweest Karina?![]()
Ik vergeet alles
quote:
Nou ja hij wist zijn eigen telefoonnummer ook al nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Erger dan sp3c kan niet. Die verdwaalt zelfs op de 50 meter rechte weg tussen metrohalte en sjoelkroeg.
Ja toch?quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan het ook niet tegenvallen als je geen beeld hebt
Ik dacht dat jij alleen aan meets in Amsterdam deedquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee het is voor mij nogal een end weg om eventjes op een maandagavond langs te komen.
Dit is bij hoge uitzonderingquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij alleen aan meets in Amsterdam deed
Wat doe jij er dan bij?quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:56 schreef timmmmm het volgende:
Corrie heeft natuurlijk ook wel de bingoleefijd
Ja joh, tis lekker knus en gezellig en je gaat je rot lachen om Joop de bingoballendraaiertquote:
Oh ok, ik voelde me al onjuist bejegendquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is bij hoge uitzonderingBen ook weleens in Utrecht geweest? ABO meeting heel lang geleden.
Haha hopelijk win ik wat, gourmetstel of zoquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja joh, tis lekker knus en gezellig en je gaat je rot lachen om Joop de bingoballendraaiert
Nou ja misschien vinden ze mij wel engquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh ok, ik voelde me al onjuist bejegend
De sjoelclub zijn toffe lui. Ze waren niet eng
Eerst je gebit uit voordat je bijt dan maarquote:Op donderdag 27 juni 2013 16:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja misschien vinden ze mij wel engZo een bejaarde.
Goed dat je het zegt, die ligt nog in het bakje.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Eerst je gebit uit voordat je bijt dan maar
Dat was mijn tweelingzus dan, ik heb nog nooit van mijn leven gesjoeltquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:00 schreef timmmmm het volgende:
Stiekem hebben we Corrie al vaker gezien, d's de sjoeligan die steeds 140 gooit
Timmmmmmmmmmmm zoekt er een chickiequote:
ik ga zo ff bezetten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 16:48 schreef Greys het volgende:
Sp3c en tim en toek, houden jullie ff een tafel bezet?
weet het niet. Hoop het niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jaa
Maar gaat het echt regenen? Dan moet ik dat inplannen
Jaaa, ze was echt lief dat ze het even liet zienquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:22 schreef Greys het volgende:
Wheehe over sjoeligans gesproken, ik vind die ene zo leuk en lief en grappig
Die echt met dat grijze haar, die ons wel even kwam voordoen hoe je moest gooien en 1 worp deed en zo die steen in dat vakje mikte![]()
![]()
En wij helemaal joelen dat Ren 122 gooide, een unicum.
Bleek dat hun allerlaagste score op hun hele lijst 127 was
Zij is echt zo'n altijd goedgehumeurd olijk en vrolijk brutaaltje, ik vind haar eeeeeeenigquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:24 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jaaa, ze was echt lief dat ze het even liet zien![]()
Oude mensen
Zouden ze me willen adopteren als kleinkind?
Ik heb een oma, theoretisch gezien. Volgens mij zit ze in een verzorgingstehuis, ze is niet zo aardigquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Zij is echt zo'n altijd goedgehumeurd olijk en vrolijk brutaaltje, ik vind haar eeeeeeenig![]()
En ja, vraag dan meteen of ze mij ook willen, ik heb ook helemaal geen opa's of oma's meer.
En aanhang!quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:32 schreef Toekito het volgende:
Ik heb geen omaheb wel 25 aangenomen moeders en 12 aangenomen zussen. Oh en een echt broertje schijnt.
ja maar daar doelt ze niet opquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
zij was toch je plus 1. Wel opletten hoor
tot zo +1quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:36 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga even naar de supermarkt, dan kan ik daarna eten maken en dan weg
ik zou ook voor optie een gaanquote:Op donderdag 27 juni 2013 17:39 schreef sp3c het volgende:
tegen de tijd dat ik mijn tekenspullen bij elkaar heb gevonden staat Corrie verdwaald op het station te huilen
ik!quote:Op donderdag 27 juni 2013 17:41 schreef Toekito het volgende:
Stel ik win een fles wijn wie wil hem hebben dan?
Neequote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 20:22 schreef RenRen- het volgende:
Timmmmmmmmmm heeft gewonnen als eerste!
Mweh, ik heb nog meer dan 2500 kilo komkommers staan op 't werkquote:
ik heb een kistje gewonnenquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Mweh, ik heb nog meer dan 2500 kilo komkommers staan op 't werk.
quote:
Andere leuke dingen mee doenquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar kun je, ehm, heel láááng elke dag komkommer van eten![]()
Vast welquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:12 schreef MPG het volgende:
Misschien kun je ze aan toek voeren, het zijn per slot van rekening geen bananen.
Of zou ie dit ook te gezond vinden?
quote:
jep, ik ben de enige in huis die ze eetquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar kun je, ehm, heel láááng elke dag komkommer van eten![]()
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:16 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Nu je het zegt... Het is wel opvallend dat het bij ons op werk altijd de meiden zijn die het liefst aan de komkommerlijn staan...
JOUW eten, om precies te zijnquote:
ik heb bedanktquote:Op donderdag 27 juni 2013 22:12 schreef MPG het volgende:
Misschien kun je ze aan toek voeren, het zijn per slot van rekening geen bananen.
Of zou ie dit ook te gezond vinden?
quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik heb bedanktMurmeli wilde er wel graag 1.....verdacht
ja wat......tis en blijft een vrouw alleenquote:
Zeg jij...quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja wat......tis en blijft een vrouw alleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |