het was een oudje, nee bedanktquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als je die conducteur in de kont knijpt ben je een baas
Zie TTquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
waarom post jij hier alleen maar om op mij te reageren en te haten en dan weer te vertrekken?vind ik niet kunnen hoor.
En grootte valt wel mee, toen ik in de brugklas zat zo'n 1000 leerlingen. Nu wel iets minder (de 2 jaren boven mij en mijn jaar waren heel groot in verhouding maar die zijn dus weg), ik denk nu 700 leerlingen ofzo.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mag wel een goede pauze inzitten
Is het zo'n grote school dan?
Haha, wat jij vindt is gelukkig poep waard.quote:
Reclame.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:06 schreef nodig het volgende:
Wist ik nietMaar waarom moet er dan nog een merk op een automaat?
Nee, ik ben geen NSB'er.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:06 schreef Tjacka het volgende:
huh rez ben jij echt van de verkeerde kant
Klein schooltje danquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:06 schreef msacras het volgende:
[..]
En grootte valt wel mee, toen ik in de brugklas zat zo'n 1000 leerlingen. Nu wel iets minder (de 2 jaren boven mij en mijn jaar waren heel groot in verhouding maar die zijn dus weg), ik denk nu 700 leerlingen ofzo.
Niet iedereen is even tolerant tegenover homoseksualiteit, begrijp het ergens wel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar Rez, waarom zet je niet in je facebookprofiel interested in: men? Je hoeft het niet van de daken te schreeuwen, maar waarom hoeft niet iedereen het te weten?
Partygirlquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:06 schreef msacras het volgende:
Ja druk levendagen daarna ook allemaal feestjes
ik heb t wel staan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Niet iedereen is even tolerant tegenover homoseksualiteit, begrijp het ergens wel.
Wij hadden in totaal 1500 leerlingen ofzoquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:06 schreef msacras het volgende:
[..]
En grootte valt wel mee, toen ik in de brugklas zat zo'n 1000 leerlingen. Nu wel iets minder (de 2 jaren boven mij en mijn jaar waren heel groot in verhouding maar die zijn dus weg), ik denk nu 700 leerlingen ofzo.
Oh, nooit naar omgekeken eigenlijk. Ach, boeie.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar Rez, waarom zet je niet in je facebookprofiel interested in: men? Je hoeft het niet van de daken te schreeuwen, maar waarom hoeft niet iedereen het te weten?
Zei ik ook, niet zo'n grote school.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:07 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Klein schooltje dan![]()
In deze kleine stad (DTC) een school van minimaal 2000 leerlingendie op dit gebouw zitten.
1ste en 2de jaars nog niet eens meegerekend
aww. zo eng is 't niet. waar ben je bang voor?quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:08 schreef arachide. het volgende:
Hallo. Ik schijt even zeven kleuren stront voor de verhuizing. kus kus
daarom is valhallen er nietquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:08 schreef arachide. het volgende:
In Leiden verwacht je toch wel grotere scholenquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:08 schreef msacras het volgende:
[..]
Zei ik ook, niet zo'n grote school.Al is het wel een school bestaande uit 4 vestigingen, dus dit is eigenlijk 1/4e van alles
Wij zijn de restjes. Wat over was van de havo en nog naar het vwo ging, een meid die van het vmbo naar het havo ging en nog een gozer die van het vwo naar het havo ging.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Rezania, waarom zit je maar met 7 man in een mentorklas?
En niet iedereen gaat het evenveel aan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Niet iedereen is even tolerant tegenover homoseksualiteit, begrijp het ergens wel.
De paupers dus.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wij zijn de restjes. Wat over was van de havo en nog naar het vwo ging, een meid die van het vmbo naar het havo ging en nog een gozer die van het vwo naar het havo ging.
Mama missen, eigen boontjes doppen, grote stad. Ik ben maar een boers meisjequote:Op donderdag 27 juni 2013 00:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
aww. zo eng is 't niet. waar ben je bang voor?
Nah, is niet echt iets wat andere mensen wat aangaat. Homo of niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
maar je zet het wel op een forumquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
En niet iedereen gaat het evenveel aan.
Ja, vestiging waar ik zit is alleen havo en vwo (atheneum en gymnasium, maar das hetzelfde enzo), dus geen vmbo leerlingen, dat scheelt wel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wij hadden in totaal 1500 leerlingen ofzo
en dat is dan mavo, havo en vwo+gymnasium
Niet zo druk maken joh. Gewoon verstand op 0 en er even doorheen slaan. Achteraf valt het vast wel mee.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:08 schreef arachide. het volgende:
Ah, dat had ik ook hoor.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mama missen, eigen boontjes doppen, grote stad. Ik ben maar een boers meisje
Die 20km van mij vandaan woontquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mama missen, eigen boontjes doppen, grote stad. Ik ben maar een boers meisje
Is ook weer zo. Vriend (tevens collega) van me is uit de kast gekomen en heeft ook een vriend inmiddels, maar dan gaan andere collega's tegen me zitten zeiken dat ie ranzig is enzo. En een foto op facebook waarbij hij bij zijn vriend op schoot is dan ineens ''kk ranzig''quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:07 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat scheelt echt, want als ik VH niet had gehad was ik helemaal kierewiet geworden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, dat had ik ook hoor.maar je voelt wel zelf aan wanneer je er klaar voor bent. bovendien ben je niet alleen. moet wel goedkomen.
It's worth it.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:08 schreef arachide. het volgende:
quote:
Maar jij bent dan ook obvious.quote:
Nice, ik zei het toch?quote:
Ja, het is heel pauper om van het havo naar het vwo te gaan.quote:
Het is FOK!, hier heb ik gewoon schijt aan iedereen, hier gedraag ik me ook anders dan irl.quote:
Er zijn voornamelijk enorm veel scholenquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
In Leiden verwacht je toch wel grotere scholen
Jullie hebben ook echt 8 scholen in 1 vierkante kilometer ofzo, 4 scholen in een straat.. Echt wtfquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:11 schreef msacras het volgende:
[..]
Er zijn voornamelijk enorm veel scholenstuk of 15 middelbare scholen. En geen oneindig aantal leerlingen
best logisch dat ze niet zo groot zijn dus. In DTC zit iedereen op dezelfde want er is er uiteraard maar een
Doeiquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, ik ga uitstappen. Ben in Rotterdam. De groeten he.
Nee, wij hebben 4 middelbare scholenquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:11 schreef msacras het volgende:
[..]
Er zijn voornamelijk enorm veel scholenstuk of 15 middelbare scholen. En geen oneindig aantal leerlingen
best logisch dat ze niet zo groot zijn dus. In DTC zit iedereen op dezelfde want er is er uiteraard maar een
ik niet eigenlijk maar dat gelooft niemandquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is FOK!, hier heb ik gewoon schijt aan iedereen, hier gedraag ik me ook anders dan irl.
Idem. Ookal geloof jij dat niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Maar jij bent dan ook obvious.
[..]
Nice, ik zei het toch?
[..]
Ja, het is heel pauper om van het havo naar het vwo te gaan.!
[..]
Het is FOK!, hier heb ik gewoon schijt aan iedereen, hier gedraag ik me ook anders dan irl.
Ja, dat verklaart dat je reacties van 'Jij? Serieus? Echt? Nee, geloof ik niet.'quote:
Klopt, eerst echt 5 in ik denk een stuk van 500 bij 500 meter.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:12 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Jullie hebben ook echt 8 scholen in 1 vierkante kilometer ofzo, 4 scholen in een straat.. Echt wtf
Waarom zou je het wel gebruiken?quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ander onderwerp: waarom gaan mensen huilen als iemand het werkwoord kankeren gebruikt of kanker als een versterkend woord gebruiken?
Ik doe het niet, principieel, veel te veel verloren er door, maar ik ga er niet om zeiken. Krijg je alleen maar gezeur mee en ze bedoelen het niet beledigend.
Beledig je me er persoonlijk mee kan je een tik verwachten, mja.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ander onderwerp: waarom gaan mensen huilen als iemand het werkwoord kankeren gebruikt of kanker als een versterkend woord gebruiken?
Ik doe het niet, principieel, veel te veel verloren er door, maar ik ga er niet om zeiken. Krijg je alleen maar gezeur mee en ze bedoelen het niet beledigend.
ik gebruik het ook nooit. beetje kansloos om daarmee te scheldenquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik? Gewoon niet. En voor de rest zal het iets zijn wat ingesleten is. Het is dus ook niet bewust beledigend bedoelt. Denk ik dan.quote:
Wat voegt het toe om het wel te gebruiken?quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
waarom zou het niet mogen en elk ander onderwerp wel?
Omdat kanker nog een hedendaagse ziekte is ofzo. Tyfus en tering is dat natuurlijk veeeeeel minder hier in de westerse wereldquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
waarom zou het niet mogen en elk ander onderwerp wel?
Het is een versterkende term. Ik gebruik het persoonlijk ook liever niet, maar meteen gaan huilen als anderen dat doen heeft geen zin.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat voegt het toe om het wel te gebruiken?
Snap ik ook niet. Nja kankeren is gewoon een werkwoord dat volkomen los staat van het woord kanker verder, dus tsja. Ik heb ook te maken gehad met kanker in m'n nabije omgeving, maar stoor me er niet aan als mensen het als scheldwoord gebruiken. Je moet het scheldwoord en de ziekte los van elkaar kunnen zien.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
VA is mij voorquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:16 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wat voegt het toe om het wel te gebruiken?
100% mee eens.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Nja kankeren is gewoon een werkwoord dat volkomen los staat van het woord kanker verder, dus tsja. Ik heb ook te maken gehad met kanker in m'n nabije omgeving, maar stoor me er niet aan als mensen het als scheldwoord gebruiken. Je moet het scheldwoord en de ziekte los van elkaar kunnen zien.
Dit.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Snap ik ook niet. Nja kankeren is gewoon een werkwoord dat volkomen los staat van het woord kanker verder, dus tsja. Ik heb ook te maken gehad met kanker in m'n nabije omgeving, maar stoor me er niet aan als mensen het als scheldwoord gebruiken. Je moet het scheldwoord en de ziekte los van elkaar kunnen zien.
Precies! Ze wensen je het niet letterlijk toe.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:16 schreef msacras het volgende:
[..]
LOI, die op het station, stevenshof, zweilandlaan... Best veel ja, haha.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:15 schreef Rezania het volgende:
Je hebt ook veel ROC's in Leiden, zitten echt serieus overal.
Heh, kanker.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:18 schreef Tjacka het volgende:
nou leuk onderwerp hoor VA iedereen is het eens
Uitzonderingen daargelaten.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Precies! Ze wensen je het niet letterlijk toe.
Vergeet dat onpraktische gebouw bij Lammeschans niet.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:18 schreef msacras het volgende:
[..]
LOI, die op het station, stevenshof, zweilandlaan... Best veel ja, haha.
Ik kan me niet voorstellen dat mensen serieus een ander kanker zouden toewensen. Dan moet er wel sprake zijn van zéér diepgewortelde haat...quote:
ik zie toch dat ze nog zouden rijdenquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:18 schreef Etsu het volgende:
Oh, gelukkig heb ik niet de trein later gepakt, heb nu de laatste metro
Is dat ook een ROC?quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vergeet dat onpraktische gebouw bij Lammeschans niet.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:18 schreef Etsu het volgende:
Oh, gelukkig heb ik niet de trein later gepakt, heb nu de laatste metro
Dan nog vind ik het gewoon dom overkomen als iemand dat gebruikt. Er zijn wel alternatieven voor die net zo goed werken.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Precies! Ze wensen je het niet letterlijk toe.
gaat over amon göthquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik zit op desktop dus kan niet kijken
Oh dat zeker, denk toch altijd van ''moet dat nou?''. Maar daar een discussie over beginnen brengt je verder van huisquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het gewoon dom overkomen als iemand dat gebruikt. Er zijn wel alternatieven voor die net zo goed werken.
Daarom gewoon paar rake klappen geven en dan is er geen discussie meer nodig.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dat zeker, denk toch altijd van ''moet dat nou?''. Maar daar een discussie over beginnen brengt je verder van huis
quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:06 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
De SC van JNG is inderdaad op zijn minst met 'treurig' te betitelen.
of gwn geen aandacht aan bestedenquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:28 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Daarom gewoon paar rake klappen geven en dan is er geen discussie meer nodig.![]()
Ben al uit metro gestaptquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:30 schreef Rezania het volgende:
Etsu, stuur een foto van die vent via WA.
ik zei ook niet dat je het meentquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
M'n smileys geven aan dat ik het niet meen...
Eh, 1/9 deel was niet zo lekker, was te snel afgekoeld, de rest was heerlijk.quote:
Tja... de mensen die het zeggen beseffen vaak niet hoe dom het klinkt of willen het niet beseffen. Dan vatten ze het op als een persoonlijke aanval en denken ze dat je ruzie zoekt. Daar heb ik ook geen zin in.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dat zeker, denk toch altijd van ''moet dat nou?''. Maar daar een discussie over beginnen brengt je verder van huis
zoveel suiker???quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Eh, 1/9 deel was niet zo lekker, was te snel afgekoeld, de rest was heerlijk.
Ook nog even groente thee op met 7 of 8 suikerklontjes
Waren kleine klontjes. maar in een energy drankje zitten 21 suikerklontjes, dus eigenlijk is het niet zo veelquote:
Ja dacht al, ben je moe?quote:
oh dan heb ik vandaag 42 suikerklontjes op..quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waren kleine klontjes. maar in een energy drankje zitten 21 suikerklontjes, dus eigenlijk is het niet zo veel
ik ken dat tunneltje... geloof ikquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:38 schreef Etsu het volgende:
Kijk eens wat ik vond
[ afbeelding ]
Heb m meegenomen voor Rez als huwelijkscadeau
Ik heb altijd al mijn eigen tunnel willen hebben.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:38 schreef Etsu het volgende:
Kijk eens wat ik vond
[ afbeelding ]
Heb m meegenomen voor Rez als huwelijkscadeau
fok dus...quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dacht al, ben je moe?
Nee die fout maak ik ook altijd, welk dom forum doet nou een ,:O emoticon als iets dat gaapt?
het moet wel die tunnel zijn want op de malediven heb je geen paraplu nodigquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb altijd al mijn eigen tunnel willen hebben.
Correctie, er zitten er ongeveer 30 in 1tjequote:Op donderdag 27 juni 2013 00:39 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
oh dan heb ik vandaag 42 suikerklontjes op..
dan zijn het er 60...quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Correctie, er zitten er ongeveer 30 in 1tje
quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:41 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
het moet wel die tunnel zijn want op de malediven heb je geen paraplu nodig
Sinds Fok-it weg is.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:54 schreef LETMEIN het volgende:
Sinds wanneer is het rond dit tijdstip hier zo rustig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Faal.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:58 schreef Spatieloos het volgende:
[ [url=[ afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
1. Was leuk.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe waren jouw bioscoopbezoekjes? Had je 3 dates
Ja, wat maakt het uit dat je gay bent? Wat interesseert mij dat? Als je maar een goed mens bent.quote:Op donderdag 27 juni 2013 00:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Stomme Amerikanen en Russen en hun anti gay dingen!
Ik ben helemaal niet gay!quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:04 schreef AdoraBelle het volgende:
Ja, wat maakt het uit dat je gay bent? Wat interesseert mij dat? Als je maar een goed mens bent.
En voor de rest hoor je gewoon dezelfde rechten te krijgen als ieder ander mens en er niet om gediscrimineerd te worden. Leef en laat leven.
Preciesquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:04 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, wat maakt het uit dat je gay bent? Wat interesseert mij dat? Als je maar een goed mens bent.
En voor de rest hoor je gewoon dezelfde rechten te krijgen als ieder ander mens en er niet om gediscrimineerd te worden. Leef en laat leven.
O oke.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik was even gay toen ik jou op TC zag, maar ben weer hetero geworden. :/
quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Door je moeder toen je aan het fappen was
En, gewonnen?quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:07 schreef arachide. het volgende:
Ik heb in Engeland meegedaan met een pro homohuwelijk protest. En tegen een christen staan schreeuwen
quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:07 schreef arachide. het volgende:
Ik heb in Engeland meegedaan met een pro homohuwelijk protest. En tegen een christen staan schreeuwen
Msn tijdenquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
Cool.
Waarom is msn dood? Dat was awesome
Some people think that being gay is wrong. Get over it!quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:08 schreef arachide. het volgende:
Ik heb de schurft aan anti-homo activisten.
Some people are gay. Get over it
Ik vind MSN toch een fijnere chat dan Skype en Facebook combined. Al zijn groepsgesprekken wel fijner in skype. En praten/webcammen is daar ook fijner.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Msn tijden
Tsja, facebook schat nam veel over en nu hebben ze het maar over laten gaan in skype
Hij vroeg mij: do you believe in god?quote:
arachide hooliganquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij vroeg mij: do you believe in god?
Toen zei ik: no, I refuse to.
Toen kwam iets met sin en blablabla
Toen schreeuwde ik: my god loves everyone, your god is fake and you believe in a stupid lie. You're fucking stupid
Vind dat nou niet echt een goede manier om iemand te laten stoppen met homohaatquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Toen schreeuwde ik: my god loves everyone, your god is fake and you believe in a stupid lie. You're fucking stupid
quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Msn is nostalgiequote:Op donderdag 27 juni 2013 01:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Msn tijden
Tsja, facebook schat nam veel over en nu hebben ze het maar over laten gaan in skype
[..]
[..]
[..]
Had hij maar niet moeten roepen dat alle homo's zullen branden in de hel en dat homoseksualiteit een zonde is.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vind dat nou niet echt een goede manier om iemand te laten stoppen met homohaat
maar toch:![]()
Zag het jaquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:14 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
LMI, we moeten beter ons best doen!
Oh fuck yeahquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Msn is nostalgiestiekem op school op ebuddy. En msn plus downloaden dan had je kleeeeurtjesss
Wtf allemaal JNG.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:14 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Tegenwoordig wel. Sinds ik er ben in ieder geval wel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wtf allemaal JNG.
Gaat het hier hardste van alle SC's ofzo?
Ja.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wtf allemaal JNG.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel. Sinds ik er ben in ieder geval wel.
Jng sc is de snelste reeks van fok, dit jaar.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wtf allemaal JNG.
Ah, tof.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Jng sc is de snelste reeks van fok, dit jaar.
Daar kon ik toen al om kotsenquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
En diepe teksten in de ondertitel
Het kan gezellig zijn, ja.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik ben stiekem wel een beetje trots. Onze gezellige bende.
ja snelchatquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:20 schreef hazmat88 het volgende:
Mag het het dan nog SC heten als het zo snel gaat
Ik zat hier rond de kerst flink te posten andersquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:21 schreef Etsu het volgende:
Ik merk wel op dat laatste tijd veel nieuwe users hier meteen posten. Niet alleen jonge users, maar ook oude.
Tof allemaal. Maar vraag me af: waarom?wat bracht jullie hier en niet ergens anders (vraag voor spatieloos, letmein etc.)
Aan het eind had ik niks meer, maar ik heb in de 3e "dont let the fear of losing strike you out of the game" heel lang gehad, en "- . # Feee* " als naamquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daar kon ik toen al om kotsen
Wow, ik sta er nog in ook? Omgquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:14 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Jij post altijd veel tussen 01:00 - 06:00quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wow, ik sta er nog in ook? Omg.
Het zou wel tof zijn als het subforum zelf net zoveel leven bevatte.quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Aan het eind had ik niks meer, maar ik heb in de 3e "dont let the fear of losing strike you out of the game" heel lang gehad, en "- . # Feee* " als naam
Vakantie. Ben klaar met mijn examen. En ik was wel eens eerder in JNG SC, maar vond het altijd te snel gaan, en laatst na mijn examen probeerde ik wat langer en vond het heel gezellig. En toen was ik even verslaafd, en nu ben ik regular.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:21 schreef Etsu het volgende:
Ik merk wel op dat laatste tijd veel nieuwe users hier meteen posten. Niet alleen jonge users, maar ook oude.
Tof allemaal. Maar vraag me af: waarom?wat bracht jullie hier en niet ergens anders (vraag voor spatieloos, letmein etc.)
Lotgenoot. Sterkte. We overleven deze avond xoxoquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook niet.ik wacht tot m'n mobiel leeg is en dan ga ik slapen
Ik ben niet zo goed in topics makenquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het zou wel tof zijn als het subforum zelf net zoveel leven bevatte.
Dus studentjes onder ons: deel je shit #jngdegekste #delenalseensloeber en maak jng het leukste subforum!
In alle andere topics per dag 3000+ nieuwe posts is haast onhaalbaar en onbereikbaar.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:24 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het zou wel tof zijn als het subforum zelf net zoveel leven bevatte.
Dus studentjes onder ons: deel je shit #jngdegekste #delenalseensloeber en maak jng het leukste subforum!
Als daar vraag naar is wel ja.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh you
Je probeert gewoon in mijn broekje te komen he!
hmm daar val ik ook onder...quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:21 schreef Etsu het volgende:
11% nog. Dus duurt nog wel evenquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lotgenoot. Sterkte. We overleven deze avond xoxo
quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
Deze reactie is zwaaaaar emo.gif waardig LMI
Wat wil je dat ik erop zeg? Ik ken je verleden.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:26 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik had ook gereageerd, maar geen reactie van u.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:26 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wil je een nachtzoen?
Of moet ik je voorlezen uit het grote kabouterboek?
Laten we het daar maar niet over hebben inderdaadquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat wil je dat ik erop zeg? Ik ken je verleden.
IK KIES, JOU!quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Niet kieskeurig zijn nu, het is van mij of niks.
Ik regel het wel.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:28 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Niet kieskeurig zijn nu, het is van mij of anders niks.
Ah, toch leukquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:28 schreef hazmat88 het volgende:
[..]
omdat ik 25 jong vind en ik jong van geest bennee geen idee eigenlijk
Dan mag hetquote:
Toen ik met gifjes begon te posten?quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:29 schreef xcachet het volgende:
LMI zijn dramatische verleden; het begon op een donkere, zwoele, zomeravond.
In het begin was je irritant bezig maar nu valt 't mee.quote:
Modden zou niet leuk meer zijnquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
In alle andere topics per dag 3000+ nieuwe posts is haast onhaalbaar en onbereikbaar.
quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
In het begin was je irritant bezig maar nu valt 't mee.
Ohnee, ergens rond kerst, met heul veel sneeuw.quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:30 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Toen ik met gifjes begon te posten?
En wat heb je over mij te zeggen? Ik ga ook de goede kant op toch?quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
In het begin was je irritant bezig maar nu valt 't mee.
Is dat niet meer MLN?quote:Op donderdag 27 juni 2013 01:30 schreef arachide. het volgende:
JNG / 90's kids will know: nostalgie!
Sinds je bent gestopt met overalquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En wat heb je over mij te zeggen? Ik ga ook de goede kant op toch?
Ik geef toe dat ik dat te veel heb gedaan ja. Het werd een gewoontequote:Op donderdag 27 juni 2013 01:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sinds je bent gestopt met overalo.a. te plaatsen, is al een grote vooruitgang geboekt ja.
Ik heb al een goedequote:Op donderdag 27 juni 2013 01:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
MIsschien een TT om topics maken te aanmoedigen ofso.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |