Standaardverhaal: Zorg dat je op tijd bent en goed gekleed gaatquote:Op zaterdag 29 juni 2013 10:52 schreef Luco het volgende:
Oef, de zenuwen beginnen langzaam te komen. Aankomende dinsdag eerste gesprek. Aangezien dit mijn eerste serieuze gesprek, om de echte knikkers, gaat worden heb ik toch weinig benul van wat ik mag verwachten...
Dat spreekt voor zich. Alleen hopen dat er geen bruggen open blijven staan, gesprek is anderhalf uur rijden van mijn woonplaats. Ga sowieso ruim op tijd weg en stap een kwartier a tien minuten voor de afspraak pas naar binnen.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Standaardverhaal: Zorg dat je op tijd bent en goed gekleed gaat.
Zucht.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 12:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Standaardverhaal: Zorg dat je op tijd bent en goed gekleed gaat.
Hoezo vraag je dat niet gewoon aan het einde van je gesprek?quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:17 schreef New_Pope het volgende:
Nou, het gesprek blijkt achteraf toch niet zo positief te zijn.
Maar zeg dat dan gewoon en neem uit fatsoen even contact op. Ach ja, op naar de volgende.
Dat is exact wat ik heb gedaan, met een positieve reactie.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:00 schreef Luco het volgende:
[..]
Hoezo vraag je dat niet gewoon aan het einde van je gesprek?
"Heb je nog vragen?"
-"Ja, ik vond dit gesprek prettig verlopen. Deelt u dit gevoel en zo nee, heeft u eventuele adviezen voor toekomstige gesprekken?"
Dat je niet uitgenodigd bent voor een vervolggesprek betekent niet dat het gesprek niet prettig verlopen is he.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:04 schreef New_Pope het volgende:
[..]
Dat is exact wat ik gedaan, met een positieve reactie.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 15:05 schreef Luco het volgende:
[..]
Dat je niet uitgenodigd bent voor een vervolggesprek betekent niet dat het gesprek niet prettig verlopen is he.
quote:Dit vragen wij:
Je hebt een HBO of WO economische opleiding afgerond;
Stel je niet zo aan.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:28 schreef Cyki23 het volgende:
Voor een ieder die heeft gereageerd op mijn brief:
Thanks for the tips! Ik zal daar zeker aan werken;)
En ik heb per ongeluk een grammaticafout gemaakt ("or" in plaats van "are", en deze heb ik ook direct verbeterd na te zijn aangevallen door een aantal aan jullie).
Ik ben helaas wel menselijk en dus kan het voorkomen dat ik zo'n foutje per ongeluk maak.(Je zal me niet zeggen dat je nog nooit in een stukje tekst bent tegengekomen dat een schrijver per ongeluk een grammaticafout heeft gemaakt, ook al is het 3 keer op fouten gecontroleerd door andere mensen).
Dus zou ik het op prijs stellen dat je mijn Engels niet zit af te kraken, want ik respecteer jou en een ieder ander die op dit forum komt.
En nee: die brief heb ik inderdaad NIET verstuurd. En het is inderdaad geen goede brief, nadat ik het in een gekalmeerde "state of mind" weer heb doorgelezen.
Nogmaals bedankt voor jullie reacties
_|_quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:28 schreef lyolyrc het volgende:
Welkom in het enige echte Werkzoekend Topic.
In dit topic kun je terecht als je (binnenkort) werkzoekend bent. Een beetje mentale support en hulp bij vragen is de strekking van dit topic, maar af en toe even klagen mag ook.
Voor discussies over bv. uitkeringen en het recht daarop kunnen eigen topics geopend worden. Ook als je geen zin hebt om te werken hoef je hier niet te reageren!
Het zou leuk zijn om te vermelden welke opleiding je gevolgd hebt, naar wat je op zoek bent en hoelang al.
De OP vind je hier.
Ja, hier hetzelfde.quote:Op zondag 30 juni 2013 22:43 schreef Mint_Clansell het volgende:
Morgen maar eens flink aan de bak wat betreft werk zoeken, want ik begin het nu toch wel een beetje zat te worden om mijn geld alleen maar aan boodschappen uit te kunnen geven.
Vroeger kon je gewoon een distributiecentrum binnenlopen met de vraag of ze nog mensen nodig hadden en de volgende dag was je lekker aan het orderpikken.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:32 schreef Modus het volgende:
Vacature orderpicker
[..].
Maar hij staat bij Scholierenwerk dus wellicht is dit hun manier om te zeggen dat ze alleen studenten willen.
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:32 schreef Modus het volgende:
Vacature orderpicker
[..].
Maar hij staat bij Scholierenwerk dus wellicht is dit hun manier om te zeggen dat ze alleen studenten willen.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:41 schreef Swetsenegger het volgende:
http://recruitmentmatters.nl/2013/06/27/briljante-sollicitatie/
Serieus? Waarom?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:10 schreef Luco het volgende:
Aaargh, heb over 6 uur een gesprek en de zenuwen gieren nu al door mijn lichaam...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |